március 28. 19:13:39![]() | |
Mi az, hogy diszkrécióból nem vállalja a korát? Nem tudod egyetlen, azonosításra alkalmas adatát sem a hirdetőnek. Ha kiírja a valós korát, azzal sem tudsz meg róla többet diszkrécióügyileg. Ellenben üzletileg felettébb hasznos diszkréten játszani a kiírt korral. ![]() | |
március 28. 14:24:49![]() | |
Saját, leheti egyedi véleményem hogy a kiírt kornak akkor sincs nagy jelentősége ha ellenőrzött. Volt szerencsém ellenőrzött 40-es hölgyhöz aki ha 35-el hirdetett volna se gyanakodtam volna és volt olyan is aki tényleg 26 volt, de annyira le volt lakva hogy a 35 is simán hihető lett volna… és az első volt nagyságrendileg a jobb kinézetű. Nekem inkább azzal van a bajom, hogy minden tetoválás ugyanabba a kategóriába esik. Számomra rossz ha arra számitok, hogy lesz valahol egy ízléses tetoválás rajta erre vagy tele van minden ócskasággal vagy azt hiszem hogy egy jakuza áll velem szemben…. | |
március 28. 13:54:47![]() | |
Soma! Kihagytad a lényeget ….Aki a feltüntetett korhatár miatt is menne valakihez…… Nekem nem fontos! Az ne a vezetőség hibája legyen már,hogy ilyen kevesen élnek a lehetőséggel. Nem kötelező de javasolt a felmerülő problémák miatt. Mint írtam Én megértem ha valaki nem vállalja a valódi korát. Nem is feltételeztem,hogy üzleti megfontolásból hanem a diszkréciója védelmében. Akinek fontos a korhatár( és nem ellenőrzött hirdetőhöz megy)ne csodálkozzon ha egy 20 +évet kiíró hirdető a személyes találkozónál akár 30 is lehet. A bojkottot nem értem de ez legyen az én bajom. Az , hogy ki hova és kihez menjen vagy ne menjen mindenki magánügye. A lényeg: ne az oldal vezetősége legyen hibáztatva a korkülönbség miatt! Szerintem Webi emiatt osztotta monológját velünk.( gondolom Én ha nem bocs ). ![]() | |
március 28. 12:55:37![]() | |
18 szexpartner, 16 masszőz ellenőrzött korú. Szerintem nem kevès, egy èv mire vègigjárod, valahol visszajáróssá is válhatsz, èvekig elèg lehet. A döntès a tied Soma. De te sem csak ellenőrzött korúhoz mèsz. Ami a bojkottot illeti, nem hiszem hogy a vendègek összebeszèlnènek hogy a külső vagy a vállalás alapján válasszanak. Egyszerűen így vagyunk összerakva. A többsègnek ez a kor egyszerűen nem fontos, különben bojkott nèlkül is az alapján mennènek, de nem mennek. Ha nem tetszik hogy MI vendègek tehetünk róla, akkor kezeld úgy hogy nem te tehetsz róla hanem a többi vendèg. De mindenkèpp vendègoldali oka van hogy ez így lètezhet. ![]() | |
március 28. 12:48:07![]() | |
Igazad van, alapesetben nem az, nem panaszkodás. Viszont amikor nem tette fel eme (költőinek tűnő) kèrdèsèt, hasonló reakciók törtèntek. Nekem ez maradt meg, ennek hatására írtam. De igazad van ilko. ![]() | |
március 28. 08:21:26![]() | |
Royal: "Sok helyen sokszor el lett mondva: ...ellenőrzött korúhoz menjen!" Vajon az is el lett mondva sokszor sok helyen, hogy a hirdetők hány százaléka ellenőrzött korú? Gyors rákeresésem szerint egyszámjegyű százalékuk. És ne gyere azzal az álérveléssel, hogy mi magunk tehetünk róla, mert nem csak ellenőröztt korúakhoz megyünk. Mi magunk töredékét jelentjük a piac keresleti oldalának, a mi bojkottunk akkora súlyt képviselne mint "kompjúteragyban egy ujjlenyomat". (Zorán) ![]() | |
március 28. 07:40:07![]() | |
Ilko! Szerintem a T.Webmester némi iróniával fűszerezve tette fel kérdését. Ugyanis: Ellenőrzött korú = a kor hivatalos papírok által ellenőrizve lett .Magyarul Valós adat! Nem ellenőrzött korú= a hirdető nem élt a lehetőséggel,hogy korát hivatalos papírokkal ellenőrizzék .Magyarul a feltüntetett kor Nem Valós adat! Lehet ötleteket adni ( értékelendő a segítő szándék) de a tényeken jottányit sem változtat. Sok helyen sokszor el lett mondva: Aki a feltüntetett korhatár miatt is menne valakihez mert ez nála szempont , kizárólag ellenőrzött korúhoz menjen! ![]() | |
március 28. 06:57:10![]() | |
Viva! Az mióta panaszkodás, hogy Webi feltesz egy kérdést, amire válaszol, akinek ötlete van? ![]() | |
március 27. 23:17:07![]() | |
Egy vendèg vèlemènye/tapasztalata nem nevezhető reprezentatívnak ElectricJoker. 30 èv alatt sok minden változott, pl nőtt a hozzáadott(vagy elvett?) èletkor. Meg attól is függ hány èves egy adott hirdető. Egy 24 èves lehet csak 6 èvet fog fiatalítani,(merthogy 18 alá nem mehet) de egy 50 èves akár 10 vagy 15 èvvel is lehet fiatalabb. Nagyon nem èrtettem egyet a kiírt számítgatásaiddal, tènyleg csak egy vèlemèny, csak a te tapasztalatod. Mások más lányokhoz mentek, más lesz a tapasztalat. Minden lány máskènt áll hozzá ès más számot èrez reálisnak. Ráadásul szerintem senkitől sem kèrted el a szemèlyi igazolványát, így honnan tudhatnád a valós èletkort a kiírthoz kèpest. Ránèzèsre meg tudod mondani mindenkiről, vagy hogy? Ezèrt sem reprezentatív. Másrèszt akit zavar vagy menjen ellenőrzött korúhoz, vagy írja meg besziben ha zavarja. Szerintem tökèletesen èrthető úgy ahogy most van mert már nagyon règóta így van. Èrdekes de èn egy újoncot se látok panaszkodni az üzifalon, csak a règi tagok hozzák fel, akiknek már tudniuk kène mit jelent a plusz. Aki meg újonc kb nagyon hamar meg fogja èrteni, mondjuk az első eset után. ![]() | |
március 27. 22:10:14![]() | |
Ez határozottan jó ötlet. A legrégebbi hirdetés/beszámoló + 18 év, mint minimumkor, az teljesen korrekt. Igaz, nem szűri ki a hetente nevet és életkort váltó hirdetőket. ![]() | |
március 27. 21:39:07![]() | |
Ez a vélemény reprezentatív tapasztalatokon, 30 éves makktársi múlt alapján került leírásra. Az általam az elmúlt 30 évben tapasztalt eltéréseket összegezve írtam a hsz-t. Tény, hogy lehetnek eltérések, de az átlag kb. így számolható. ![]() | |
március 27. 16:20:10![]() | |
Uraim!Simán lehet,hogy a diszkréció miatt nem vállalja a valós életkor kiírását.Van aki arccal hirdet mert nincs annyi titkolnivalója van aki még a tetoválásait is kiretusálja.Engem speciel ez sokkal jobban zavar.Hiába van odaírva ,hogy van tetoválása: nem mindegy ,hogy 1. 2 kisebb tetkó van rajta vagy az egész teste szanaszét van varrva..Biztos vannak olyanok akik a jobb becsalogatás érdekében nem vállalják a korukat de ez a találkozásnál simán kiderülhet és akkor lehet dönteni: menni vagy maradni?Ha valaki tuti 20 ,25, stb korúhoz szeretne menni az nézze meg,hogy ellenőrzött korú e és ha igen biztos ,hogy a kor miatt nem fog csalódni.Az oldal garanciát vállal erre mivelhogy ellenőrzött a kora!A nem ellenőrzötteknél bármennyi lehet az eltérés a + jel csak egy minimális segítség. | |
március 27. 13:30:31![]() | |
A korhatár oda vissza működő... Ha nekünk vendégeknek meghúznak egy limitet,amihez szíve joga minden hirdetőnek,akkor ez rájuk is vonatkozzon. Különben körbe kell nézni,az érdeklődőknek több időt kellene szentelni egy talira. A fél óra múlva ott vagyok esetén mit számít már a kor... | |
március 27. 10:22:59![]() | |
Lehetne ilyenkor mindig egy állandó 99-es felső határ. Azaz pl. 26+ helyett 26-99 jelenne meg. Ez szerintem egyrészt tuti fedi a valóságot, másrészt kellőképpen inspirálja a hirdetőt, hogy ellenőríztesse. ![]() | |
március 27. 08:54:45![]() | |
Illetve a matekot én is belevenném, bár lehet túl nagy feladat informatikailag. De pl azt nézni, hogy ki hány éve hirdet, és a 18hoz hozzáadni a hirdetett éveket, ami egy minimális érték volna. | |
március 27. 08:49:55![]() | |
"Ha valaki tud jobb szinonímát erre, amivel még egyértelműbbé tehetnénk" Nekem egyetlen ötletem van, mégpedig az, hogy aki nem ellenőrizteti az életkorát, az csupán tól-ig határt állíthat(na) be. Mert jelenleg úgy látom az életkor mellé egy plusz jelecske kerül, amit sokan nem értenek (szerintem). Például nem az jelenne meg, hogy 22+, hanem hogy 20-30. (Csak írtam valamit.) Olyan szájbarágósan, hogy még véletlenül se hasonlítson arra a formátum, akinél konkrét kor kerül megadásra. De maximum ennyi, más ötletem nincs... | |
március 27. 01:48:27![]() | |
Ezt mégis mire alapozod? Maximum a véleményed szerint. Ilyet nem jelnthetsz ki tényként. Egyrészt mert nem igaz, másrészt meg általánosítás. Van aki 1 van aki 20 évet tagad le. Nem jelenthetsz ki ilyet. Nagyon gondolkozom, hogy töröljem-e és büntetéseket álhír terjesztő büntetni rangot osszák ki. Sokszor kértem, az egyéni, megalapozatlan vélemények ne tényként találjátok. ![]() | |
március 27. 00:12:15![]() | |
Ezek is jók, nekem a "Bemondott életkor" vagy "Bevallott életkor" jutott eszembe; az ellenőrzötteknél meg nem változtatnék a szövegen. Úgy eléggé elkülönül egymástól a dolog - bár szerintem az MT "tudom, h nem ellenörzött eletkor, de" rész utáni üzenete rávilágított arra, hogy tök mindegy, mit írsz ki. Ő meg akarta mondani és kész. :) ![]() | |
március 26. 21:24:40![]() | |
Azon hirdetőknél, ahol nincs ellenőrizve az életkor, az alábbiak szerint megy a gyakorlatban az évek száma: Hirdetésben szereplő kor -> Valós kor 18->20 20->23 23->27 27->32 32->38 38->45 45->52 52->60 ![]() | |
március 26. 18:38:14![]() | |
"Ha valaki tud jobb szinonímát erre, amivel még egyértelműbbé tehetnénk": -álomkor: X év -A hirdető ennyiken érzi magát: X év -becsült évjárat: X év -kamukor: X év (mert ha nem hiteles, akkor jó eséllyel az :)) stb.. Ezért írtam már itt, hogy mindenki aki nem igazolt az legyen együttesen 18+, az mindig igaz. Illetve, hogy a legrégebbi hirdetése/beszije óta eltelt évek +18 év legyen a legkisebb szám, ami megadható mint nem hiteles életkor. Ezt csak úgy leírtam, mert jó esik , már le lett szavazva múltkor is :) ![]() | |
március 25. 16:21:35![]() | |
Napi szösszenetek néven esküszöm lassan elkezdem megosztani a "kínomban már csak röhögni tudok rajta" típusú dolgokat. Jön egy visszajelzés (az inkognító miatt kicsillagozom a dolgokat). Íme: "üdv, tudom h nem ellenörzött eletkor, de azert jo lenne ha közelitene a valosaghoz. A csajnak van 20**es beszije is, az ** eve volt. Ha elhisszük h ** eves akkor ** evesen mar fenn volt az oldalon? Esetleg azert jo lenne neki szolni hogy kicsit jobban közelitsen mar a valosaghoz... ha mar ** eve is hirdetett akkor ez inkabb a ** felé tarthat..." Nos, legelőször is. NEM ELLENŐRZÖTT ÉLETKOR. Ez azt jelenti, hogy nincs leellenőrizve az életkor. Tényleg, komolyan. Nincs benne átverés, nem vicc, nem átvitt értelmű, pontosan azt jelenti, hogy TÉNYLEG NINCS ELLENŐRIZVE. Esküszöm... A NEM ellenőrzött pedig az ellentéte az ellenőrzöttnek. :) Ha valaki tud jobb szinonímát erre, amivel még egyértelműbbé tehetnénk , a "NEM VALÓS, MERT AKKOR ELLENŐRIZTETNÉ, HA AZ LENNE" fogalmat, kérem ossza meg velem mert tanácstalan vagyok. Elképesztően sokszor jön az vissza, hogy mekkora kamu oldal vagyunk mert nem is annyi az annyi. Totálisan tanácstalan vagyok, hogyan tudnám másképp kommunikálni azt,ha egy adat nem ellenőrzött - akkor valószínűleg nem valós... Tehát a nem ellenőrzött kor azt jelenti , hogy NEM hisszük el a megadott életkort. Ezt írja az ember: "ha elhisszük"... NEM, SENKI NEM HISZI EL. Ez egy szám amit a hirdető adott meg, de nincs ellenőrizve, és 99%, hogy nem igaz. Amúgy sem hitbeli kérdés, valaki mutat igazolványt, amivel ellenőrizni tudjuk, aki meg nem, annak nem ellenőrzött a kora. Hinni a templomban kell (bár ateistaklént ezt is meghagyom a hívőknek...) Akinek nem ellenőrzött annak pedig nem a valós kora van megadva, hanem jellemzően kevesebb. Másodszor. Azt írja a drága vendég: "jó lenne neki szólni". Nem tudtam eldönteni, hogy sírjak vagy röhögjek... Tényleg csak kismillió helyen, kismillió alkalommal írtuk le, lányok ellenőriztessétek a korotokat (kivan írva hirdetőknek vagy 5 helyen mindenkinek elmondjuk stb...). A vendégeket meg kismilliószor kértük, jelezzék a hirdetők felé, hogy ez elvárás részükről - ha tényleg az. Ennyit tudunk tenni se többet se kevesebbet. Az pedig nem derül ki a drága vendég üzenetéből mi az a hatalmas visszatartó erő, hogy ő is jelezze a hirdető felé... :) A vendégeknek úgy is jó ha extrém estekben 15-20 év eltérés is van kiírt, NEM ELLENŐRZÖTT életkorokban, hiszen hívják, elmennek, és maradnak is. Ha a vendégeknek többségének ez megefelel, akkor nem is fog változni, márpedig ez így megfelel, az eddigi tapasztalatok alapján. | |
március 24. 18:13:06![]() | |
Kis kiegészítés. Ha nem lenne egyértelmű, akkor az infobázisban saját információkat várunk. Hihetetlen, hogy ezt le kell írnom... A "hallottam", "feltételezem" típusú bejegyzéseket nem. ![]() | |
március 24. 10:50:49![]() | |
Szolgálati közlemény :) Akinek nem lett volna teljesen tiszta, az infóbáziban a hirdetőkről várjuk a te információidat, véleményedet. Nem más bejegyzésekről, hanem a hirdetőkről. Ha valami nagyon csipi a szemed, felénk jelezzed - és megnézzük. Az előbb egy emberke 5 regjét tiltottam éás töröltem a bejegyzéseit. Alapvetően egy hirdetőre fókuszálva fikázott infobazisban. Mások meg azekbe a kommentekbe kötöttek bele az ellenkező előjellel ugyanakkorát kamuzva - és szidva a több reges emberkét. Ha valaki a 40es évei közepén jár, akkor ugyanúgy kamu az 50 os, és a harmincas évei közepén jár típusú bejegyzés is , ha a legfrissebb képe 9 éves akkor BIZTOS, hogy nem a képeknek megfelelő 100%-osan. És sorolhatnám a túlzásokat. Mindkét előjelű kamu bejegyzéseket töröltem. A jövőben is törlöm, és tiltom is azokat, akik egymást fikázzák, és akik több becenéven próbálnak valakit lejáratni, és azokat is akik nekiállnak veszekdni, ahelyett hogy felénk jeleznék ha problémát vélnek felfedezni. | |
március 24. 10:34:27![]() | |
Meg fogjuk nézni, köszi a jelzést ![]() | |
március 22. 06:59:26![]() | |
udv, mostanaban tobb ertesitest is kapok olyan hirdetokrol akiknek nincs aktiv hirdetesuk, mikor megnezem az ertesiteseket. vagy ilyenkor aktivaljak , gyorsan mokolnak valamit es deaktivaljak is? olyan mintha a nem aktivatl hirdeteseken a hatterben allitgatnanak, es arrol is megkapnam, hogy pl. uj kepet toltott fel. | |
március 18. 19:01:36![]() | |
Maradjunk a mi kis "fészkünkben", ez itt a béke szigete ahoz képest ami odakint dúl.... | |
március 18. 14:58:14![]() | |
Azért az durva lenne, ha ez a témájú oldal válna a kultúrált eszmecsere fellegvárává... De a közéletet elnézva erős esély van rá :) ![]() | |
március 18. 09:38:56![]() | |
Helló mindenki! Így igaz Webi. Ha az ország első embere egy bizonyos rovarhoz hasonlít sokakat egy nyilvános beszédben, akkor mégis mit várunk? ![]() | |
március 17. 18:43:44![]() | |
A következö ilyen beszámoló hiszti postot törlöm, és gondolkodási időt adok, hátha az segít magába szállnia a postolónak, bár nem vagyok biztos benne;) | |
március 17. 18:41:37![]() | |
Pontosan leírtad, miért nem került ki eddig a beszamolód. Azért mert kb 40-50 percet kellene rászánnom valamikor összeszedni miket csináltál eddig, milyen neveken, azt átkötni az immáron sokadik regisztrációdhoz, es eddignem volt rá időm. Köszönöm, hogy sok plusz munka okozása mellett még sürgetsz is. De legalább odafigyelsz rám, hogy nehogy unatkozzak;) Erről beszéltem. Piszkosul torzult sok emberkénél az etikai érzék, köszönhetően valószínűleg a közállapotoknak. ![]() | |
március 17. 17:18:12![]() | |
T. Webi! Sajnos itt kell megírnom bánatom, mert a téma most az utcán hever. Természetesen próbálkoztam telefonon is, de többször is sikertelenül. Elég régóta vagyok már itt az oldalon, az előző nevem, Yossarian talán ismerősnek cseng másoknak is. Számtalan beszámolót írtam, szívesen tettem, talán egy kicsit hozzájárulva a két fél egymásra találására. Akkor a konkrétum, amiért tollat ragadtam. A múlt hét pénteken(03.14.-én) beküldtem egy beszit egy masszőzlánnyal eltöltött randiról. Pénteken az összes utánam beküldött beszit kitetted kivéve az enyémet. Ok., semmi gond, gondoltam elkerülte a figyelmed, majd hétfőn, vagyis ma, biztosan megjelenik. Nem így történt. Az összes hétvégén felrakott beszit kitetted, kivéve az átalam beküldöttett. Valószínűleg megint elkerülte a figyelmed, vagy nem érte el a minimum elvárást. Úgy gondolom, ezzel a hírdetőt ,,bünteted", aki esetleg emiatt elveszíthet néhány vendéget ami azért lehet akár forintosítani is. Természetesen csak én hiszem ezt, nem sok tapasztalatom van ebben közegben. Várom válaszod, hogy mi lehet a baj amiért a beszim parkolópályán van. Tisztelettel, Formalin 25 ![]() | |
március 17. 08:53:08![]() | |
Pontosan. Az oldalon van egy minimum szint. Van egy minimum elvárás a korrekt beszámolóval kapcsolatban. Ha nem ilyet küldesz be, nem fog kimenni. 3x dobtam vissza a beszámolód, pontosan leirtam személyes üzenetben, miért nem tudjuk megjelentetni, mi az, ami inkorrekt (bár egy normális etikai érzékkel rendelkező embernek alapból nem is kellene elmagyarazni). Nem feladatunk a népnevelés nem is állunk neki, de az oldal nem fog egy bulvar fikázás szintjére sűlyedni, ahol torzult etikai ertékrendű emberek hisztiznek... 3x dobtam vissza szerkesztesre, nem voltál hajlandó felfogni, és normálisan megírni ezért utána töröltem a beszinek hívott hisztidet. Hisztit nem teszünk ki. Kb. mint amit most itt csinálsz, hiszen szarsz mindenre, mert nagyon jól tudod a szabályt: nem foglalkozunk a falon konkrét beszámolokkal. Ezzel kapcsolatos dolgokat töröljük, hiszen akkor másról sem szólna a fal, mint konkrét beszamolokról. ![]() | |
március 16. 22:56:00![]() | |
Vagy egyszerűen ki sem teszitek a beszámolót, pedig az a valóságot takarja. Innen látszik, hogy mi a vicc-kategória...🤣 Mellesleg ezért sem írok évek beszámolót. ![]() | |
március 15. 13:33:10![]() | |
Ne feledd a kecske okos állat....én csak tudom🤣! | |
március 15. 06:49:45![]() | |
Akkor mondjuk úgy, hogy a kecske dönti el mi káposzta és mi nem. :) ![]() | |
március 12. 10:51:15![]() | |
Sziasztok, mostanában több olyan megkeresést kapunk, hogy beérkezik egy beszámoló,és vagy a vendég - aki írta, vagy a hirdető üzen, hogy jóváhagyja, vagy elutasítja, és ezt hol tudja megtenni.... Sajnálattal jelentem: sehol :) A besziket mi bíráljuk el egyrészt informatikai másrészt tartalmi szempontok alapján, függetlenként, kérdőjelek esetén felvesszük a kapcsolatot az íróval és/vagy a hirdetővel. Az hogy más oldalakon így működik, hogy akiről írtak kritikát, az dönti el, tetszik e neki avagy sem, azt mi bohóckodásnak tartjuk, komolytalannak, nálunk nem is így működik. Ha így működne az olyan lenne, mintha a fidesz döntené el , mi számít korrupciónak , és mi nem :) Jó mondjuk ez rossz példa, mert valóban ők döntik el, de na... értitek... :) Szóval lehet , hogy más oldal tanult a polikából, mi nem (bár valszleg anyagilag jobban járnánk...:)) :) | |
március 8. 17:38:43![]() | |
Köszönet a köszöntésekért🥰 | |
március 8. 07:22:51![]() | |
🌷✨🌷✨🌷✨🌷✨ Kedves Beszis Hölgyek, ma Tiétek a nap, szépségetek előtt szívünk fejet hajt. Mosolyotok édes, szívet melenget, közösségünk Veletek igazán teljes! Nőnap alkalmából hálánk kifejezzük, kedvességeteket mindig megbecsüljük. Maradjatok vidámak, boldogok, szépek, boldog nőnapot, csodás Beszis Hölgyek! 🌷✨🌷✨🌷✨🌷✨ | |
március 8. 06:51:48![]() | |
Boldog Nőnapot az összes Hölgynek! | |
március 7. 11:06:09![]() | |
Sajnos a csevegésekből ideiglenesen ki kellett tiltanunk a friss újoncokat egy frissen regisztrálgató idióta miatt, valamint minden hirdető csak a saját csevegéséhez tud hozzászólni... Sorry, de ilyenkor másképp nem tudjuk kiszűrni az elmebetegeket... | |
március 7. 11:03:46![]() | |
Az infobazis nem real time. Ha valamilyen változás van a hridetési nyílvántartási adatokban az mindig idő amíg érvényesül. Itt az lehetett hogy valami változás cache ideiglenesen blokkolta. ![]() | |
március 6. 13:08:43![]() | |
Most viszont jó. ![]() | |
március 6. 12:19:50![]() | |
Konkretizálva: Nem itt hirdető lány esetén akartam adatot feltölteni, és a csokor méretnél nem opció a feltöltés, jelenleg nincs gomb, amire rá lehetne kattintani. Ellenben a többi fülnél van. (Gyorsinfó megadása, cím megadása, képpel, adattal kapcsolatos bejegyzés) ![]() | |
március 6. 12:14:08![]() | |
Üdv, A "nem tudok" az túl általános megfogalmazás ahhoz, hogy érdemben tudjunk válaszolni. Van néhány esdet am,ikor nem leeht csokor adatoto feltölteni. Pl. a hirdető maga megadta a csokor méretet - ilyenkor felesleges az info, maximum a hirdetés visszajelzésnél tudod jelezni, ha valami eltérést tapasztalsz, vagy ha kevesebb mint 30 napja már küldtél be csokor infót az adott telefonszámhoz. ![]() | |
március 6. 09:36:56![]() | |
Üdv! Csak én nem tudok az infobázisba csokor adatot feltölteni? Vagy az most nem működik? | |
március 3. 16:43:44![]() | |
Rövidesen egy újabb hosszabb szösszenettet fogok írni, ami utána az info menüpontban is olvasható lesz... Az oldalon sok az új regisztráció, és hirdető, a sok évvel ezelőtt kialakult oldal filozófiát nyomatékosítanunk lell. A végső lökést , hogy nekiálljak újra leírni az oldal filozófiáját az alábbi beszélgetés adta (természetesen név nélkül idézve): Webmester: Beszámolódat nem tudjuk kitenni mert többször ugyanazt az eszközt használtad a hirdetővel, amiről a hirdetés is kezelve van. Vendég(?): Szánalmas amit műveltek,erre az oldalra többet nem írok beszámolót. Inkább kiteszem a ****ra Webmester: Hát sorry, de nálunk az nem számít vendégnek, aki közösen használ egy eszközt egy hirdetővel. Egyre többször küldenek el minket melegebb éghajlatra, egyrészt azért, mert azt mondják a hirdetők pártját fogjuk és teszünk a vendégekre, majd megkapjuk azt (ekár ugyanaznap és ezeket többször :)), hogy állandóan a vendégeknek kedvezünk, és teszünk a hirdetőkre :) Már nem vicces :) Az oldal nem aszerint kedvez valakinek, hogy hirdető vagy vendég. Nem a szerepkör, hanem a hozzáállás alapján kedvezünk. Mégpedig a KORREKT vendégek, és a KORREKT hirdetők mellett állunk - őket segítjük minden eszközzel. A korrekt felhasználóinkat, legyenek azok vendégek, vagy hirdetők. Erről jön egy részletesebb iromány nemsokára. | |
március 3. 16:26:25![]() | |
Nos ebben a pillanatban pedig 719 nem egisztrált, 158 regisztrált vendég, 7 hirdető és 2 admin van bent.... Viszont sorry, nem tudom ezzel mit akartál közölni vagy kérdezni :) Jah, egyébként a szám nem pontos, mert az a regisztrált vendég aki nem eleve belépve nézte az oldalt, hanem megnyitotta az oldalt belépés nélkül, és utána lépett be, megjelenik a regisztrálatlanok között is - hiszen nem regisztráltként is volt oldalletöltése. Tehát valamivel kevesebb regisztrálatlan nézi mindig mint ami szám itt van. ![]() | |
március 2. 10:29:18![]() | |
Ezt jó, hogy leírtad. Erről korábban én is írtam, csak engem nem vesznek komolyan.🙂 Pedig a "ki van itt" almenüben meg lehet nézni, hogy hányan nézik az adott pillanatban az oldalt. Jelen pillanatban 402 nem regisztrált, és 97 regisztrált nézi az oldalt. Viszont a 97-ben a hirdetők és az adminok is benne vannak. https:/beszamolok.com/ki_online ![]() | |
március 1. 00:09:56![]() | |
Előző hónapban megszerezett tombolákat kisorsoltuk. Gratulálunk a nyerteseknek, őket személyes üzenetben is értesítjük a nyeremények átvételi módjáról. FŐDÍJ: randi Florinával!: 831116 - Straval_Gabriev_2 Akik nem nyertek, szerintünk örülnének egy beszámolónak is a randiról :) Prémium vendég előfizetés: 652148 - Straval_Gabriev_2 527454 - Őrült_professzor 168232 - Projekter 774842 - Lucien 835158 - BudapestRomance 305796 - Robin95 141536 - geza08 684674 - delsol 360035 - feketecipo 823378 - Lucien 823543 - gyikk22 794623 - Pussoholic 849308 - sweet33 449776 - Bmarci99 267058 - Lucien 154118 - Straval_Gabriev_2 A tombola nyereményjáték újraindul. A fődíj egy randi lesz SZOMSZÉD LÁNNYAL ! LINK %C3%A9d+l%C3%A1ny-702881639-225747 | |
február 28. 18:26:46![]() | |
Az keményen trollkodás, ha veszem a fáradságot, lekérem a statisztikákat, dolgozok vele, feketén fehéren itt van minden, erre jössz azzal , hogy ez arra példa hogyan lehet a statisztikákat manipulálni. Az, hogy ma már 10 millió statisztikus, orvos és gazdasági szakértő országa lettünk még nem jelenti azt, hogy ez így is van. Leghatarozottababn visszautasítom azt amit írtál. Faék egyszerű. 1. Minden 5 ember regisztrál. 2. Minden 5. Regisztrált használ kedvenceket. 3. A kedvenceket használok 99% a 10 nél kevesebb kedvencel rendelkezik. Konklúzió: semmi nem indokolja a kedvencek csoportositásának bevezetését, hiszen a felhasználók 0.05% nak lenne bármiféle haszna belőle. Az összes felhasználó 0.05%-a. Mert a regisztrálatlan sem egy alacsonyabb rendű rasz, bele tartozik az összes felhasználóba. És itt lezártam. Aki érti, érti, aki nem az nem. ![]() | |