Üzenőfal

Üzenet írásához legalább Friss újonc rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz
<<< <  11. oldal > >>>
2024. november 12. 13:06:31 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
Nem. De néha olyan érzésem van az új oldalon, mintha olyan levelet olvasnék , amiket az emberrablók küldenek váltságdíj végett a filmekben. Az "tipik" random újságból kivágott betűk, amiből mondatokat raknak ki levél.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 10:48:20 válasz erre
ilko
V.I.P.
Akkor itt van még egy, ha már az előzmények gombot használtad Webi!:)

Ha rákattintok az előzményre, legördül, de eddig újabb kattintás esetén eltűnt, most ez nem történik meg. Csak úgy tudom eltüntetni, ha átlépek a falról máshová, és utána vissza.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 08:46:19 válasz erre
Webmester
Góré:)
Addig, amíg van bármi észrevétel;)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 08:45:49 válasz erre
Webmester
Góré:)
Gyk. Szellemi fogyatékosnak tartasz?;)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 11. 22:47:26 válasz erre
Tènyleg, azzal működik! Köszi a tippet.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 11. 18:55:07 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
A "beszámolójáról" gombra kell kattintani felül.

Nekem nagyon nem adja ki, ez a minden mondatba akarunk foglalni design. Mintha egy nagy katyvasz lenne amiben itt ott vannak kiemelések, tartalmak.
Forditás:   
 
2024. november 11. 18:23:27 válasz erre
"tovább a beszámoló olvasásához" zöld színű feliratmező nincs az új verzióban a beszámoló beszèlgetès felett. Zavaróan, bosszantóan hiányzik mert eddig arra nyomtam rá ès már be is hozta a beszámolót. Így most körülmènyesebb eljutni az adott beszámolóig.
Forditás:   
 
2024. november 11. 08:48:08 válasz erre
ilko
V.I.P.
Ezt megerősíthetem, én is írni akartam.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 11. 08:40:44 válasz erre
Webi, meddig is lehet a tesztelèsi èszrevèteleket megtenni?
Forditás:   
 
2024. november 11. 06:24:19 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
-nálam még mindig vannak bővebb infó gombok, ott ahol nincs bővebb infó
Forditás:   
 
2024. november 11. 06:20:46 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
-MirusM is ilyen, nála az Óbudamasszázs nyílik meg, feltételezem akkor ilyen esetekben ahol központi management van, ott a központ csevegés nyílik meg, ha bővebb infót kérsz, akkor meg az adott hirdetőé. régi oldalon ez is ok, ott mindig a MirusM nyílik meg
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 10. 20:07:29 válasz erre
10Leo
Friss újonc
https:/beszamolok.com/beszamolo oldalon a pontozásnál a csillagok jók, maradjon, a számok a szemponttal legyenek egy sorba.
Forditás:   
 
2024. november 10. 20:05:06 válasz erre
10Leo
Friss újonc
https:/beszamolok.com/beszamolo/Beszélgetés a beszámolóról szövegnél a bejezyés dátuma jelenjen meg
Forditás:   
 
2024. november 10. 19:59:35 válasz erre
10Leo
Friss újonc
Hírfolyam - mi történt az oldalon?-on a beszámoló beszélgetés nem jelenik meg.
Forditás:   
 
2024. november 10. 18:35:28 válasz erre
brun5
Friss újonc
Jelentkezem Béta tesztelésre. Ritkán használom belépve az oldalt, de szívesen leírom a véleményem.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 10. 10:27:45 válasz erre
Webi, minden hó 1-èn kiderül a szerencsès tombola nyertes. Az èrtesítèstől számítva mennyi ideje van hogy elmenjen a megnyert lányhoz a beszámolok.com "kontójára"? Ès mennyi ideje van hogy megírja a "talit", itt is kb egy hónap a határidő, mint friss èlmèny?
Forditás:   
 
2024. november 10. 09:01:59 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
-a hirdetésekben korábban rá lehetett kattintani a kerületre, és akkor listázta az adott kerületet. ez az új felületen nem megy.
Forditás:   
 
2024. november 10. 09:00:34 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
TaylorF hirdetésén, ha a személyes üzenetre megyek, akkor IsabelleF-hez nylik meg chat ablak, viszont ha bővebb infót kérek akkor a TaylorF-től jön. a régi felületen mindenhol TaylorF nyílik meg, és ez a jó.
Forditás:   
 
2024. november 9. 15:29:04 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
mivel az oldal most a lekerített sarkok felé megy, nagyon szexualizálja a szememet, ez a hegyes sarkos gomb.

ha ilyen gombot szeretnétek akkor ez jobb le van kerekítve, színezzétek át mehet a hegyes helyére.

https:/www.freepik.com/icon/forward-button_1371

ha lejjebb tekertek a linken, akkor van még jó pár másik ikon, ami jobban passzolna ide mint a mostani. de még az is jobban nénze ki, ha csak ennyit tesztek ki: "-> ->"
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 15:20:08 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
meg akartam szerkeszteni ez a hozzáoszlásomat mert el lett cseszve: Ma 15:08:21, mondtam neki, hogy mentés. azt hittem hogy ok sikerült mert zölden villog. örültem, a zöld indikálta hogy siker! de nem, mert a villogó zöld szövegben ez van: "Már nem szerkesztheted ezt a hozzászólást." inkább ez legyen piros, az éppen hívható meg zöld, sőt, minden ami nem "pozitív" az pirosan villogjon.
Forditás:   
 
2024. november 9. 15:10:21 válasz erre
Webmester
Góré:)
A felhasználói adatlapon láthatod ki , mit használ. A színsémákat és elnevezésüket a meestreséges intelligenciának köszhönhetitek, összesen kb 15 perc volt ez a 133, de még mellé fogok tenni 70-et :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 15:08:21 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
ha elolvastam akkor megvan az infó, utána már nem hasznos legyen ott, ennyi. meg sokszor van az is hogy érdekel, hogy mire, miért reagáltak, de pl. mikor meglátom hogy kire/mire inkább becsukom mielőtt felbaszom magam és olyat írok amiért bünti járna. most meg nyomkodhatom majd az F5-ot, ez így nem jó.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 15:07:50 válasz erre
Webmester
Góré:)
- egy másik ikon jobb lenne? vagy egy tovább feliratú gomb, vagy mire gonsolsz?

- ha már géphez ültem, gyiorsan megreparáltam a hírfolyamot.

- vagy az online, vagy a most hívj piros lesz a masik zold - alapértelmezett színsémában. a piros figyelemfelketőbb, és a most hívj fontosabb.

- az alapértelmezett színséma gyk a régi oldal színeit használja...

-swipe technikailag nem nagy truváj, kb 1 óra beilleszteni (me, általános swipet, hanem írni egyet). A kérdés, hogy megéri e, rájönnek e, hogy lehet swipe-olni (hiszen még a félig kilógó kiemelések listája sem volt egyértelmű segítség nélkül, hogy görgethető, viszont minden plusz dolog méret növelő és lassító.) És azért technikailag teljesen más egy külön mobil és külön desktop típusú oldal, és egy reszponzív, minden felbontásban használható oldal. Az egyik egy kőbalta megoldás, a másik az orvosi szike, ha műszakilag nézzük :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:56:38 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ha pontozva van a beszi, tudod hogy melyik rész mihez tartozik. De meglátjuk mit mondanak erről mások. Aki halgat, annak meg mindegy, és mivel legtöbben halgatnak, a nagy többségnek eddig mindegy. Ha pedig így van szabadon garázdálkodhatunk :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:56:17 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
a témákat megnézve nem tudom ki és mennyire volt begombázva mikor elnevezte, pláne mikor színezte őket, de remélem már abbahagyta :) van arról valami publikus infó arról, hogy hányan használnak a stock-tól eltérő témát az oldalon?
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:54:44 válasz erre
Webmester
Góré:)
Nem értem az indokot a becsukásnak, ezt magyarázd el pls. miért érzel ellenálhatatlan kényszert becsukni. Bár látatlanban is ismerlek olyan szempontból, hogy rend a lalke mindennejk, és hogy a derékszög is elfogadhatatlan ha csak 89 fok, de itt tényleg érdekel a késztetés :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:45:57 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
van valami jira, otrs, altassian ticketing ahol ezeket jelzik ? frakón érdekelne, "másnem" csak tájékozódás miatt olvasnám őket. pls. világ polgárai írjatok rám , mindenki PM, aki jelezte , köszönöm :) csak hogy tudjak mekkora embertömeg kérte ezt a featuret, hogy ne lehessen becsuki az előzményeket? WTF? én részemről össze szoktam csukni. most ha el akarom tüntetni az előzményeket, akkor rá kell frissítenem az oldalra...
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:32:53 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
ha kiírás nem lesz hogy melyik rész melyik , akkor egy nagyon halvány , már-már átlátszó csíkot húzzatok be pls a részek szeparálás végett. ha valaki sokat és terjengősen ír és nem is használ hébe-hóba entereket sem, hogy megbontsa a szöveget, akkor az egész nagy unalmas betűhalomnak fog tűnni(tudom minden a szöveg az betűhalom, ez is). de egy review , ha nem strukturált, átlátható, hogy hol mi jön, hanem egy A4 lap tele betűvel azt nem szívesen olvassák(királyi többes, én biztos nem.)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:24:01 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
-Az előre tekerő gomb az "FWD", ">>" ami egyes sorok végén van, gondolom illusztrálva hogy azzal lehet tovább menni. nagyon nem passzol az oldalhoz. legalábbis nem azzal kinézettel amivel most rendelkezik.

-ha mindennap csináltok egy thumbot éjszaka/hajnalban és azzal dolgozik aznap a rendszer?

-hát nem tudom, de nálam a piros a tilos, meg "redflag" stb... inkább legyen zöld:)

-észrevehető, de nem figyelem felkeltő! a sárga szín jó volt korábban. vagy ha ennynire bordóban/vörösben nyomul majd az oldal(alap skin) akkor akár lehet valami bordó is sárga betűkkel hogy kontrasztos, olvasható legyen

-nem tudom lehet én nézek másik oldalt pár éve, de azt hogy "spricc" még nem láttam:) (most ctrl-f el hirdetésekben keresve nincs ilyen szó az oldalakon)amit én látok az így van: "Natúr francia végig mehet(alap):" és akkor a lehetőségek miként lehet befejezni:" testre, szájba, arcra, popsira, gumiba." De akkor lehet pl.: befejezés, finish(tudom ez külföldiül van de szerintem érthető), esetleg magvetés:) ebihaleregetés:), utódlás:) stb. a spricc az paraszt, és nem láttam az oldalon, hol kell megtalálnom?:)

-van a tudjuk melyik oldal, aminek nem mondjuk ki a nevét, az ő mobilos nézegetőjük swipe, meg a képre érintve(nem swipe) is működik, oylasmi kéne :) most találtam egy ilyet : https:/photoswipe.com/ nem tudom hogy az oldalhoz ez passzintható-e vagy sem, de elég pofás kis galery
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:07:35 válasz erre
Webmester
Góré:)
Igen. Ha valaki kinyitja az előzményeket, akkro nem gondoljuk , hogy be is akarja csukni, ezért ezt kivesszük, az előzmény előzményénél még bentmaradt a kód, majd kiirtjuk. Ha előzményeket néz valaki akkor úgyis az a prejudikációnk, lehet naivítás:), hogy elolvassa. Ha elolvassa, akkor már ott is van a következő gozzászólásnál. Tehát feleges becsukni, sőt, sokakat zavart eddig, hiszen ilyen csukásoknál, főleg sok előzménynél gvertikálisan nagyon tudott ugrálni a tartalom.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 13:57:33 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
ha netán tervben van hogy kapok, akkor itt mindenki előtt, lemondok róla a rászorulók javára.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 13:55:28 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
-nem lehet összecsukni az előzményeket itt a falon, meg a csevegőkben sem , legalábbis ott ahol csak egy előzmény van nyitva :) ahol több előzmény épül egymásra, ott meg azt látom mintha egy előzmény gomb, az utána következő 2. előzményt zárná be. nem azt ami alatta van nyitva.
Forditás:   
 
2024. november 9. 13:50:38 válasz erre
Webmester
Góré:)
Lehet persze. Viszont olyanokat keresünk akik ismerik a jelenlegi oldalt - hiszen ők simerik a funkciókat, mi hogyan működik, ők tudják összehasonlítani. Aki évente 3x lép be, és nem volt még aktív igazán az oldalon, azoknak várniuk kell, sorry. És akik régóta vannak az oldalon, azok tudják is, hoyg a segítséget mindig hondorálni is szoktuk, viszont aki még soha nem volt prémium vendég annak nem ilyen módon szeretnénk az első napjait megadni.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 13:46:23 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
nem szóltam, most olvastam hogy ki lett kapcsolva
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 13:44:47 válasz erre
Webmester
Góré:)
Na ez bhiztos hogy így marad. Az marad elöl, amiben több tartalom van...

Ezz ugye akkor látod, ha a masszázs vagy szexpartner menüpontra kattintasz. Innen tovább legtöbben a listára vagy a kiemeltekre kattintanank. Tehát ennek a kettőnek kell elöl lenni az oldal megjelenésekor. Ez a cél teljesül. Mobilon pedig a görgetés egy ujjmozdulat, ezt nem éretzzük problémának a címre viszont szükség van a kereső motoroknak.

ezen segíthet a megfelelő színséma kiválasztása :)

Uganannyit kell görgetni: menü->beszámolók menüpont :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 13:43:42 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
-most nézegetem az oldalt és a beszi írásnál ezt kapom :

"ALACSONY RANG
Túl alacsony a jogosultsági szinted.

A funkció eléréséhez legalább Góré:) rang szükséges."

az új felületen, a réginél bejön a beszi írós felület.
Forditás:   
 
2024. november 9. 13:40:25 válasz erre
Webmester
Góré:)
A hirdetés struktúráját nem akarjuk megbontani. Ha a hirdetési kép alá tesszük be, akkor az lenen a probléma hogy nagy felbontáson több hasábos elrendezéskor a tőle jobbra lévő dolgoknál nagy üresség lenne.

Az odlal tetejéb és a kép alatt is van telefonszám, szabadon választott :) A telfonszám fontos ezért kétszer is kint van.

Nem igazán van egymásra csúszva. Így van kitalálva, hogy "rá van helyezve". Az oldal többi része is meg fogja kapni előbb utóbb ezt a designt.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 13:37:02 válasz erre
Webmester
Góré:)
Új felületen kikapcsoltuk egyelőre a beszámoló írást, mert az még nagyon nincs kész (ez az egyetlen ami még nem tesztképes)

A beszámoló sorbarendezés és pontozás viszont tesztelhető és azok meg is őkultak. Sorbarendezés nem szép, viszont cserébe reméljük jobban használható és minden infó rajta van.

A beszámolókat jelenleg úgy jelenítjük meg, mint egy cikket, vagy novellát. Semmi értelme minden beszámoóba kiírni, hogy helyszin:, külső:, egyeztetés:, hiszen mindenki tudja miket tartalmaz egy beszámoló. Ha sokan kérik berakhatjuk ezen szavakat, de úgy gondoljuk, feleslegesek.
Beszámolóban a pontozás kiirásának a designja még változni fog.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 13:33:23 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ez ismert probléma, még dolgozunk rajta.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 13:33:05 válasz erre
Webmester
Góré:)
Akkor elvileg minden okés :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 13:32:39 válasz erre
Webmester
Góré:)
-kivettük a gombot, ha nincs megadva bővebb info

-ez ismert dolog gondolkodunk a megoldáson. Ahirrfolyamba bekerül a kép linkje. Ha változik a kép, akkor értelemszerűen itt nem változik, akkor a "blank" megy ki. Meg fogjuk vizsgalni mennyit lassít a dolgon az, ha real time lekérdezzük az aktualis kezdőképet.

-két fajta villogó színünk van. A "success" - alapesetben zöld, "warning" - alapesetben piros. Ez színsémánként változhat. Jelenleg a warning van berakva "most hívj" színnek, a zöld a "most online"

-Mi lenne a jobb? Figyelmfelhívó szemkiütő kell, és ez szerintünk jobb, és kevesebb helyet foglal mint egy vissza gomb. De nyitottak vagyunk a javaslatokra.

-az előretgekerő gomb nem tudom micsoda :)

-javítva

-a kérdés az észrevehető e, és nem takar e ki túl sokat a képből Szerintümnk ezt a két paramétert teljesíti, várjuk a javaslatokat.

-hát ez javaslat jobb lenne. Tizenix éve így van az odlalon. Egyértelmű és rövid megfogalmazást mondj, ami az "ejakuláció végtermékének célpontját" jelenti :)

-ez egy fejlesztés során előfordult ideiglenes dolog volt, és pont amikor nézted akkor működött így, azóta bekapcsoltuk

-swipe desktopon nem igazán működik, ezért maradtunk a nyilaknál. De megfontoljuk a kis felbontásokon a swipe-t viszont a nyilakat nem lehet elhagyni, mert aki nem gondol a swipe-ra az anyázni fog, hogy tud lapozni, ergó nyilak maradnak. A vertikális pozíción lehet agyalni. Viszont egy nagy méretű telefonon és egy kis méretűn nem ugyanott van az ideális pozíció.Valamint túlságosan lentre sema akrjuk rakni, jelenleg ott van, ahol még valszleg lényegi részt nem takar ki a képből.

-a tapasztalat az, hogy az automatikus mozgásoktól agybajt kapnak a felhasználók, ezért ez elvetettük.

-kis képernyőméretnél nincs kép, hogy beleférjen minden a design-be. Ez egy szükséges rossz, egyszerűen helyspórolás.

-lásd fent

-Lendületet vesz - elvileg direkt, így talán látványosabb. Nem tartjuk kardinális kérdésnek, ha zavaró kivehetjük

-az oldal strukturajabol fakad. az oldalt úgy képzeld el, muntha téglalapokból épülne fel. Megcsinálahatnánk azt, hogy a két hasáb egy egy nagy téglalap, és azion belül van a többi téglalap, de nem fogjuk mert lassítaná a betöltést, és a html struktura plusz elme(ek)t kapna.

-balra vannak rendezve. felbontástól és doboztól függően 1, 2 vagy 3 lehet egymás mellett. Ha a sor betelik, akkor a következő sort kezdi meg a motor.

-a cél a tömörítés volt. És az hogy kevésbé legyen "hivatalos" feeling. Igen egy szöveget írunk ki táblázat helyett. A megadott adatokból generálunke gy szöveget.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 10:01:55 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
-van ez a két gomb az oldal tetején: "Budapesti szexpartner lista" "Vidéki szexpartner lista" itt jobb lenne ha a budapest kerülne a jobb oldalra. no offense, de itt nem sok vidéki hirdető van. vagy az egyenlőség jegyében, akkor random változzon, hogy melyik oldalon vannak. Ez desktop, de mobil is jobb len ha egymás mellett lennének

-a fent említett blokkhoz tartoznak ezek a szövegek is: "Szexpartner lányok - Top minőségi szexpartnerek a közeledben" , "Erotikus masszázs lányok - Minőségi masszázs a közeledben" ezek indokolatlanul nagyok. telefonos nézetben belépés után kb. ezt látom, az oldal 1/3 részért kb. kitölti a két szöveg meg a fent említett gombok.


-ezeket a szürke csíkokat, amiben az egyes blokkok elnevezése van lehetne még halványítani/átlátszósítani.

-az oldal neve ugye beszamolok.com, már a régi nézetben is, de az újban talán még többet is kell görgetni mire az ember odaér a beszámolókhoz
Forditás:   
 
2024. november 9. 09:48:14 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
-két megjegyzés rovat van hirdetésben, mindkettőben ugyanaz található. a felső az elég zavaró mert ha hosszabb a megjegyzés(én pl. néha bővebb infót teszek bele.) akkor az lefelé tolja az egész hirdetést. ez kerülhetne a "főkép" alá.

-mobilos nézetben, a hirdetés tetején lévő telszám, csevegés meg beszaámolók gombok is kerülhetnének a kép alá, akkor lenne kb. középtájt, mert egykezesen nagyon magasan vannak(6,7"-os "telefon" sajnos manapság a többség ilyen buflák)

-a főoldalon ha a beszikhez érünk akkor ott egymásra vannak csüszva az egyes elemek. a hirdető képe, meg a beszi író blokkja rá van csúszva a hirdető nevét tartalmazó szürke szalagra.
Forditás:   
 
2024. november 9. 07:24:39 válasz erre
brun5
Friss újonc
szívesen segítek a béta teszben, ha még lehet.
Forditás:   
 
2024. november 9. 05:26:40 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
-főoldalon ezek a kifejezések: "Új adat szexpartner" , "Új képes szexpartner" elég magyartalan

-nem kőkori felbontáson (2560*1440 és fölötte) jó lenne egy left align az oldal legtöbb pontján. vagy egy olyan rendezési maximum, ami nem huzza szét középről az oldal elemeit. hanem ha mondjuk 1920*1080 a fejlesztési cél akkor magasabb felbontáson is egyben tartja az oldalt közepén , max. 1920pixel szélesen engedi széltében az oldal elemeinek mozgását , kvázi egy hasábba kényszerítve a tartalmat.
Forditás:   
 
2024. november 8. 17:52:32 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
Beszámolók korábbi strukturáltsága nekem hiányzik, mintha csak a text oda lenne vágva és pár kép.

A beszámoló író felöletnél, a bal oldali vörös menüsávra teljesen rá van csúszva a szerkesztő felület
Forditás:   
 
2024. november 8. 17:42:59 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
Ha bezárok egy chat ablakot, akkor nyitódik egy üres chat ablak, amiben nem látszódik semmi. Ez a régi felületen is van.
Forditás:   
 
2024. november 8. 17:11:00 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
chaten az a textbox amibe gépelni lehet átméretezhető per-pill. a bal alsó sarokban széthúzható. ki lehet vele tölteni a teljes chat ablakot. igaz, ha bele kattintok vagy gépelni kezdek benne akkor ismét összeugrik kicsire
Forditás:   
 
2024. november 8. 16:45:29 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
Ha más már írta bármelyiket is, bocsi de nem olvastam vissza.


-van bővebb infó gomb ott is akinél nincs beállítva, ha megnyomom akkor feljön egy popup, hogy hívjam fel... ha nincs bővebb infó akkor gomb se legyen.

-hírfolyamon a miniatűr/thumb sok hirdetőnél nem jelenik meg.

-a "most felveszi" van ahol zöld, van ahol piros. zöld jobb!

-a hirdetés bezárására van egy kis piros "X" az már a korábbi verzióban ocsmány volt, itt hogy rikító piros lett így méz azt is übereli.

-az az "előre tekerő" gomb nagyon nem szép totál nem passzol a designhoz.

-Diana hirdetőnél ha a bemutatkozást kinyitom, akkor megnyitja a képeket :)(egyelőre csak az ő hirdetésénél jött ki)

-az új kép felirat a korábbi sárga helyett most fehér/szürke, elég semmilyen

-a befejezésnél a "spricc" szeritem elég profán. nem passzol a többi felvázolt lehetőséghez.

-a bal felső sarokban lévő 3 vízszintes vonnal mobilos nézetben ha az oldal alján vagyok, akkor nem ott nyílik meg a menü ahol vagyok az oldalon, hanem fel kell görgetni az oldal tetejére mert ott nyílik meg.

-legyen pls. swipe-olható képnézegető . ha marad a mostani,akkor lapozó gombokat jó lenne lejjebb igazítani , nagy telefonon kényelmetlenül magasan vannnak

-a kiemelteknek az a jobbra-balra görgethető rész a blokkok között, az jobb lenne fixen és mondjuk ha magától úszna.

-mobil nézeten nem látszanank az avatar képek a beszi csevegéseknél

-mobil nézeten nem látszanank az avatar képek a hirdető csevegéseknél

-desktop és mobil is, ha összecsukásra kerül a bemutatkozás akkor lefelé mozdul először és csak utána záródik be

-dekstop főoldalon a partner/masszázs csevegések és a beszi csevegések között van egy óriási "gap". partner/masszázs csevegések a "Nem hirdetőink beszámolói (utolsó5)" szekcióval egy vonalban kezdődnek, ami sokkal lejjebb van mint a beszi csevegések utolsó elemei. (ezt megnéztem 1080p-benn is ott gap)

-nagyobb felbontáson jobb lenne, ha először oldalra igazodnának az oldal egyes blokkjai és bizonyos felbontás után kezdenének lefelé rendeződni.

-a hirdetések alja, ahol a lehetőségek meg kiket vár rész van, az elég puritán. mintha csak clear text-ben oda lenne vágva valami struktúra kéne bele.

Desktop és Mobil is Brave browser, Desktop 1440p

Egyelőre ennyi
Forditás:   
 
2024. november 8. 12:22:42 válasz erre
Webmester
Góré:)
Most is van kedvenc lányok doboz a személyes menüpontál....
A kedvenc csevegő témáknál megjelenik a hirdető profilképe. Nem a hirdetési kép, hanem a hirdetést kezelő feléhasználóhoz tartozó profilkép. Akinek nincy profilképe annak értelemszerűen nem tud megjelenni...

Hirdetői adatlapon semmilyen szétesést nem látunk.

Légyszi írd meg milyen oprendszer, milyen böngésző, böngésző verziószám, hogy tudjuk reprodukálni a hibát. Szétesés dolgot tapasztalunk pár 9(!) évvel ezelőtti és azóta nem frissített böngészőnél, de olyan mértékűt amit te írsz, nem.

Lehet hogy szétesés alatt arra gondolsz, hogy eddig fel volt sorolva, hogy ágy: franciágy, kád: sarokkád stb most meg mondatba van foglalva, vagy hogy fel volt sorolva hogy francia: alap, kf alap , közös fürdés alap, most pedig alap alá van felsorolva , minden ami alap. Ez nem szétesés hanem kiírás módjának megváltozása, ami vagy tetszik vagy nem, és erről várjuk a visszajelzéseket. Nagy üres területet viszont sehol nem láthatsz elvileg.
A kiírás módja azért változott meg mert a visszajelzések alapján a felhasználók nagy részét nem érdekli egy csomó dolog pl. a személyiségből, adottságokból pedig kor , magasság, súly, mell, és kép érdekli. Első körben ez alapján válogat. Ezután ha megvan hogy ki(k) a kiszemeltek akkor nézi át tüzetesebben az adatlapot. Addig viszont agybajt kap a km hosszú adatlapoktól. A jelenlegi béta elrendezéssel az adatlap mérete az eredetihez képest drasztikusan lecsökkent, ezért nem kell anynit görgetni lefele. Ez ugye főleg mobilon előnyös, és mint már írtam a felhasználók közel 80%-a mobilról nézi az oldalt.
Forditás:   
előzmények
 
<<< <  11. oldal > >>>
Happy Massage