Üzenőfal

Üzenet írásához legalább Friss újonc rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz
<<< <  48. oldal > >>>
2024. november 12. 19:56:41 válasz erreDraquar Draquar
Vezérhím
Jézusom Webi, hát elnézésedet kérem, hogy visszajelzést adtam egy kérdésre!

Pláne, hogy rosszul is gondoltad, a "belenézek" az nem végigolvasom.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 19:30:43 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
Illetve a kép sorszáma lehetne a kép alatt vagy tűnjön el gyorsabban.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 19:25:52 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
Kéne egy lap, akár csak a teszt oldalon. Ahol valamiféle státusz van adva az itt felvetettek, esetleg még mielőtt itt megválaszolásra kerül. Mert van amit még korábban írtam de reakciót nem találtam róla, pedig "régebbi" vagy csak nem olvastam. Mert pl. most lett megválaszolva egy 8. -i kommentem is. de közbe, meg volt már más kommunikáció az oldal részéről. Meg nem írnám be újra ugyanazt mint téma, ha módjuk a háttérben mondjuk valami van foglalkozva vele. kéne ide egy ticketing :) (ps.:drágán tudok szállítani :))
Forditás:   
 
2024. november 12. 19:18:09 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
Ámen! Ez így már majdnem 2010:) Még annyiba belekötnék, hogy a képek közti áttűnés nem az igazi:)(vagyis nekem nem tetszik) Nem smooth, hanem az a kép amiről váltunk instant eltűnik, ottmarad az üres felület és arra jön be az újabb kép
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 19:14:30 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
Erre még akkor válaszoltam!
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 19:06:11 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Az adatlap strukturáltságot megdicsèrnèm. Ezalatt azt èrtem hogy jól el van különítve szexpartnereknèl az alap, az extra ,a bővebben telefonon. Ez logikusabb így mint règen.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 19:01:18 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Majd egy évtizednyi kód és struktúra elavultá vált sok szempontból. Néha kell egy ráncfelvarrás, elsősorban a hangsúlyosabb mobil használat, sebesség, és technikai jellegű dolgok indokolják. És ha már úgyis 90% új kód, akkor már design is változik, bár azért az legkevésbé.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 18:58:26 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
A beszámoló illetve az adatlap strukturáltsággal kapcsolatban más nem jelzett. Többieknek megfelelő?
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 18:57:10 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Mi tette szüksègessè ezt a hatalmas oldal újraalkotást?

Règebben sokkal ritkább ès sokkal kissebb horderejű változtatások voltak. Most viszont óriási a változás, a dizájn miatt mintha egy új oldalra èrkeznèk, alig emlèkeztet a megszokott beszamolok.com-ra.

Nekem kicsit olyan ez a bèta oldal mintha valaki lemásolta volna a beszamolok.comot csak nem akart egy az egyben ugyanolyat hanem átformázta.

Eltart egy darabig míg megszokom ha beèlesedik.
Forditás:   
 
2024. november 12. 18:42:03 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Bizony a nagyítást letiltottuk. A swipe ára. Ha huzogat az ember hajlamos a képernyőt nagyítgatni, húzogatni. Jó szemüveg, nagyobb kijelzőjű telefon, és desktop esetleg a megoldás. Swipe jogos kérés volt, ez viszont az ár érte.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 18:39:55 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Ez egészen egyszerűen, objektiven nem igaz, hogy görgetni kell. Max ha 2x akarod elolvasni amit olvastál, mi másért görgetnél felfele ?:)
Lenyitod, ha túl nagy , főleg mobilon, és ha előzmény előzményét is meg akarod nézni, ahhoz hogy megnézzed le kell görgetned. Utána hogy bezárogassad vissza kell görgetned, ami teljesen tök felesleges görgetések. Pont, hoyg többet kell görgetni és kattintgatni a bezáráshoz. És gondolom azért nyitottad le, hopgy végigolvassad. Tehát a végénél vagy. Ha a végénél vagy akkor az azt jelenti, hogy a következő tartalom elején, ahol lenned kell. Rengetegen panaszkodtak eddig a vertikális ugrálására az oldalnak főleg mobilon. Plusz elvileg a következő tartalmi elemnél vagy. Ha nézed tovább az oldalt , akkor a lenyílt részt nem látod hiszen kiúszik a képernyőből. Max a tudat lehet benned, hogy nyitva van. Tehát az oldal kinézete tökügyanolyan, ha tovább görgetsz, mintha meg se nyitottál volna semmit. A bezárogatási kényszer érzet, mint írtam, nem elég indok a többi indokkal ellentétben.

Egyébként pedig a bétáról azokkal beszélgetek aki jelentkeztek tesztelésre. Véleményed ezért nem lesz figyelembe véve, és legközlebb törlöm is :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 18:33:20 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Nem tudom a fènykèpeket nagyítani az ujjam szèthúzásával. Egyik verzióban sem. Ha rámegyek a fènykèpekre.
Forditás:   
 
2024. november 12. 17:56:43 válasz erreDraquar Draquar
Vezérhím
Lenyitom, belenézek, visszazárom és nem kell annyit görgetni.
Plusz, rendezettebb az oldal kinézete, ha nincs minden ilyen nyitva.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 17:32:14 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Gyakorlatlan pár napja kritikát fogalmazott meg a képnézgetővel kapcsolatban, amit átgondoltan, és újat csináltunk. Béta oldalon már látható, este az éles oldalon is levéltári ez a jelenlegi kepnézegetőt.
Gyakorlatlan javaslata alapján az alábbiak változtak:
1. Támogatja az érintőképernyőn a swipet, azaz a húzással lapozás.
2. Desktopon a jobbra balra billentyűkkel a lapozás
3. Marad a design gombokkal tőrténő lapozás is, azonban vertikálisan nagyon megnöveltük, hogy minden kézmérettel elérhető legyen.
4. Modernebb látványosabb design
Forditás:   
 
2024. november 12. 17:25:36 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Ezek közül a megszokas érthető, ellenben kevés. Áttekinthetőseget pont hogy segíti, hiszen nem ugrik el függőlegesen az oldal bezáraskor és nem kell keresni hol tartották, és azt is tudod mi az amit már kinyitottál. A feleslegessé váló infót megbúgysem látod hiszen miután ekolvastad két opció van. Vagy tovább olvasol, akkor pedig lejjebb görgetsz és eltűnt az kinyitott rész, vagy kattintasz valahova és elkerülése arról az oldalról. Tehát továbbra sem látok egyetlen érvet azon kívül, hogy megszokás. Azbpedig kevés. Esetleg az lehet megoldás hogy csak belső modul oldalakon marad meg a kinyitas lehetősége mindenhol, az összefoglalóját nem, és akkor nem jelent gondot a kinyitas/becsukás;)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 16:21:51 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
1.Megszokás
2.Áttekinthetősèg
3.Már feleslegessè lett infó eltüntetèse.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 15:47:59 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Még mindig arra várok, hogy valaki elárulja mi késztet valakit arra, hogy be akarja zárni :) Kattintgatási pszichózis ?:)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 15:34:12 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Viszont ha több előzmènyt is legörgetsz, utána működik az hogy a felette lèvő előzmènyekre kattintol, a lenti eltűnik. Vègigjátszva ezt a játèkot csak egy előzmènyek marad. :)
Egyèbkènt nekem is jobban tetszik a mostani/règi megoldás. Webi,ha sokan jelzik(ilko,èn, stb...) hogy zavaró visszacsinálod, vagy ez is lassítja az oldalt?
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 15:24:26 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Igen, amit legördítesz nem lehet újra bezárni, mert minek...:) Ha valamit legördítesz akkor úgy vesszük érdekel. Ha pedig érdekel akor prejudikáljuk, hogy elolvasod. Ha elolvastad a végénél kezdődik az új tartalom. Ha összecsukod csak elugrik az oldal vertikálisan a helyéről és keresheted meg, hol tartottáll.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 15:21:50 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Kérlek ne sértegess, gyk. lehülyézel... :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 13:06:31 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
Nem. De néha olyan érzésem van az új oldalon, mintha olyan levelet olvasnék , amiket az emberrablók küldenek váltságdíj végett a filmekben. Az "tipik" random újságból kivágott betűk, amiből mondatokat raknak ki levél.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 10:48:20 válasz erreilko ilko
V.I.P.
Akkor itt van még egy, ha már az előzmények gombot használtad Webi!:)

Ha rákattintok az előzményre, legördül, de eddig újabb kattintás esetén eltűnt, most ez nem történik meg. Csak úgy tudom eltüntetni, ha átlépek a falról máshová, és utána vissza.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 08:46:19 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Addig, amíg van bármi észrevétel;)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 12. 08:45:49 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Gyk. Szellemi fogyatékosnak tartasz?;)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 11. 22:47:26 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Tènyleg, azzal működik! Köszi a tippet.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 11. 18:55:07 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
A "beszámolójáról" gombra kell kattintani felül.

Nekem nagyon nem adja ki, ez a minden mondatba akarunk foglalni design. Mintha egy nagy katyvasz lenne amiben itt ott vannak kiemelések, tartalmak.
Forditás:   
 
2024. november 11. 18:23:27 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
"tovább a beszámoló olvasásához" zöld színű feliratmező nincs az új verzióban a beszámoló beszèlgetès felett. Zavaróan, bosszantóan hiányzik mert eddig arra nyomtam rá ès már be is hozta a beszámolót. Így most körülmènyesebb eljutni az adott beszámolóig.
Forditás:   
 
2024. november 11. 08:48:08 válasz erreilko ilko
V.I.P.
Ezt megerősíthetem, én is írni akartam.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 11. 08:40:44 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Webi, meddig is lehet a tesztelèsi èszrevèteleket megtenni?
Forditás:   
 
2024. november 11. 06:24:19 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
-nálam még mindig vannak bővebb infó gombok, ott ahol nincs bővebb infó
Forditás:   
 
2024. november 11. 06:20:46 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
-MirusM is ilyen, nála az Óbudamasszázs nyílik meg, feltételezem akkor ilyen esetekben ahol központi management van, ott a központ csevegés nyílik meg, ha bővebb infót kérsz, akkor meg az adott hirdetőé. régi oldalon ez is ok, ott mindig a MirusM nyílik meg
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 10. 20:07:29 válasz erre10Leo 10Leo
Friss újonc
https:/beszamolok.com/beszamolo oldalon a pontozásnál a csillagok jók, maradjon, a számok a szemponttal legyenek egy sorba.
Forditás:   
 
2024. november 10. 20:05:06 válasz erre10Leo 10Leo
Friss újonc
https:/beszamolok.com/beszamolo/Beszélgetés a beszámolóról szövegnél a bejezyés dátuma jelenjen meg
Forditás:   
 
2024. november 10. 19:59:35 válasz erre10Leo 10Leo
Friss újonc
Hírfolyam - mi történt az oldalon?-on a beszámoló beszélgetés nem jelenik meg.
Forditás:   
 
2024. november 10. 18:35:28 válasz errebrun5 brun5
Friss újonc
Jelentkezem Béta tesztelésre. Ritkán használom belépve az oldalt, de szívesen leírom a véleményem.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 10. 10:27:45 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Webi, minden hó 1-èn kiderül a szerencsès tombola nyertes. Az èrtesítèstől számítva mennyi ideje van hogy elmenjen a megnyert lányhoz a beszámolok.com "kontójára"? Ès mennyi ideje van hogy megírja a "talit", itt is kb egy hónap a határidő, mint friss èlmèny?
Forditás:   
 
2024. november 10. 09:01:59 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
-a hirdetésekben korábban rá lehetett kattintani a kerületre, és akkor listázta az adott kerületet. ez az új felületen nem megy.
Forditás:   
 
2024. november 10. 09:00:34 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
TaylorF hirdetésén, ha a személyes üzenetre megyek, akkor IsabelleF-hez nylik meg chat ablak, viszont ha bővebb infót kérek akkor a TaylorF-től jön. a régi felületen mindenhol TaylorF nyílik meg, és ez a jó.
Forditás:   
 
2024. november 9. 15:29:04 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
mivel az oldal most a lekerített sarkok felé megy, nagyon szexualizálja a szememet, ez a hegyes sarkos gomb.

ha ilyen gombot szeretnétek akkor ez jobb le van kerekítve, színezzétek át mehet a hegyes helyére.

https:/www.freepik.com/icon/forward-button_1371

ha lejjebb tekertek a linken, akkor van még jó pár másik ikon, ami jobban passzolna ide mint a mostani. de még az is jobban nénze ki, ha csak ennyit tesztek ki: "-> ->"
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 15:20:08 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
meg akartam szerkeszteni ez a hozzáoszlásomat mert el lett cseszve: Ma 15:08:21, mondtam neki, hogy mentés. azt hittem hogy ok sikerült mert zölden villog. örültem, a zöld indikálta hogy siker! de nem, mert a villogó zöld szövegben ez van: "Már nem szerkesztheted ezt a hozzászólást." inkább ez legyen piros, az éppen hívható meg zöld, sőt, minden ami nem "pozitív" az pirosan villogjon.
Forditás:   
 
2024. november 9. 15:10:21 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
A felhasználói adatlapon láthatod ki , mit használ. A színsémákat és elnevezésüket a meestreséges intelligenciának köszhönhetitek, összesen kb 15 perc volt ez a 133, de még mellé fogok tenni 70-et :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 15:08:21 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
ha elolvastam akkor megvan az infó, utána már nem hasznos legyen ott, ennyi. meg sokszor van az is hogy érdekel, hogy mire, miért reagáltak, de pl. mikor meglátom hogy kire/mire inkább becsukom mielőtt felbaszom magam és olyat írok amiért bünti járna. most meg nyomkodhatom majd az F5-ot, ez így nem jó.
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 15:07:50 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
- egy másik ikon jobb lenne? vagy egy tovább feliratú gomb, vagy mire gonsolsz?

- ha már géphez ültem, gyiorsan megreparáltam a hírfolyamot.

- vagy az online, vagy a most hívj piros lesz a masik zold - alapértelmezett színsémában. a piros figyelemfelketőbb, és a most hívj fontosabb.

- az alapértelmezett színséma gyk a régi oldal színeit használja...

-swipe technikailag nem nagy truváj, kb 1 óra beilleszteni (me, általános swipet, hanem írni egyet). A kérdés, hogy megéri e, rájönnek e, hogy lehet swipe-olni (hiszen még a félig kilógó kiemelések listája sem volt egyértelmű segítség nélkül, hogy görgethető, viszont minden plusz dolog méret növelő és lassító.) És azért technikailag teljesen más egy külön mobil és külön desktop típusú oldal, és egy reszponzív, minden felbontásban használható oldal. Az egyik egy kőbalta megoldás, a másik az orvosi szike, ha műszakilag nézzük :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:56:38 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Ha pontozva van a beszi, tudod hogy melyik rész mihez tartozik. De meglátjuk mit mondanak erről mások. Aki halgat, annak meg mindegy, és mivel legtöbben halgatnak, a nagy többségnek eddig mindegy. Ha pedig így van szabadon garázdálkodhatunk :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:56:17 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
a témákat megnézve nem tudom ki és mennyire volt begombázva mikor elnevezte, pláne mikor színezte őket, de remélem már abbahagyta :) van arról valami publikus infó arról, hogy hányan használnak a stock-tól eltérő témát az oldalon?
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:54:44 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Nem értem az indokot a becsukásnak, ezt magyarázd el pls. miért érzel ellenálhatatlan kényszert becsukni. Bár látatlanban is ismerlek olyan szempontból, hogy rend a lalke mindennejk, és hogy a derékszög is elfogadhatatlan ha csak 89 fok, de itt tényleg érdekel a késztetés :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:45:57 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
van valami jira, otrs, altassian ticketing ahol ezeket jelzik ? frakón érdekelne, "másnem" csak tájékozódás miatt olvasnám őket. pls. világ polgárai írjatok rám , mindenki PM, aki jelezte , köszönöm :) csak hogy tudjak mekkora embertömeg kérte ezt a featuret, hogy ne lehessen becsuki az előzményeket? WTF? én részemről össze szoktam csukni. most ha el akarom tüntetni az előzményeket, akkor rá kell frissítenem az oldalra...
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:32:53 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
ha kiírás nem lesz hogy melyik rész melyik , akkor egy nagyon halvány , már-már átlátszó csíkot húzzatok be pls a részek szeparálás végett. ha valaki sokat és terjengősen ír és nem is használ hébe-hóba entereket sem, hogy megbontsa a szöveget, akkor az egész nagy unalmas betűhalomnak fog tűnni(tudom minden a szöveg az betűhalom, ez is). de egy review , ha nem strukturált, átlátható, hogy hol mi jön, hanem egy A4 lap tele betűvel azt nem szívesen olvassák(királyi többes, én biztos nem.)
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:24:01 válasz erregyakorlatlan gyakorlatlan
Becsben tartott
-Az előre tekerő gomb az "FWD", ">>" ami egyes sorok végén van, gondolom illusztrálva hogy azzal lehet tovább menni. nagyon nem passzol az oldalhoz. legalábbis nem azzal kinézettel amivel most rendelkezik.

-ha mindennap csináltok egy thumbot éjszaka/hajnalban és azzal dolgozik aznap a rendszer?

-hát nem tudom, de nálam a piros a tilos, meg "redflag" stb... inkább legyen zöld:)

-észrevehető, de nem figyelem felkeltő! a sárga szín jó volt korábban. vagy ha ennynire bordóban/vörösben nyomul majd az oldal(alap skin) akkor akár lehet valami bordó is sárga betűkkel hogy kontrasztos, olvasható legyen

-nem tudom lehet én nézek másik oldalt pár éve, de azt hogy "spricc" még nem láttam:) (most ctrl-f el hirdetésekben keresve nincs ilyen szó az oldalakon)amit én látok az így van: "Natúr francia végig mehet(alap):" és akkor a lehetőségek miként lehet befejezni:" testre, szájba, arcra, popsira, gumiba." De akkor lehet pl.: befejezés, finish(tudom ez külföldiül van de szerintem érthető), esetleg magvetés:) ebihaleregetés:), utódlás:) stb. a spricc az paraszt, és nem láttam az oldalon, hol kell megtalálnom?:)

-van a tudjuk melyik oldal, aminek nem mondjuk ki a nevét, az ő mobilos nézegetőjük swipe, meg a képre érintve(nem swipe) is működik, oylasmi kéne :) most találtam egy ilyet : https:/photoswipe.com/ nem tudom hogy az oldalhoz ez passzintható-e vagy sem, de elég pofás kis galery
Forditás:   
előzmények
 
2024. november 9. 14:07:35 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Igen. Ha valaki kinyitja az előzményeket, akkro nem gondoljuk , hogy be is akarja csukni, ezért ezt kivesszük, az előzmény előzményénél még bentmaradt a kód, majd kiirtjuk. Ha előzményeket néz valaki akkor úgyis az a prejudikációnk, lehet naivítás:), hogy elolvassa. Ha elolvassa, akkor már ott is van a következő gozzászólásnál. Tehát feleges becsukni, sőt, sokakat zavart eddig, hiszen ilyen csukásoknál, főleg sok előzménynél gvertikálisan nagyon tudott ugrálni a tartalom.
Forditás:   
előzmények
 
<<< <  48. oldal > >>>
Happy Massage