Üzenőfal

Üzenet írásához legalább Friss újonc rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz
<<< <  18. oldal > >>>
2024. augusztus 31. 02:33:41 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ahol fát vágnak, ott hullik a forgács. :)

A megnyitott chat abalakokban történő villogás jelzés, ami az új üzenetet mutatja, megborította az alap olvasatlan jelzést kezelést. Plusz egy kis fűszert adott hozzá, a másik fél éppen gépel jelzése... Javítottuk :)

(* egyébként az üzenet olvasatlanná vált, csak a megjelnítő nem követte le a változást, viszont oldal frissítésre már a jó állapotot mutatta a hiba alatt is, tehát nem kell újra "elolvasni" az üzeneteket)
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 31. 00:51:45 válasz erre
A privát üzenetes tapasztalatod meg tudom erősíteni, nálam ugyanez tapasztalható.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 31. 00:25:57 válasz erre
umbrellaman
Rutinos harcos
nekem is ez volt, csak akkor tűnt el, amikor ráklikkeltem, h válaszolok rá...
persze nem válaszoltam... :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 30. 21:17:01 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Hiába olvasom el a privát üzenetet, továbbra is olvasatlannak jelzi, és villog a piros felkiáltójel, mintha új üzenetem lenne. Nagyon zavaró.
És egyébként az egész oldal működése akadozik, a menü pontra lépve nem megy a görgetés.
Ezek a hibák csak nálam jelentkeznek?
Forditás:   
 
2024. augusztus 30. 11:03:35 válasz erre
Webmester
Góré:)
Javítunk az olvashatóságon folyamatosan. Ennek része az, hogy 14% al nagyobb lett az alapértelmezett betűméret. A chat nagyobb upgradet kapott, a stabilitás, és a gyorsaság fejlesztése mellett az olvashatóság is fejlesztve lett. A fogaskerékre kattintva, a chatben beállítható a betűméret.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 30. 11:00:23 válasz erre
Webmester
Góré:)
Kedvencekről mindig megy értesítés, bármi történik , időkorlát nélkül.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 30. 06:28:31 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
Mintha az oldal egyes elemei "nagyobbak" lennének. Amennyiben így van akkor az oldal többi része is igazításra került? Nincs nagyítás beállítva nálam. Az oldal egyes részei nem túl jól igazodnak most valamiért, pl:"Hirdetés történet" blokk dátum része, nem fér ki egy sorba .
Meg a chat is valami bazi nagy betűkkel volt írva, mikor rá kattintottam. Hála Istennek vissza lehetett állítani a kicsit a kis fogaskerekén.
stb.
Forditás:   
 
2024. augusztus 29. 11:56:48 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
üdv,
olyan keres lenne részemről, hogy napon vagy x+1 órán belül újra aktivált hirdetésről , ne jöjjön értesítés. elég indokolatlannak tartom, hogy akit mondjuk reggel láttam az oldalon, arról nap közben kapjak értesítést, hogy újra aktív a hirdetése.
Forditás:   
 
2024. augusztus 29. 09:39:03 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ezzel kapcsolatban semmilyen változás nem történt az oldalon.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 29. 08:36:36 válasz erre
Nabut
V.I.P.
A lehetetlenre Te sem vagy képes viva!
Van még benned muníció, úgy vélem!;)
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 29. 06:13:05 válasz erre
A gép is csak ember....
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 29. 00:38:44 válasz erre
Vonuljak vissza, Nabut?
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 28. 23:35:38 válasz erre
Nabut
V.I.P.
Ezek jelek viva! Nem gondoltál még erre?
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 28. 00:10:20 válasz erre
Van egy kis gondom Webi. Az oldal kedden többször is kidobott. Először csak asztali PC-èn lèptetett ki, de most az előbb már okostelón is. Ez valami hálózati hiba? Másnál ilyen nem fordult elő? Mikor üzenetet olvasnèk akkor dobott ki legtöbbször az oldal.
Forditás:   
 
2024. augusztus 26. 14:56:43 válasz erre
Webmester
Góré:)
Még 5 nap !

Arra, hogy tombolát szerezzetek, és esélyetek legyen megnyerni a randit Evelynnel! :)
Infobázis bejegyzés, beszámoló, kommentelés, lányoktól tombola stb. Szerezzetek tombolát :)

LINK %C3%BClet&l1=Budapest&name=Evelyn
Forditás:   
 
2024. augusztus 25. 12:55:27 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ez akkor fordulhat elő, amikor többször kezdesz neki egy beszamolónak és nem egyszer nekiállsz és megírod elejétől a végéig. Ilyenkor mentések keszulnek. Ezek kvázi piszkozatok. Te döntöd el, hogy ezeket vegül törlöd vagy megtartod.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 24. 14:34:58 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
Üdv,
Tegnap beküldtem a beszámolót, ki is került. Viszont, még mindig ott a piros riasztás, hogy beküldetlen beszámolóm van piszkozatban. Az efölött írt bérelszámolómnál is tapasztaltam, hogy beküldés után, még mindig kapom az üzenetet a beküldetlen beszámoló miatt. Illetve megmarad piszkozatban is.
Forditás:   
 
2024. augusztus 23. 22:47:13 válasz erre
Nabut
V.I.P.
Bizony ég és föld a lingam és a kézi levezetés, ebben maximálisan egyetértek.
Nem egy hölgy kezét élvezhettem, jól emlékszem arra a kevés alkalomra amikor ott volt a nagy plusz, amit szerintem kevesen tudnak/ismernek.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 23. 01:05:38 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Rendben, vettem.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 23. 00:39:42 válasz erre
Webmester
Góré:)
Konkrét moderált hozzalászólásokat nem fogunk üzenőfalon megbeszélni. Ebben semmiféle segítő szándék nincs. Azt sem igazán lehet átbeszélni, hogy miért meríti ki a minősítés fogalmát az, amikor valakit minősítesz...;) Ha valakiről kijelented hogy jó vagy rossz, bármilyen körítéssel, AZ MINŐSÍTÉS. Erre való a beszámoló vagy az infóbázis, HA van személyes tapasztalatod. Ha van személyes tapasztalatod beszámolót irhatsz, Ha nincs akkor nem jelenthetsz ki dolgokat a hirdetőről, hiszen nem voltál ott, nem tapasztaltamd meg, maximum mások véleményét ismerheted. Ez esetben pedig a véleményed olyan mint a fing, hogy Hadházit idézzem. Mindenkinek van, de jobb bent tartani, mert senki nem kíváncsi rá...
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 21:20:53 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Ha ebből is a "személyes probléma"-szál jön le és nem a közösség számára építő szándék akkor tényleg nekem kell átgondolni a dolgot.

Köszönöm a válaszod; igyekszem inkorporálni a jövőben!
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 20:43:41 válasz erre
Elgondolkodtató, talán az utca ajtót is ezért kell manapság bezárni falun is.... Nem mindenki jó szándékú :(
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 18:03:01 válasz erre
Webmester
Góré:)
A beszámolók lehetne jobb szavazatát indokolni kell, annak. aki olyan régóta itt van mint phil, illene tudnia, miért van ez. Egy tökéletes világban nem lenne erre (sem) szükség. De vannak akik személyes ellenszenvből vagy szimplán poénkodásból szavaznakm, trollkodnak.
Egy dolog színvonala biztos emelkedett. A beszámolóhoz érkező hozzászólások értelmesek, konstruktiv kritikák, és nem az írókon való élcelődésről és fikázásról szólnak mint régen. És nincs poénból vagy ellenszenvből, bosszúbol stb. lepontozás.
És sajnos a nagy többség magától is normálisan írogatott régebben is. De nem midnenki. Általában leginkább mindig azok miatt van egy szabály bevezetve, ami mindenkire hatással van, akik berzenkednek egy szabály ellen, azaz általában ők kényszerítik ki a szabályt, ami mindenkit korlátoz. Ezen el lehet gondolkodni...
Természetesen, mint mindig, amikor általánosságban beszélek: akinek nem inge...:)
Forditás:   
 
2024. augusztus 22. 17:51:54 válasz erre
Webmester
Góré:)
Nem igazán fogunk ezen változtatni. Lingam masszázs és a kézi levezetés nem teljesen ugyanaz a kategória. Egyik masszázs fajta, a másik a kielégítés módja.Ilyen értelemben jelenleg is szét van szedve. A lingam masszázs masszázs kategória. A kézi levezetés pedig a kieklégítés egyik módja: kézzel történik. A lingam masszázsban jellemzően kézi kielégítés van, azaz masszázs kategória: lingam, a kielégítés módja: kézzel.... Alma és körte. ARáadásul vendégek 90+%-nak meg a kézzel kielégyítés az kézi kielégítés, aminek a szebb megfogalmazása a lingam ... :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 17:40:17 válasz erre
Webmester
Góré:)
A: kijelentetted milyen a hirdető és milyen környezete. Saját tapasztalattal sem jelenteheted ki - írd meg beszámolóban - és itt még csak nem is a saját tapasztalatról volt szó.

B: eset valszleg valami más id volt a dolgoban - nem tudom.

De egy biztos: személyes problémákkal meg lehet bennünket keresni üzenetben. Most kivételesen nem törlöm a hozzászólást, de a jövőben az egyéni kinokat egyénileg legyetek szívessek megírni, nem a falon.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 15:19:53 válasz erre
Apollo11
V.I.P.
A szabály egyértelműen (már csak kényelmi szempontból is) sokakat a LJM-ről az átlagosra terelt embereket. Ettől nem lettek magasabb színvonalúak a beszámolók. Ez csak egy következmény egy szabályváltozásra.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 14:22:39 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Véleményem szerint a kötelező részletes indoklás egyeseket néha visszatart a LJM szavazattól.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 13:20:09 válasz erre
Naná hogy emelkedett... 🤣!
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 13:15:46 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Ez valoszinuleg igaz. De ha az atlagos beszamolo jobb, mint a lehetne jobb, akkor emelkedett a beszamolok szinvonala, vagy nem emelkedett?
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 12:14:35 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
"kevesebb lett a lehetne jobb ertekelesek szama" - Ezzel egyidejűleg megérzésem szerint több lett az átlagos értékelések száma.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 12:05:13 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
En mar megbekeltem ezzel.
Es egyebkent latszik, hogy az uk szabaly hatasara emelkedett a beszik szinvonala, kevesebb lett a lehetne jobb ertekelesek szama. Valoszinuleg a kommentekbol sokat tanultak az irok.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 11:55:53 válasz erre
Majomcsapda
Becsben tartott
Egyet kell értsek Phillel. Szerintem erősen kontraproduktív a kötelező indoklás, főleg azért, mert egy csomó esetben nyilvánvaló a probléma, nem kell(ene) n+1 alkalommal leírni.

M.
Forditás:   
 
2024. augusztus 22. 05:34:11 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Valaki az indoklast veszi meguszosra, van aki az infodoklasok olvasasat.

Ha valaki elolvassa az adott beszi osszes indoklasat (viva, te elolvasod?), annak nem kell visszakeresnie, hiszen olvasta.

Ha ugy van, ahogy irod, akkor talan szerencsesebb lett volna, ha azt irjak a meguszosok, hogy azert lehetne jobb, amit viva irt 😉

Bar a harom nap lejart, de nem kotozkodni akarok es tiszteletben tartom a velemenyed, en megis jobban oruloknek, ha a nyilvanvaloan lehetne jobb beszamolok velemenyezesere nem kellene sok idot pazarolni.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 21. 22:38:18 válasz erre
Abban egyetèrtek veled hogy beszámolót különböző okból írnak az emberek (magának írja/hencegni akar/informálni akar/kipróbálja/stb)
Az olvasók is viszont különböző okból olvasnak beszit. Aki menni akar csak arra igaz hogy informálódni,tájèkozódni akar a beszikből. Megint mást meg izgat egy-kèt erotikus írás...

Viszont amiben nem èrtek egyet az a lehetne jobb indoka oka, szerinted Webi szabálya miatt kötelező, de ez csak rèszben igaz, már előtte is lehetett indokolni ès sokan indokoltak is. A kötelezővè tètel csak annyit módosított hogy most már alaposabban kell indokolni. Lehet nem az olvasót tájèkoztatod az indoklással, de az írót mindenkèppen.
Èrtem hogy nèmelyik beszihez az indoklás kifejtèse nagyobb munka mint amennyit az író az aktionbe tett, de nem az a megoldás hogy megúszósra veszem ès a másikra hivatkozom hogy ők már leírták mi a gond.
Nekem pl nincs kedvem visszakeresni hogy xy-nak mi volt a gondja 3-4 kommenttel lejjebb.
Meg mi lenne ha ez a hivatkozós gyakorlat elterjedne ès nem egy hanem 5-10 vendèg kommentelnè oda hogy azèrt ljm amit a Phil írt. (Rád törtènt a legtöbbször hivatkozás).
Ès attól mèg hogy elsősorban az írónak szól, az az indoklás az olvasót is tájèkoztatja.
Pl. van beszi ami a kommentek alapján időpazarlás lenne csak olvasni. Engem is segít ha rávilágítanak mi maradt ki a besziből, mi hiányzik.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 21. 20:55:43 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
A beszamolot kulonbozo okbol irhatnak az emberek, az olvasok valoszinuleg informalodni akarnak, tajekozodni az aktualitasokrol. Ezert kell(ene) a sajat, friss tapasztalatokat megirni.

A lehetne jobbat nem azert kell indokolni, hogy az olvasot tajekoztasd a sajat velemenyedrol, hanem azert mert Webiek altal kozolt okok miatt KOTELEZO. Es boven lehetseges, hogy valamely kommentelo sajat velemenye egybeesik valaki maseval, es egy megerositest ad, hogy igen ezert meg ezert o is ugy gondolja, hogy lehetne jobban is megirni az adott beszamolot.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 21. 18:26:42 válasz erre
Az adatlapod szerintem úgy van megírva Rebekanuru hogy rendet tesz a fejekben, ott mindenre kitèrsz, a különbsègekre is. Ennyi információ nem segítsèg a hezitálóknak?
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 21. 17:48:36 válasz erre
Rebekanuru
Inaktív hirdető
Szia Webi! Én egy olyan opcióra gondoltam ami nagyban megsegítené a vendégek dolgát, és a miénket is. Masszázs kategóriában legyen külön kézi levezetés és Lingam masszázs. Mert a kettő nem ugyanaz. És azon szolgáltatók miatt akik azt sem tudják mi fán terem a Lingam masszázs sok vendég lukra fut, csalódik, és el sem kut ahhoz aki ezt megtanulta és tudja,mert 3 átverés és hazugság után már nem fog elmenni a férfi a 4.szolgáltatóhoz.

Amikor új voltam, nem volt még beszim hónapokon át ültem a nullára, mert senki nem jött hozzám, annak köszönhetően, hogy csalódtak korábban, rólam pedig nem tudtak semmit,nem volt info arról hogy itt nem csak felírás a Lingam masszázs hanem van mögötte valós tudás. Ma még nehezebb Tantra kategóriában Lingam masszázs levezetéssel labdába rúgni újként, mert teljesen össze van mosódva a szex a masszázzsal,a szezon a fazonnal.
Nagy segítség lenne a látogatóknak is, és nekünk csajoknak is, ha szét lenne választva ez a két kategória. Köszönöm! Rebeka
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 21. 17:45:26 válasz erre
A "B)" eset èrdekes. Mièrt hivatkozod a más vèlemènyèt? Nincs önálló gondolatod, saját szavakkal nem tudod elmondani mi a bajod az adott írással, mit hiányolsz belőle?

Őszintèn szólva engem nagyon zavartak az ilyen kommentek, nagy önuralom kellett hogy ne írjak oda.

Remèlem is hogy változott az ezzel kapcsolatos álláspont mert ez kb olyan mintha valaki beszit írna ès azt írná le hogy tapasztalatom, èlmènyem egyezik xy besziíróèval, külsőt meg zs író már leírta. Ugye hogy ez tiszteletlensèg lenne az olvasókkal szemben? Minek írna az ilyen beszit? Na èn kb hasonlóan voltam az ljm mert előttem már phil meg xy leírta mi a baj írásokkal, semmi plusz infót nem hordozott, egy idő után pedig már inkább át is ugrottam a hszeidet.

Kár hogy így írtál másokra hivatkozva, mert vannak nagyon hasznos, eredeti, jó meglátásaid is.

Ès tudom hogy Webihez szóltál, de olyan szinten bosszantott hogy kikivánkozott.

Èn azokat a kommenteket a hasznosságukèrt, èszrevètelekèrt olvasom nem csak az írók tudnak belőle tanulni. Nèmelyik humoros is.

Bízom benne a jövőben tőled is a saját vèlemènyedet olvashatom, akár engedett ez a gyakorlat akár nem.

De ha nem engedett akkor ez egy jó döntès Webitől.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 21. 17:01:26 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Kedves Webi!
Korábban azt hittem, értem a verdiktet a kommentelés és az LJM indoklás kapcsán, de megint lett 2 törlésem, amit nem értek.

A) eset:
A beszivel kapcsolatban az jött le, hogy a hirdető lelkes, de a körülmények, ahol fogad, rosszak.
Ez elvileg a "3. Hirdetők, és szolgáltatásuk minősítése, ez csak beszámolóban VAGY az InfoBázisban engedélyezett" pontba ütközik.
Szerintem leírtam, hogy én mit értettem meg a besziből.


B) eset:
Korábban azt írtad, hogy ha valakivel egyezik a véleményem, elég az övét meghivatkozni.
Most az enyém törölve lett, az övé nem. (Nem is kéne, nagyon jól és részletesen összeszedte a hibákat.)
Ez változott vagy mi a helyzet ezzel?
Forditás:   
 
2024. augusztus 19. 17:47:03 válasz erre
kétbalfül
Mindentudó
Véleményem és csekély tapasztalatom szerint a Hölgyek csak olyas valakivel vállalnak ilyet, akit már jobban ismernek, mondhatni törzsvendégnek számítanak és nagyon egy húron tudnak pendülni. Innentől kezdve nem tudom, hogy lenne-e létjogosultsága a keresőben... Bár aztán ki tudja, ha elég jó az ajánlat és elsőre megvan a szimpátia még sikerülhet is, de ez a ritkábbnál is ritkább lehet. Ha ilyet szeretnél, érdemes lenne azon Hölgyeket megkérdezned, akikhez sűrűn jársz vissza🙂
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 19. 16:34:39 válasz erre
csumpitasz
Mindentudó
Hali, lehetne olyan opció hogy több napos kiruccanást vállaló hölgyek?
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 17. 01:00:27 válasz erre
Webmester
Góré:)
A kereső változtatásávak kapcsolatban bármilyen egyszerűsítés javaslatra nyitottak vagyunk, bonyolításra nem, mert így is sok visszajelzés jön, hogy túl sok az opció, túl bonyolult.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 16. 14:14:28 válasz erre
A popóra ès a mèlytorokra is lehetne további szűrő, mèretfüggő vagy mèretfüggetlen. Mert nem mindenki jelzi, vagy telóban vagy szemèlyesen derül ki mi a helyzet.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 16. 11:13:37 válasz erre
Majomcsapda
Becsben tartott
Akkor mi lenne, ha be lehetne kapcsolni egy ilyen szűrőt? (Mondjuk megbeszélés szükséges - az alap és a extra tekintetében van ilyen már).

Szép napot!

M.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 15. 22:34:39 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Ez mondjuk valahol érthető és védhető álláspont; bár én is jobban örülnék a másiknak.
De nyilván itt az oldal "alapnak adtad meg, tehát joggal elvárják" vs. "nem vagyok én olyan srác; akkor neked lehet" álláspontja van.

Ebben az esetben értem és jogosnak tartom Webiék restriktív keresési előírásait.
(Az egyszeri user meg gondoljon bele, hogy Webiéknek az Ő és az általa legkevésbé méltányolt MT közti számegyenesen kell olyan megoldást találni, ami MINDENKINEK és lehetőleg egyformán védelmet és biztonságot nyújt.)
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 15. 20:11:55 válasz erre
Webmester
Góré:)
Átgondoltuk. Arra lehet keresni ami biztosan van. Így az oldalt nem érheti vad ha megsem teljesül. A múltban rengetegszer volt az, hogy el lettünk küldve melegebb éghajlatra. Mi. Azert mert a keresőben a bővebben telefonont bejelölőket is feldobtuk keresésenél, és mi voltunk a bűnbakok, ha mégsem teljesült. Bőven találni más oldalt, ahol lutri a vallalások kiírása, ha ez kell. Mi maradunk a biztos információknál.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 15. 11:03:28 válasz erre
Majomcsapda
Becsben tartott
Kedves Webmester!
Épp ez a gond. Akivel telefonon meg lehet beszélni, az nem ugyanaz, mintha nem vállalja. Ha valamit megbeszélek telefonon, az általában úgy is szokott lenni (pl NF csak borotvált faroknál van). Tehát ez a dolog -véleményem szeritn - abszolút nem lutri. Kérlek, gondold át!

Köszi!

M.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 15. 09:39:24 válasz erre
Webmester
Góré:)
Engedélyt megadom;)
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 15. 06:58:38 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Kérek engedélyt meghunyászkodni.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 14. 09:35:24 válasz erre
Kedves Soma, figyelmedbe ajánlom a február 26-ai nap bejegyzèseinek átolvasását. Amúgy az a vicces hogy hozzászóltál, szóval emlèkezned kellett volna az ügyre.
Forditás:   
előzmények
 
<<< <  18. oldal > >>>
Happy Massage