Üzenőfal

Üzenet írásához legalább Friss újonc rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz
<<< <  34. oldal > >>>
2024. március 7. 12:22:38 válasz erre
ANFIELD_ROAD
Nagytudású
Anno a 90-es években a használtautó piac bejáratánál volt az Azzurro Car autókereskedés. Azt hiszem ezzel mindent elmondtam.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 7. 10:30:25 válasz erre
Multkor valaki hiányolta az igazi akciókat, most lessetek be az aktuálisba, valódi engedmènyek több lánynál is!!!
Forditás:   
 
2024. március 6. 13:52:47 válasz erre
Shogun76
Törölt reg
Igen! A Covid nagyon bekevert mindenhol sajnos... Annó amikor nyertem azt hiszem adminnak írtam, vagy neked nem tudom, hogy én tuti nem tudok részt venni, mert már ha jól emlékszem nem volt szabim. DE! Aki azt mondta, hogy ott lesz, de mégsem ment el, az meg a gerinc hiányosságát tükrözi.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 6. 13:47:11 válasz erre
Webmester
Góré:)
Személyes összejövetel tombola nyereményként COVID előtt volt (gokartozások, szabadulószobák, vacsorák). Egyrészt a covid alatti korlátozások miatt, másrészt a megszervezés nehézségei miatt maradtak el, és nem indítottuk újra. Sokszor előfordult, hogy a nyertes visszamondta, vagy mondta , hogy jelen lesz, aztán mégsem jelent meg, így elvéve más elől a lehetőséget. Akkroibban hónapok (4-5) telt el két sorsolás között, inkább maradtunk a nem fix időponthoz kötött, könnyen átvehető nyereményekre, sűrűbb sorsolással.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 6. 12:42:51 válasz erre
Shogun76
Törölt reg
Diplomatikus kifejezés: Probléma megoldó szakemberek! :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 6. 11:26:20 válasz erre
ANFIELD_ROAD
Nagytudású
A 90-es években preferáltam a probléma megoldó "szakemberek" gyors és precíz munkásságát. De, az már régen volt, talán igaz sem volt.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 6. 07:10:52 válasz erre
Nabut
V.I.P.
No igen! Szemtől szemben várható,hogy érkezik a válasz "szájas"formájában.
Anno nem voltak online közösségi oldalak,így másképp szocializálódtunk, és szocializálódtunk.
Már találkoztam itteni ismerőssel a valóságban is, egy kiváló üzletet kötöttünk mindkettőnk előnyére, és ma-holnap is összefutok egy kedves makktársal, egy kávé mellett jót beszélgetünk az élet dolgairól.
Gyanítom lesz közös témánk.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 5. 21:25:35 válasz erre
Shogun76
Törölt reg
Részemről nem gond, már csak az a kérdés, hogy lenne e kedvük azért utazni! :D Úgy sem volt még vendégem..... De arra várni kell egy kicsit még, mert elsőnek be kell szereznem a szükséges konyha technológiai eszközöket.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 5. 21:15:59 válasz erre
Jó règ óta van már tombola az oldalon, ez nagyon nem mai törtènet.
Ha beindul a Fine Dining vonal mèg a vègèn te látod majd vendègül Webièket. :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 5. 21:14:22 válasz erre
Szerintem ugyanazt mondtátok. DD
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 5. 21:06:23 válasz erre
Shogun76
Törölt reg
Nem tudom, hogy hány éves vagy, de annó a mi világunkban nem a közösségi oldalakon mutattuk a keménységat, ha nem simán ki kellett osztani pár szájast, hogy béke legyen! :D
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 5. 20:30:13 válasz erre
ANFIELD_ROAD
Nagytudású
Váljék egészségedre.

Egyébként sokak számára adott volt a lehetőség, hogy ne csak a billentyűzet vagy egy mobiltelefon mögé bújva játszák az "igazi férfit", tegyenek apró megjegyzéseket, oktassanak. Face to face ez már nem megy, vagy több mint valószínű nem menne.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 5. 16:08:58 válasz erre
Shogun76
Törölt reg
Volt vacsorás dolog is, ott is nyertem tombolán, csak kkor már kűlföldön éltem, és más ment el helyettem.😭😭 De hátha lesz még hasonló. Ám ha beindúl nállam a Fine Dining vonal, akkor én abban is benne vagyok, hogy egy jó kis közösség épitéses, kajálós főzős dologban. 😊
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 5. 14:34:20 válasz erre
Ma Anfield megajándèkozott egy általam választott helyszíni teázással, kávèzás helyett ezt választottam. A tombolán számomra ez volt a plusz egy díj.
Webi olyanban nem gondolkodtok hogy tombola nyeremèny teázás veled vagy adminnal, esetleg vacsora veletek vagy egy hirdetővel? Pluszba felvenni.
Règen volt gokartozás ès ott lehetett szemèlyes találkozásra sort keríteni.
Forditás:   
 
2024. március 5. 13:44:04 válasz erre
ilko
V.I.P.
Köszönöm a kimerítő választ. Tökéletesen érthető, mi okoz nehézséget.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 5. 11:25:57 válasz erre
Webmester
Góré:)
A lent vázolt problémakörök nem adatbázis, hanem logikai, és ergonómiai problémakörök. Nem az adatok tárolása a probléma, hanem azok megjelenítésének és kapcsolásának módja, mélysége, bonyolultsága. Rengeteg adatot tudnánk megjeleníteni kismillió relációban, de az nem emészthető mennyiségű és bonyolultságú tartalom lenne. A felhasználók többsége nem adathalmazban akar vadászni az infóra, hanem a választáshoz szeretne egyszerű, gyors és világos infót.
Lát valahol egy hirdetést, és kíváncsi mi a híre, ezért beüti telefonszámot és megézi. Alapvetően ez a működés lényege, és ennek a célnak szeretnénk megfelelni.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 5. 11:17:41 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Köszi a részletezést!
Gondolom, egy név+telszám(+dátum) kombinált elsődleges kulcs ötlete már felmerült bennetek és valamiért az nehezen megvalósítható.

Talán az Infóbázis 2.0-nál egy olyan kezdőmondat, hogy "Ez az eszköz telefonszámok és a mögöttük lévő infók gyűjteménye" segítene egyértelműsíteni bizonyos kérdéseket.
De ezt csak munka közben pötyögöm, szóval segítségnek szánom; nem végletekig átgondolt és kiérlelt megoldásnak. :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 5. 10:25:50 válasz erre
Majomcsapda
Becsben tartott
Köszi a részletes információt!
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 5. 10:13:19 válasz erre
Webmester
Góré:)
Jelenleg is készül az infobázis 2.0 a visszajelzések alapján. Az általad is említett dolgot más is jelezte. Viszont ez nem egyszerű kérdéskör.
A név sokkal gyorsabban tud változni, és változik is , mint a telefonszám. A telefonszám a leginkább állandó paraméter az egyenletben, ezért ehhez próbálunk mindent kötni, és minden az adott telefonszámhoz kapcsolódó adatot naprakészen tartani. A rendszerben logikailag a telefonszámhoz kapcsolódik minden, és a lehető legpontosabb és legaktuálisabb adatokat próbáljuk visszaadni. A név változások viszonylag gyakoriak, sok a hasonló vagy azonos név. Mivel nem minden hirdető található meg az oldalunkon, nincs kapcsolatunk velük, sokszor nem , vagy késve értesülünk a változásról.

Több út is van ennek kezelésére. Meg lehet oldani felhasználói bejegyzések szerint, hogy be lehessen irni hogy 6 éve xxxx néven hirdetett, de ez szerintünk egyrészt nem visz előre, másrészt ellenőrizhetetlen. Ráadásul értelme sem sok van, hiszen semmilyen plusz infót nem ad ahhoz, hogy valaki eldöntse meglátogatja-e a hirdetőt. Ebből a szempontból lényegtelen, milyen néven hirdetett 5 éve, és mindent ebből a szempontból nézünk. Egyfajta név logoláson gondolkodunk, hogy milyen neveken volt fent valaki eddig ezen a telefonszámon, de ezt sem visszamenőleg. Viszont ez sem egyszerű két dolog miatt. Az első a szám öröklés. Ha egy másik hirdető kapja meg a számot a új néven (na adj isten ugyanazon an néven, de az ilyen eset már a hab a tortán). Ez a nálunk hirdetőknél nem olyan nagy gond, de az összes többi hirdetésnél igen. Az is előfordulhat, hogy többen vannak egy teklefonszámmon, ez ugye megint problémás. Szóval ezen a kérdéskörön agyalunk és próbáljuk modellezni, de egyelőre nem látjuk az alagút végén a fényt, csak részmegoldásokat tudtunk eddig találni.

A másik része a dolgonak, hogy az utolsó 5-öt egyfajta kedvcsinálóként rakjuk ki, az összeset nem akarjuk, hiszen gbrutál lassú lenne és leterhelné az oldalt, másrészt már kategóriánkémnt 1000 telefonszám körül járunk és egyre nő a bejegyzések napi mennyisége is tehát egyre dinamikusabban bővül. Pár év múlva pár tízezer bejegyzést listázni erős lemnne. ezt felemelhetjük 10-re de többre nem igazán, s értelme sincs, hiszen nem az ottani bejegyzések alapján fog valaki választani, hanem az adott, keresett telefonszámhoz tartozó összes bejegyzés alapján.

A kereső kibővítésén dolgozunk de ott is akadnak logikai problémák. Ráadásul gondot okozott annak a tisztán látása is, hogy az egyes kategóriák utolsó bejegyzéseit adott hirdetőhöz kapcsolódónak vették, amire előtte rákerestek... Tehát totálisan szájbarágósan egyértelműnek kell lennie mindennek, egy kavarás a nevekkel pedig aztán káoszt okozna sokaknál. Nevet és csokrot, valamint az beszámoló besorolásra keresést mindenképpen bele fogjuk tenni, a többinél még gondolkodunk, hogyan lenne értelme. Mint fentebb írtam, mindent abból a szempontból csinálunk az infóbázisban, hogy a cél ott lebeg a szemünk előtt, a választást segíteni információkkal. Tehát mint látható, a név probléma csak a jéghegy csúcsa :)

Tehát a név kapcsán egyelőre bizonytalanok vagyunk és nem tudunk tökéletes megoldást, csak olyat ami kavart, és értetlenséget szülhet.
És ne felejtsük el, az infóbázisban pont a névhez hasonló problémakörök miatt nem hirdetésekre, hanem telefonszámokra lehet keresbni, és mindent a telefonszámhoz kötünk, nem egy adott a hirdetőhöz.
Magyarul az infobázis nem hirdetők, hanem telefonszámok története, és a telefonszámhoz kapcsolódhat(nak) hirdetés(ek), és nem fordítve.

Remélem érthető voltam, és kicsit rávilágítottam arra, milyen problémák vannak az struktúrák modellezésével.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 5. 07:37:35 válasz erre
ilko
V.I.P.
Webihez egy kérdés az infobázis kapcsán. Nem lehetne, hogy másra is kereshessen benne az ember, ne csak telefonszámra? Mert előfordulhat, hogy a név mondjuk ugyanaz marad, de a telószám folyamatosan változik.

Persze lehet, hogy ez technikailag nehéz, de akkor esetleg kibővítésre kerülhetne az az opció, hogy ne csak az utolsó 5 bejegyzést lehessen látni az egyes adatfajtákra kattintva, hanem mondjuk az összes bejegyzést, és akkor az ember kikeresheti magának van-e ugyanahhoz a névhez/címhez stb több telefonszám.
Forditás:   
 
2024. március 4. 23:07:37 válasz erre
Amíg idejön valaki ès ezen az oldalon informálódik, itt tölti az idejèt, addig nem hiszem hogy számít. Szerintem annyi a cèl hogy ezt használják ès semmi több. Egy újabb funkció ami miatt ide felnèz egy lányt kereső vendèg.
Nyilván egy beszivel nem versenyezhet, de hát nem is minden vendèg van azon a szinten. Van akinek annyi is elèg ami az infóban van.
Az infóbázis nem a règi vendègek terepe, inkább a friss újakè, meg a jövőbeli újakè.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 21:53:02 válasz erre
Nabut
V.I.P.
Elfogdadom! De továbbra sem az infó bázist figyelem, maradok a jól bevált
szokás mellett.
Ugyse érek soha a végére!😆
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 21:01:26 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ha két külön internet lenne és mindenki csak az egyikhez férne hozzá, akkor igazad lenne. De nyilvánosan elérhető az adatlapja a máshol hirdető lányoknak. Az infobázis barmily meglepő is, a vendégek érdekében van, a vendégek tájékoztatása lényege. És nagyon sok esetben derul ki valótlan, vagy félrevezető adatlap más oldalakon. Aki biztosra akart menni az eddig is innen választott, és ezutan is innen fog, aki meg szeret kisérletezgetni az körbenéz máshol is, ahigy eddig. Legtöbben úgyis minden oldalt megnéznek, ez nem jelent többlet reklámot. Sőt. Ha negatív hírek vannak egy lányról, akkor po t higy nem reklám a pozitív hírű lányok meg rajohet ek, hogy itt érdemes hirdetni. De az infobázis alapvetően a vendégek érdekében van. Ahogy a beszámolók.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 20:55:27 válasz erre
Webmester
Góré:)
Igen. Erről szól az infobazis.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 20:33:26 válasz erre
Nabut
V.I.P.
Nem tudom, lehet én látom rosszul a helyzetet! Reklámot csinálunk a másik oldalnak, az ott dolgozó lányoknak?
Mintha ez a gyorsinfó ezt is szolgálná.
Forditás:   
 
2024. március 4. 20:24:17 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Ertem, koszonom!
Ezek szerint, akkor itt nem kell bizonyossag, hogy a tiszteletdij valojaban annyi, amennyit a telefonon megbeszeltunk, az extrak nem a helyszinen derultek ki, stb?

Ha van egy telefonos infom a masik oldalrol, azt beirom az infobazisba es johet a premium nap?
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 20:01:01 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ha valaki évekkel ezelőtti informaciot oszt meg, és kiderum azt természetesen töröljük. Persze ha benne van , hogy tavaly tavalyi az info akkor nem. A szóban forgó bejegyzéseket szúrópróba szeruűen ellenőriztuk és stimmelt.
Sokan telefonáltak érdeklődés jelleggel. A lányoknak más oldalakon rengeteg érdeklődő hívás van. A mi oldalunkon abban is különleges, hogy a nálunk lévő hirdetesekben megbíznak a vendégek, és nem hivogatnak tucatszám vendégeket, mert az adatlap alapján már tudnak dönteni. Más oldalakra ez nem igaz. Van aki veszi a fáradságot és ezen érdeklődő hívások eredményét megosztja, van aki nem.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 19:49:50 válasz erre
Hátha csak felhívta őket, lejegyzetelte a rózsainfót hátha jó lesz egyszer valamire.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 19:34:53 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Az is szep teljesitmeny, egy call centeresnek is becsuletere vallna
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 19:20:48 válasz erre
ohshitherewegoagain
Élő lexikon
szerintem csak ennyit hívott fel
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 18:41:22 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Az már döfi! 100 különböző, nem itt hirdető lánynál járt valaki az infóbázis indulása óta?
Minden elismerésem az úttörő munkáért és a potenciáért egyaránt!
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 18:36:02 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Elolvastam az infobazis mukodesi leirasat, de arra vonatkozoan nem talaltam utmutatot, hogy milyen aktualitassal lehet informaciokat megosztani.

Kerlek Webi, segits? Ha voltam itt nem hirdeto lanynal, illetve lanyoknal a kalandozasaim kezdeten (jo par evvel ezelott), akkor megoszthatom utolag a kellemetlen tapasztalataimat?
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 15:26:26 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Kedves Webi!
Ha már személyesen írod, hogy ezek valid információk, merem remélni, hogy valaki ellenőrizte is.
Az pedig, hogy melyik politikus vagyok, maradjon az én titkom, aki akarja, kideríti.
Azt már magamtól is írtam, hogy ha tévedek, elnézést fogok kérni.
.

Kedves Rupert!
Köszönjük a sok infót, remélem hogy legalább akkora validitással bírnak, mint a múlt havi 4600 szavazatod. Az se volt kis meló, ez sem az. Ennek a 100 adatnak nyilván birtokában voltál eddig is, így minket, a többi makktársat akár beavathattál volna korábban is, előző hónapokban, de jobb későn, mint soha... Még egyszer hálás köszönet!
Sok szerencsét kívánok a tombolához, ebben a hónapban igazán izgi a főnyeremény!
Ha valamiben megbántottalak, ezúton kérem elnézésed!
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 13:27:48 válasz erre
Webmester
Góré:)
Tudatos kolléga pedig akkor lenne tisztességes, ha a vádaskodásával támadott felhasználótól elnézést kérne. A felhasználó valid bejegyzéseket tett. Több mint 90%-ban a csokor méretet adta meg különböző hirdetőknél, ezzel nagyban segítve a többi makktársat információval a választáshoz. És igen, ezért jár, és megérdemli a tombolát, hiszen több mint 100 hirdető rózsacsokor méret kategóriával lett gazdagabb az infóbázis neki köszönhetően. És ez egyrészt nem kis meló, másrészt MINDENKINEK lehetősége lenne rá. És a példa világosan illusztrálja , miért nem engedünk nyílvánosan vádolni senkit, pláne sejtések alapján. Mi ezt tartjuk visszataszítónak. Ha valakiben kérdés, gyanú bármi merül fel, FELÉNK jelezheti, és mi megvizsgáljuk. Az alaptalan vádaskodást nem engedtük eddig sem, és ezután sem fogjuk.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 4. 13:22:05 válasz erre
Webmester
Góré:)
Zorba új regjén szültetett beírásokat töröltem, miután törölte az új reget is. :)
Forditás:   
 
2024. március 3. 19:08:38 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
OK, köszi a tisztázást, Webi!
Forditás:   
 
2024. március 3. 18:10:11 válasz erre
Webmester
Góré:)
Egyébként a gumi nélküli szexre visszatértem. Rohamosan terjed ennek a vállalása. Nálunk nem hirdethet aki vállal ilyet, de egyre többen vállalják, folyamatosan kapunk visszajelzéseket erről. És elképesztő hiányosságokat mutat ezen hirdetők tudása a témában. Volt akit tulképp mi vilagositottunk fel, hogy nem a nem kívánt terhesség a probléma a gumi nélküli szexben, és nem hirdethet gumi nélküli szexet akkor sem, ha fogamzásgátlót szed....
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 3. 18:01:41 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ez nem hiba hanem feature. És nem teljesen úgy működik, ahogy írtad. Aktív hirdetőkről is látni , hogy voltak beszámolói, de olvasni csak a beállításoknak megfelelőket lehet. A tényt hogy voltak beszik ugyanúgy lehet látni, ahogy a hirdetés történetben. Az infobazisban semmilyen új dolog nincs ezek kapcsán csak nem kell bogaraszni több helyről, hanem össze van szedve minden egy felületre, amit eddig is lehetett látni, csak szétszórtan az oldalon.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 3. 17:56:32 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ha van infód beírod. Ha megkérdezted a hirdetőt és Neked azt mondta nem vállalja, akkor beírod azt. Te infót oszthatsz meg. Nem más beirasáról, hanem a saját tapasztalaidról a hirdető kapcsán. A hozzászólásokra pedig és az infóbázisra nem ugyanazok a szabályok érvényesek.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 3. 17:13:02 válasz erre
RimaPudendi
Törölt reg
Kedves Góré!

Én találtam egy hibát, vagy kiskaput a gyorsinfóban.
Ha egy korábban itt hirdető törli magát, inaktív, vagy aktív, de beállítja, hogy egy évnél régebbi besziket ne lehessen látni, tiszta lapot kért ezt az infóbázisban meg lehet kerülni, és tudom olvasni.
Forditás:   
 
2024. március 3. 16:17:05 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Te Webi, ennek kapcsán a segítséged kérném.

Mindamellett, hogy más user hasonló hsz-e miatt szólni szoktatok; elgondolkodtam azon, amit írtál. Hagyjuk a hamis dichotómiát (van harmadik lehetőség is), de mivel nem használom sűrűn az Infóbázist, érdekelne a logika mögötte.

Példa: anonim beírja x dátummal, hogy "hirdető gumi nélküli szexet vállal".
Ilyenkor nekem oda kéne írnom, hogy "anonim x dátummal kelt hsz-e szerintem hazugság, mert velem ilyen még sosem történt" ?
Vagy mi volna ilyen esetben az elvárt a részetekről?

(Tegyük fel, hogy voltam már adott hirdetőnél legalább egyszer.)
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 3. 15:19:50 válasz erre
Webmester
Góré:)
Gondolkodtam miért is van rossz érzésem a hozzászólásod kapcsán, aztan rájöttem. Olyan vagy mint mélyen tisztelt OV miniszterelnökünk. Nem azt kell figyelni, mit mondasz, hanem, hogy mit teszel;) Azt mondod a bejegyzések megbízhatatlanok, de egyetlen bejegyzést sem tettél, amiben valakivel ne értenél egyet az infobazisban , azaz nincs egyik bejegyzés ellenkezőjéről tudásod, vagy egyetértesz a bejegyzéssel. De azt írod hiteltelen. Értek mindent. Elárulod privátba, melyik politikus vagy?;)
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 3. 14:43:15 válasz erre
Webmester
Góré:)
Jah, és a törölt regisztraciós új becenévvel visszaszédelgő írogatók rendítik meg a bizalmat igazán;)
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 3. 14:26:09 válasz erre
Webmester
Góré:)
Teljesen egyértelmű a kiírás, és minden bejegyzés előtt látható melyik telefonszámról íródott. Aki nem tudja értelmezni , az sajnos nem az oldal célcsoportja....
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 3. 14:23:51 válasz erre
Webmester
Góré:)
Az infóbázisban nálunk nem hirdetőkről születnek bejegyzések. Mivel semmilyen kapcsolatunk nincs a hirdetovel ellenőrizni nem tudjuk. Időnként atnezzuk és az egyértelműen pontszerzés akciókat töröljük és dupla pontot vonunk le, a tombolajegseket ertelemszerűen töröljük. A gyorsinfo gyakorlatilag olyan mint más oldali az ertekelések. Nem ellenőrzöttek. És attól ,hogy anonim egy bejegyzés, számotokra nagyon nem egyértelmű, hogy ugyanaz írta. Mi látjuk természetesen, és ha ugyanaz küldi be 5x ugyanazt, töröljük. De nem óránként nézünk rá, bármily meglepő is ez;) Jah, és aki ok nélkül, sejtés vagy unszimpátia alapján vádaskodik nyilvánosan, akkor ő lesz szankcionálva
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 3. 10:47:08 válasz erre
Annyiban megvèdenèk minden vipet hogy csak besziírással nehèz összeszedni, max az arányok lehetnek mások. Egy beszi kb 100 pont, a vipsèg 30.000 pont. 300 beszit kevesen írtak, akik már igen kb 100 után már vipek voltak.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 3. 09:29:13 válasz erre
Souldance
Becsben tartott
"Volt itt nem egy VIP, aki az utolsó párezer pontját így szedte össze." Volt az pár tízezer is. XD
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 3. 08:52:43 válasz erre
RimaPudendi
Törölt reg
Ez a része zavar a legkevésbé. Inkább a tombolajegyek farmolása a gusztustalan.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 3. 08:15:46 válasz erre
Az a makktárs a 30 nap alatt az 5000 beszit èrtèkelheti átlagosra ès èrtèkelheti jól megírtra, ugyanannyi pont lenne, de ő az átlagost választotta. Ez a rèsze no comment hogy emberi oldalról mit gondolok.

Ennyi beszit ilyen rövid idő alatt nem lehet elolvasni, tehát azonnal nyomja az átlagost.

Tiszta szerencse hogy nincs annyi ideje hogy indokoljon meg hogy már be van vezetve a moderáció. Nincs kètsègem hogy máskülönben 5000 lehetne jobbat osztott volna ki.

Ez a tevèkenysège a közössèg szempontjából nem hogy nem hasznos, de teljesen káros, mèg ha a kár hangyányi is. Pici bosszúság a tènykedèse akik erre fogèkonyak.
Persze lehet bosszantóbb a szitu a jövőben mèg.
Forditás:   
előzmények
 
2024. március 3. 05:24:32 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Én egyáltalán nem hiszek az anonim tett gyorsinfó bejegyzésekben. Abszolút hiteltelennek tartom. Főleg, ha ezekért a bejegyzésekért tombolát lehet kapni.
Egyik MT ebben a hónapban már 22 tombolát gyűjtött, ha jól látom. Két nap alatt...(Az a MT, aki 30 nap alatt képes 5000 beszit értékelni, átlagosra.)
Beszámolót nem ír, csevegőbe nem ír, igazából semmit sem ír, csak gyűjti a pontokat és a tombolákat.
Azon túl, hogy ez nekem gyanús, visszataszító, az anonim tett bejegyzések hiteltelenek is, ha bármiféle jutalmat, pl. tombolát érnek.
Remélem tévedek, és akkor elnézést kérek.
Forditás:   
előzmények
 
<<< <  34. oldal > >>>
Happy Massage