Üzenőfal

Üzenet írásához legalább Friss újonc rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz
<<< <  61. oldal > >>>
2023. augusztus 18. 15:31:44 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Nem, Viva, nem adnék. Várjál csak, ha jobban meggondolom... Akkor sem. Én, SimiSoma, majd annak adok ajándékot, akit meglátogatok. Jelképeset. Annyi jellel és képpel, amennyit szeretne. Sőt, ha jól érzem magam vele, akkor többször is.
Megmondtam. Megerősítettem. Megindokoltam. Kifejtettem. Elmagyaráztam.
Na, de Soma, tényleg? Tényleg, Viva.
Ahogy nagyon helyesen rámutattál egy korábbi hozzászólásodban, nem engem kell meggyőznöd.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 18. 13:24:21 válasz erre
Sagapo
Veterán
Egy sok értékelést kapott beszámolónak komoly "reklám értéke" van, felesleges ragozom, aki akarja érti.
Más. A kapott élményt én élem meg, ha akarom, megosztom veletek.
Ha erről beszit írok, a jövőben beírom a lány kódját, a továbbiakat most sem ragoznám.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 18. 11:30:47 válasz erre
A magas szavazatszámèrt hogy sokan èrtèkelik a beszit, sokan olvassák az oldalt te nem adnál egy jelkèpes ajándèkot? Valami elismerèst a top10-be bekerülő lányoknak, Soma?
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 18. 10:48:53 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Valóban nem pontosan azt írtam. Sőt, inkább egyáltalán nem. A beszámoló milyensége múlik kizárólag az írón, nem a szavazatszám. Meg is említettem néhány, a szavazatszámot befolyásoló egyéb tényezőt.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 18. 09:48:33 válasz erre
tucci
Belát a dolgok mögé
Érdeklődöm, hogy a masszázs kategóriában a gumis francia szűrés megbízható? Ezt az opciót az adatlapokon nem látom, és gyanús, hogy ha erre szűrök, az mindenkit felhoz. Legalább is felhozza az Éden és Happy lányokatis, meg másokat akikról már tudom, hogy franciát semmilyen formában nem vállalnak.
Szóval, jól sejtem, hogy ez a szűrő nem jó?
Köszi
Forditás:   
 
2023. augusztus 18. 09:24:43 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Szerintem Soma nem pontosan azt írza, hogy a szavazatszám kizárólag az írón múlik, de ha mégis ez a vélemenye, nem vitatkozom vele.

Nekem bőven elég az, hogy viva egyetért 😉
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 17. 13:25:18 válasz erre
Már leírtam: csak játèk. Ne vedd ennyire komolyan, a móka kedvèèrt van. (Ès èn nagyon szeretek játszani).
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 17. 11:48:21 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
hurrá
hurrá
és hurrá

(Ha téged nem izgat, akkor mi a frászkarikáért figyeled, javasolsz, teszed szóvá, hozakodsz elő vele folyton? Nem muszáj válaszolni, ez csak amolyan költői kérdés volt)
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 17. 11:01:59 válasz erre
Hogy jobban örülj a 12-ket ès a 15-ket is beelőzted, háromszoros hurrá. Egyèbkènt engem nem izgat, kaptam már írótól fairplay díjat mert magam elè szavaztam helyezèsben. Valamint volt aki beszi alatt olyan szimpatikusan szólt hozzám hogy nem mentem el addig a lányhoz csak hogy vègig első legyen ès ne taszítsam le onnan.
A te beszidnek èn voltam az első èrtèkelője. :))))) Ès már akkor odaírtam hogy első lesz.

"ez a helyezes elsosorban azon mulik, hogy kirol irodik a beszamolo, tehat nem az erdemem."
Ezt ne hangoztasd, SimiSoma kicsit lentebb kifejtette hogy ez az írón múlik, az író mennyire ír jól. (Egyèbkènt jól mondod, de csak zárójelben)
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 17. 10:53:16 válasz erre
Kimásolni tovább tart mint a "kedvencekbe" tètel. Ez egy èsszerű fejlesztèsi javaslat.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 17. 10:40:19 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Másold ki egy word-be. Pikkpakk. És akkor is pikkpakk, ha a lány közben tiszta lapot kér, visszavonul, törli magát, nevet vált, ég és föld összeszakad. Ja, és gondolkodási idő alatt is pikkpakk.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 17. 10:07:26 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Szerintem nincs kulonosebb jelentossege annak, hogy kinek az irasa vezeti a listat, mert ez a helyezes elsosorban azon mulik, hogy kirol irodik a beszamolo, tehat nem az erdemem.

De hogy megnyugtassalak, egy kicsit megis tudok orulni, mert ahogy most megneztem, eppen az altalad megirt randevut elozi beszi 😉
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 17. 00:57:09 válasz erre
Közben egy újabb fejlesztèsi ötlet Webi:
Ahogy a lányokat, úgy lehetne a besziket is kedvencekbe tenni egy csillag jellel?
Volt egy beszi amit csak azèrt találtam meg mert emlèkeztem az írójára. De ha nem emlèkeztem volna rengeteg idő lett volna visszakeresni ès megtalálni. Ha nem e havi meg már szinte tű a szènakazalban, ha èvekkel korábbi akkor pedig esèlytelen. Viszont kedvencezèssel pikkpakk meglenne bármilyen règi beszámoló.
Forditás:   
 
2023. augusztus 17. 00:02:18 válasz erre
Webi, a beszámoló minősèg ès a randi èlmèny minősège kèt különböző dolog ahogy írod. De van egy harmadik dolog is amit lehet eddig rosszul kommunikáltam ès összemosódott a beszámoló minősègèvel ès ez fèlreèrtèsre ad okot.
A harmadik dolog: a hirdető lány szavazatvonzó kèpessège. Èn ezèrt javasoltam volna egy-kèt nap jelkèpes ingyenes hirdetèsi nap jutalmat.
Az első dologèrt a jutalom a prèmium napok, a másodikè a növekvő vendègszám, nem lehetne a 3. dolgot is jutalmazni?

Phil, túl komolyan veszed azt ami csak játèk. Szomorúan látom hogy annak se tudsz örülni hogy ezt a listát te vezeted.

Shogun76, milyen nagy jutalomról olvastál?

Draquar, èn is megemelem a kalapom Soma ès tudatos előtt, de èn azèrt mert mèg Webi hsze előtt tettèk meg állásfoglalásukat.

Soma, az èrv súlyát ismerni könnyű, komolyságát annál nehezebb. Nem egy lakást javasoltam díjnak, ami bűnre csábítana embereket, hanem jelkèpes hirdetèsi napot. Èrdekes, nem látom hogy az írók jutalmazása miatt tiltakoznál hogy az bűnre csábítana. Mint ahogy nem is. De abban biztos vagyok hogyha nem prèmium nap járna egy beszièrt hanem 10 millió akkor az is írna egy sztorit aki azelőtt az oldalról sem hallott ès nem is látogat lányokat.
Ami a rendszerszintű problèmádat illeti látom nem èrtetted meg a lènyeget. Nem mèrem patikamèrlegen de írtam hogy közös èrdem az èlen vègzès. Egy 60-2-0 ès egy 120:6:0 egyformán jól megírt, vitathatatlan. Viszont kètszer annyi szavazat az a lány miatt van.
"Mert nagyon is gyakori, hogy a lány a remekművű beszámoló magalapozásához nem éppen kimagasló teljesítményével járult hozzá. " Írtam lehetne jobb,rossz nem lenne díjazva.
"Lehet, hogy te úgy véled, minél jobb a lány, annál jobb a beszámoló."
Na itt látszik hogy nem èrtetted, nem a beszámoló annál jobb, hanem a szavazat annál több. A minèl több szavazat elengedhetetlen hogy valaki top10-be kerüljön. Látszik hogy ritkán írsz beszit ès nem foglalkozol a dicsősèglistával különben keresnèd a magyarázatokat ki mièrt èr oda.
Rengeteg èrv elhangzott, egyedül az nem hogy másodnickről befolyásolódna a szavazás, èn ezt tartom az elkèpzelèsem gyenge pontjának, amit esetleg az adott lány rajongója meglèpne. De szerintem ez kiszűrhető.
Mindenesetre ha Webi nem támogatja az elkèpzelèsem akkor egy jót beszèlgettünk Soma, nem ütöm tovább èrvekkel a tèmát, nem tèged kell meggyőznöm.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 16. 17:02:11 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Nyilvános kalapemelésem a jó megfogalmazásért (nekem nem ment volna így, de ezekre gondoltam én is) és a türelmes hangnemért is.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 16. 13:42:06 válasz erre
Shogun76
Törölt reg
Ennél több nem is kell. Minél nagyobb a jutalom, a torzítás is annál magasabb fokozatot adhat. Tehát csak a frankót. Nem kell a túl lihegett beszi. 😊
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 16. 10:30:29 válasz erre
Webmester
Góré:)
A beszámoló minőség és randi élmény minősége két különböző dolog. Az első a vendég, az író teljesítménye, a második a hirdetőé. Az elsőért a jutalom a prémium napok, a másodikért a növekvő vendégszám.
Forditás:   
 
2023. augusztus 16. 10:29:46 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Lehet, hogy magat a javaslatot kellene elengedni.

Melyik lany beszamoloja van a top10-ben, melyik beszamoloiro, melyik kategoriaban irta a legtobb ertekelest kapo beszit. Ki lesz az elso valamelyik lanynal (elso? ha-ha-ha!!!!), ki irja az elso harmas-negyed-sokas gangbang beszamolot, ki all az elen a legformasabb fenek cimkeknel, kapjon jutalmat az, akirol a legjobb beszamolot (melyik a legjobb beszamolo? 🤔) irjak...


Amikor ilyeneket olvasok, kicsit ugy erzem, mintha folyamatosan versenypalyara tenne a resztvevoket az aki ilyeneket ir. Bevallom, engem mar szinte bosszant.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 16. 09:26:03 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Viva, rendszerszintű problémának tartom, hogy az érdem és a jutalom nincsenek egymással ok-okozati összefüggésben. A beszámoló azért jó, mert az író jól írta meg, és nem másért. Ha szerencséje volt, és/vagy jól választott, akkor jó alapanyagból dolgozhatott, azaz jól sikerült randit örökíthetett meg, de a kivitelezésben már nincs érdeme a lánynak. Michelango Dávidja a világ egyik legismertebb és egyik legszebb szobra, amely méltán hozott hírnevet a művésznek, de elég fura lenne, ha a márványbánya is kapna érte elismerést. (Ha jól emlékszem, Michelangelo történetesen egy repedt tömböt mentett meg azzal, hogy remekművet faragott belőle.)
A lány vajon nem érdemel elismerést a teljesítményéért? Természetesen érdemel, de az nem az a teljesítmény, és másképp történik az elismerése is. Lila címke, sok vendég, esetleg tömöttebb csokor. Avagy sárga címke, kevesebb vendég, kevesebb kedvelés, stb. Mert nagyon is gyakori, hogy a lány a remekművű beszámoló magalapozásához nem éppen kimagasló teljesítményével járult hozzá. Legjobb beszámolóimnak nem azokat tartom, amelyek csúcsrandikról szólnak, hanem azokat, amelyekben igyekeztem tárgyilagosan és arányosan tájékoztatni az olvasókat a várható pozitív és negatív élményekről, a felmagasztalás és a lehúzás látszatát egyaránt kerülve. Az olvasók visszajelzései szerint ők is hasonlóképpen vélekedtek és értékeltek. Hasonló esetekben nem pusztán érdemtelenül, hanem kontraproduktív módon, a lány kifogásolható hozzáállását és teljesítményét jutalmazná az általad javasolt elismerés.
Lehet, hogy te úgy véled, minél jobb a lány, annál jobb a beszámoló. Talán a jó randikról szóló beszámolóidat jobbnak érzed a kevésbé jókról szólóknál. Ha így is van, nem indulhatsz ki abból, hogy ez másokra is igaz.
Ráadásul a javaslatod megvalósulásának lenne egy nem kellőképpen átgondolt és értékelt kockázata. A jutalmazással érdekeltté teszed a lányokat a jó beszámolók gyakorításában, akik majd érdekeltté teszik a beszámolóírókat a beszámolóírásban. Főleg a jó beszámolóírókat. Akik értékük tudatában el is fogják várni az érdekeltté tételt. Innen már csak egy lépés a "Beszámolókkal seftelő cserépedény" típusú rangok hirtelen megjelenése. Ha jól emlékszem, számodra nem okozhat különösebb nehézséget ezen érv súlyának felmérése.
Egészségesebb és célravezetőbb dolognak tartom mindenkit a saját érdeme szerint elismerni. Az írókat a beszámolókért, a hölgyeket a színvonalas vendégfogadásért.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 16. 08:35:42 válasz erre
Légy szíves fejtsd ki világosan, mert csak a példát értettem és arra írtam megoldást is. Ha leírod mi a probléma rendszerszinten fogok írni megoldást arra is.
Jelenleg a javaslatom úgy hangzik hogy JÓ cimkétől aki hirdető a beszijével bekerül a top10-be, kaphatna hasonló kisebb jutalmat mint amikor pl a négyjegyű kód megadatik. Hisz az író is kap jutalmat ha a közösség által elég hasznos szavazat gyűlik össze.
Egyetlen ellenérv az volt hogy nem a lány, hanem az író dolgozik meg érte, de ez nem igaz. Ha a lány kevés vendéget érdekel hiába a világ legjobb beszije is. Ha viszont a lány sokakat érdekel, egy fél óra alatt írt közepes beszi is elég. Az hogy egy lány mennyi vendéget érdekel, azért igen is megdolgozik valamilyen formában.
Úgyhogy Soma, konkrét ellenérvedet várom.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 16. 07:52:35 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Nem, ez csak a példaként felhozott konkrét anomáliát küszöbölné ki. Tudatos nem azért mutatta be ezt a példát (figyeled a "különösen" szót?), mert CSAK ez a probléma a javaslatoddal, hanem illusztrálta annak hátulütőit egy (1), némileg extrém, de az érvelés lényegét megvilágító példával. Ha nem akarod megérteni a mondanivalóját, akkor tényleg elég csak a példával vitatkoznod. De ha a példa mögé nézel, illetve figyelembe veszed az előző félmondatot is, akkor megérted, hogy rendszerszintű problémát mutat be az utána következő példa. Te nem így tekintesz rá, hanem kivételként próbálod felfogni. Mint kivételt, lehet egyedileg kezelni, csakhogy az a rendszerszintű problémát nem orvosolja.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 15. 10:54:18 válasz erre
Azért ez egyszerűen megoldható: Jó címkétől járna csak a jutalom a lányoknak, hogy a kimagasló teljesítményre ösztönző szándék is megvalósuljon. Hogy itt minőségi hirdetők vannak.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 15. 10:29:55 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
"Volt már top2-ben lehetne jobb cimkès beszi.

...
A sok szavazaton belül viszont JM vagy LJM aszerint lesz hogy az író hogyan teljesített. "

Köszönöm.
Visszatérve az eredeti gondolatra, pont ezért nem tartom fairnek az író teljesítménye alapján "jutalmazni" a lányokat, és különösen furcsa szituáció keletkezne, ha egy szürke szalagos beszámoló alapján történne ez meg.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 15. 09:42:28 válasz erre
"Egy futószalagról nehéz ódákat zengeni."
Nem is kell. Volt már top2-ben lehetne jobb cimkès beszi. Az olvasók èrtèkelik az őszintesèget.
Az első mondatodhoz:
Sok-sok szavazatot igen is azèrt kap "mert erről vagy arról a lányról szól".
A sok szavazaton belül viszont JM vagy LJM aszerint lesz hogy az író hogyan teljesített. Megnyugodhatsz,nincs itt aláásva semmi.
Termèszetes hogy egy hirdetèsèt kb 3000-ren kedvelik lány több szavazatra számíthat mint egy hirdetèsèt 400-an kedvelik lány. Ha máshogy alakul az inkább a kivètel.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 15. 09:39:32 válasz erre
Majomcsapda
Becsben tartott
Soma, megírtad amit én szerettem volna! Köszi!
Forditás:   
 
2023. augusztus 15. 07:31:02 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Nagyon szeretném remélni, és bízom is benne, hogy nem azért kap egy beszámoló sok vagy kevés jól megírt vagy LJM értékelést, mert erről vagy arról a lányról szól, hanem mert az író olyan színvonalon írta meg. Ha nem így lenne, az aláásná a beszámolóértékelés alapelveit, elvenné a korrektségét.
Biztos vagyok benne, hogy egy népszerű lányról szóló beszámoló nem azért kap sok értékelést, mert a lányt értékelik az olvasók. Egész egyszerűen egy népszerű lány beszámolóit sokkal többen olvassák, ezért többen is értékelik, ezért több jól megírtat kap. Ezt a jelenséget már régen megfigyeltem a saját beszámolóimon is.
A jól megírt értékelések arányára még rásegít az is, hogy a népszerű lány általában azért népszerű, mert minőségi szolgáltatást nyújt, amiről sokkal könnyebb tartalmas és élvezetes beszámolót írni, mint egy közepesről. Egy futószalagról nehéz ódákat zengeni. (Rossz szolgáltatásról megint csak könnyű írni, de az nem ide tartozik.)
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 15. 01:15:10 válasz erre
...Ès a lánynak mindemellett komoly rajongótábora èpült is ki, sokan èrdeklődnek felőle/iránta.
Utánanèztem a rekorder lehetne jobb èrtèkelèseknek:
13-21-55. Ez ha mind jól megírt lett volna is csak 89 szavazat.
A top 10-ben a 10. hely most 105-4-0. Azaz 109 szavazat. 20-al több vendèg vette a fáradtságot ès èrtèkelte a beszit egy pontèrt.
Nem az írók teljesítmènyèn múlt hányan szavaztak. Az egy pont az egy pont, ilyen szempontból a lányok egyenlő esèllyel indultak. Igen, jutalmazni kène akire többen szavaznak ha így jobb. Az íróknak a dicsősègfalon kívűl is jut elismerès, mièrt ne kaphatnának a lányok is? Ráadásul nem ugyanaz a 10, rengeteg lány kerül be a 10-be, nem sajátítja ki a mezőnyt pár lány.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 15. 00:31:01 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Tehát a lány akkor kapna jutalmat, bónuszt, ha elmegy hozzá egy olyan vendég, aki a közízlés szerint jól tud beszámolót írni, és meg is írja.... 😏
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 15. 00:14:31 válasz erre
"A LJM, vagy akár az átlagosra értékelt beszámolókban szereplő lányok szépsége és teljesítménye is lehet páratlan"
Idővel jönnek akik ezt jól megírják, szóval idővel toplistás lehet bárki.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 14. 23:47:42 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
A LJM, vagy akár az átlagosra értékelt beszámolókban szereplő lányok szépsége és teljesítménye is lehet páratlan. Csak ez nekünk, olvasóknak nem jön át, az értékelés pont ezért LJM, vagy átlagos. Ezek a beszámolók nem fognak toplistára kerülni, ezek a lányok elesnének ettől a fajta bónusztól. Na és miért? Mert az író LJM beszit írt... Na ezt nem tartanám igazságosnak. Dehát nekem mindegy végülis.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 14. 23:38:10 válasz erre
Valóban más volt a címzett, Webinek szólt.
Ha már èrdemre nèzzük erről nekem is meg van a vèlemènyem. Szerintem ez közös èrdem, de inkább olyan 60-40 a lány javára. Èn ezèrt is gondoltam a jutalmat a lányoknak is, mert nem teljesen csak az író dolgozik meg èrte.
Lehet ugye hogy a tali volt nagyon tartalmas, tehát van miről írni. Lehet a lány nagyon szèp ès akkor a külsejèèrt dolgozott meg, stb.
Èn már írtam beszit mely 100 alatt volt ès írtam beszit ami 300 felett. Az írások hasonló színvonalon voltak. Egyèrtelmű hogy a lányok közt volt a különbsèg. Általában a règebbi nagy nevekre jobban ugranak, persze kivètelek is vannak.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 14. 23:35:33 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
O.K.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 14. 23:31:37 válasz erre
Sagapo
Veterán
Ha nem írod a végén, teljesen nyílvánvaló, engedem had menjen.
Van egy ismert író, aki rendszeresen megossza velünk élményeit, átlagosan az első hét folyamán kap 60 jól megírt értékelést.
Időnként ír egy méltán közkedvelt lányról és az értékelők száma 100 fölött van.
Akkor szerinted ez egyáltalán nem a lány érdeme?
Vagy ugrásszerűen nővekedett az író népszerűsége?
Én úgy gondolom, minimum közös élmény és siker, hogy ennek mértéke mennyire fifti-fifti, számomra tök mindegy, szubjektív véleményemmel nem borzolnám a kedélyeket.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 14. 23:08:33 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
A lányok miatt olvassuk, de nem a lányok teljesítményét értékeljük. Ez teljesen nyilvánvaló.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 14. 22:55:15 válasz erre
Sagapo
Veterán
Hiszem, hogy alapvetően a lányok érdeme, hogy mennyien vagyunk kíváncsiak a róluk szóló beszámoló tartalmára és az értékelések száma is.
Szerinted az írók "ecsetkezelése" miatt olvassuk a beszámolókat?
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 14. 22:42:37 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Imádom a lányainkat, de véleményem szerint nem az ő érdemük, ha a róluk szóló beszámoló toplistára kerül. Nem igazán értem, miért kellene ezért őket jutalmazni.
Bocs, hogy beleszóltam, most látom, más címzettje volt a kérdésnek. :)
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 14. 20:49:22 válasz erre
Lenne egy újabb fejlesztèsi ötletem:
Az írókat prèmium nappal jutalmazza a rendszer, illetve a közössèg a szavazás által, ha elèrnek X jól megírt szavazatot.
Kicsit ebből kiindulva az jutott eszembe hogy a hirdetőket is lehetne jutalmazni ha a róluk szóló beszi bekerül a TOP10-be. Hasonló jutalom mint mikor a nègyjegyű kód megadatik, de lehet bármi más is a díjazás.
Talán több beszi is születne ezáltal, több lenne a pályázat a top beszik miatt ès mèg a minősèg is tovább javulna.
Mit szólsz ehhez Webi?
Forditás:   
 
2023. augusztus 14. 13:58:18 válasz erre
Shogun76
Törölt reg
Sziasztok! Jesszusom mióta itt vagyok már.... 😂😂 Emlékszem a pontozásos időszakra azt hiszem 0-10 ig ment. Jogos. Mindig van valami hullámvasút effekt, de ez mindenhol így van sajnos. Ha meg nem lenne csillagozás, a besziből akkor is kiderűlne, hogy mi a szitu. Csak olvasni kell. De ha nincs igazam akkor bocsesz. 😊
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 13. 13:04:18 válasz erre
Yossarian1
Törölt reg
Pont ahogy írod Webi. Nem tudok semmit hozzátenni, csak egyetérteni. Persze lehetne még árnyalni a témát, de a lényeget leírtad.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 13. 12:06:22 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
A "néha" és a "lehet" érvek nem meggyőzők. Kivételekre nem lehet döntéseket alapozni, de még véleményeket sem. Sokkal ütősebbek az "általában" és a rendszerint" érvek.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 13. 11:27:10 válasz erre
Webmester
Góré:)
A beszámolók ezen az oldalon akkor mennek ki, ha van tartalmuk. Nem csak általánosságokat tartalmazó 5 mondatos semmiségek. Egy információkat tartalmazó minimum beszámoló megírása 15-20 perc. Ha általánosságokat puffogatató nulla infoval rendelkező bullshiteket, vagy önreklámokat akarsz olvasni, arra van másik oldal. A pontozásbnak/csillagozásnak, mi alapvetően nem sok értelmét látjuk, de kérték a vendégek, tehát be lett vezetve, nagyon régen. Alapvetően 2 pontozás váltakozik az 5 csillag és az egy csillag. Nulla információt jelent szerintünk a pontozás, plusz ha csak csillagos értékeléseket engedné K ugyanaz lenne mint máshol... Mennyiből áll gyártani pár regisztrációt és ontani a csillagos értékeléseket...? A világ változik. A vendégek ellustultak, egyre inkább csak az infót szeretnék, de maguk legtöbbször nem osztják meg. Plusz azért látszik az adatokból hogy a jelenlegi helyzet lassan 3 éve erre a területre is rányomja a bélyegét. Kevesebb a vendég, a rendszeresen járok is ritkábban járnak a kedvencükhoz. Sok helyről halljuk hogy egyrészt csökken a vendégszám plusz aki eddig hetente járt valahova most két hetente vagy havonta esik be. 2010 után egy meredek minőségi emelkedés volt a lányok szolgáltatásában, gyk volt egy bő 10 éves magas színvonal. Mostmár 2-3 éve tapasztaljuk az egyre több negatív beszit ami azt mutatja hogy csökken a színvonal. Pár éve sokkal kevesebb volt a ráfázás a vendégeknek mint manapság, nyílik az olló, vannak a magas színvonalon teljesítő hirdetők, és egyre több a kevésbé odafigyelő. Legalábbis a beszikből és az adatokból ez látszik. Mi a szolgáltatást komolyan vevőkre koncentrálunk, ők hirdetnek itt. A vendégek pedig hónapról hónapra egyre többen nézik újra a dolgokat, mert tapasztalják ezt. Ez egy hullámzó dolognak tűnik, ami most éppen a fentiekben írt irányba tart .
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 12. 17:42:09 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Pl. nekem csak akkor mérvadó, ha egy kolléga leírja, hogy gond nélkül koppanásig mélytorkozta a vendéglátója, ha becsületesen leírja a szerszáma méreteit. Ez általában kimarad a beszámolókból. Tudom, hogy vannak az oldalon kardnyelők, ha 20-an leírják egymás után ugyanazt, akkor oké. Nem vagyok benne a felső 5 százalékban.
-
Nem a saját rangodért vagy odáig, meg vissza, ez tény, hanem másokét ismered el, de nagyon. Ők tudnak hosszan és részletesen írni, ha több vip is elment már egy lányhoz, arra felfigyelsz, sőt, elismerően megjegyzed a csevegőben, ilyenekre gondoltam. Nem lényeges...
-
Vipek közül valahogy kevesebben írnak szürke vagy fekete szalagos beszámolót. Ez is tény. Azt vettem észre, hogy a frissen regisztráltak közül többen vannak, akik egy másik oldalon talált partnerről első-második beszámolóként írnak egy negatívat. Pedig a friss regisztráció korántsem egyenlő a kezdő vendéggel... Ezekben azért elég ritkán olvasom azt, hogy próbálta kérni a lányt, hogy mit csináljon, de nem hallgattatott meg a kérése. Tisztelet a kivételnek.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 12. 13:48:03 válasz erre
Sajnos nemrèg láttam ilyet pont hogy a hosszúban se volt benne, okè ez igaz de ez inkább kivètel volt.
Az nekem fura hogy sokan a hosszabbnak neki se állnak. Elvileg az olvasó èrdeke lenne jól tájèkozódni. Engem mindig meglep sokan mennyire "letojjják" hová teszik a rózsát. Max utólag reklamálnak. Pedig ha utána olvasnának alaposan elkerülhető lenne a pofára esès.

Ennyire nincs már ideje az embereknek olvasni?
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 12. 13:43:36 válasz erre
Nem vagyok benne biztos hogy mindenki rávezethető, ez is a beszikből lenne kiolvasható.
Csak rózsa fetisiszta vagyok, azt vállalom az nagyon èrdekel. Rang az kevèsbè èrdekel, bár lehet máshogy jön le. Persze azèrt csak jobb ha ismerős írja a beszit, akitől már többször olvastam. Nyilván náluk van a rang, de ez egy más tèszta.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 12. 12:01:36 válasz erre
vakar
Mindentudó
Egy hosszúban is lehet nulla értékes információ, ráadásul sokan a nagyon hosszúnak neki se állnak olvasni, szóval nem olyan egyszerű, hogy a hosszúból ki lehet hámozni, a rövidben meg benne sinc.... Mert a hosszúban sincs mindig benne, és ritkán van kedvem/időm nekiállni kihámozni, a szerelmes ömlengések meg szekunder szégyenérzetet okoznak nekem gyakran.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 12. 11:46:16 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Amúgy a csillagozok.com tetszett, jót nevettem.
:D
Forditás:   
 
2023. augusztus 12. 11:44:27 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Engem általában kevésbé érdekel a "technika".
XY VIP rangúnak úgy csinálja a lány, de lehet, hogy nekem máshogy fogja. Vagy megkérem, rávezetem arra, hogy úgy csinálja, ahogy nekem jó. Ez általában működik. Szóval emiatt a hosszú és kimerítően részletes action fejezeteket nem is szeretem, hiába írnak a "vipek, magas rangúak" hosszan és részletesen. Van egy határ, ami fölött ez nekem nem jön be.
Szerintem te nem csak rózsa-, de rang fétisiszta is vagy, ne értsd félre. :)
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 12. 11:35:33 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
A beszámolók szubjektív élmények alapján születnek. Ezekből kell kihámoznunk az objektív elemeket.
Néha egy 20 mondatos beszámolóban több ilyet találok, mint egy 20 oldalasban.
Forditás:   
 
2023. augusztus 12. 11:34:22 válasz erre
Már rengeteget egyszerűsödött a beszi írás, jóformán 2-3 mondatos beszik is kikerülnek ezt jobban talán nem kène már Asconer6uj mert az az infó rovására megy.
Csillagozás meg most is van ès jobb így hogy szöveg is alátámasztja.
Pont a vipek, magas rangúak írnak rèszletesen így a csillagozás nekik nem megoldás, az újaknak lenne segítsèg, akiknek meg nem hinnèl.
Az oldal neve beszamolok.com ès nem csillagozok.com.
Èn a csillagozásból nem tudom kinyerni az infót. Semmire se megyek egy 5 csillagos franciával, ha nincs leírva a technika mert lehet ami a másiknak 5 csillag az nekem csak 3 csillag lenne. Ha olvasom a leírást el tudom dönteni az úgy nekem is bejönne-e.
Az említett kèt oldalastól bár èn is kivoltam, de nem kötelező elolvasni. Inkább több infó aztán majd èn eldöntöm mi èrdekel mint kevès infó.
Az oldalon a kevesebb nèha több pont nem èrvènyesül, itt a több mindig több ès jobb lesz.
Forditás:   
előzmények
 
2023. augusztus 12. 11:18:29 válasz erre
"ha lehetne rövidebben írni"
Már nagyon règóta lehet rövidebben írni. (Sajnos)
"csak lennének rövidebbek is"
A mostaniaknál is rövidebbeket már nem kène.
"viszont a visszajelzések sokakat elriasztanak."
Pont most van egy új moderálási szabály hogy ne lehessen velük úgy beszèlni hogy elriadjanak.
Forditás:   
előzmények
 
<<< <  61. oldal > >>>
Happy Massage