Üzenőfal

Üzenet írásához legalább Friss újonc rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz
<<< <  101. oldal > >>>
2023. július 27. 11:40:45 válasz erretudatos tudatos
Becsben tartott
"Szubjektív, egyedi igényeket" soha nem fog kiszolgálni egy beszámoló. Az enyém legalábbis biztosan nem.
Forditás:   
 
2023. július 27. 11:29:50 válasz erreDraquar Draquar
Vezérhím
Szia Webi!
Őszintén kíváncsi vagyok, hogy ezzel eléritek-e a célotokat. Komolyan.
Fél év múlva terveztek felülvizsgálatot, vagy ez "az örökkévalóságnak szól"?
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 27. 10:24:47 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Nem szemantikai kérdésről van szó. Ha mindenhová azt irod be, hogy " nekem a külső leírásából hiányzik a bal láb hüvelyk és mutató újjának egymáshoz viszonyított aránya 2 tizedes szamjagyű értékig" , ha ugyanúgy is írod , azért senki nem fog szólni (az már más kérdés, hogy mennyire fognak éppelméjűnek tartani a többiek;)) . Viszont az általánosságokat törölni fogjuk, amiből nem tudhatja az író, pontosan mit is hiányolsz. Az hogy írhatnál bővebben a külsejéröl, az általanosság. A lényeg, hogy mind a szavazatnak, mind a szavazat magyarázatának az a célja, hogy minél információdúsabb beszik szülessenek. Ha valaki annyit ír ez rövid, vagy ez nulla , az semmilyen módon nem segíti elő ezt a célt.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 27. 09:34:02 válasz erreZorbaTheGreek ZorbaTheGreek
Törölt reg
Szia Webi, csak üdvözölni tudom ezt a fejlesztést!
Köszi
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 27. 07:55:43 válasz erreSimiSoma SimiSoma
V.I.P.
Webi, ezzel teljes mértékben egyetértek. De. Nekem van néhány szubjektív, egyedi igényem, tényleg csak néhány, amelyek hiányában - ezek szerint - jogosan adok lehetne jobbat. A hiányolt információk sok beszámolóból hiányoznak, ezért sokszor adok lehetne jobbat ugyanazokért a hiányosságokért. Ha nem tenném, nem lennék következetes. (Más hiányosságokkal meg elnézőbb vagyok, mert nem fontosak nekem.) Szívesen megindoklom mindegyiket, amilyen részletesen csak elvárjátok, de mivel a hiányok majdnem minden esetben ugyanazok, az indoklások sem lehetnek nagyon mások. Megpróbálhatom ugyan mindegyiket más szavakkal megfogalmazni, de ugyanazt százféleképpen elmondani nem biztos, hogy képes leszek, és azok is csak formájukban fognak különbözni, lényegükben nem. Ha nem is lesznek szó szerint azonosak, nagyon hasonlítani fognak egymásra. Szerinted ez flooding, vagy ez elfogadható a fenti indoklás alapján?
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 27. 06:56:30 válasz erreYossarian1 Yossarian1
Törölt reg
Szerintem az ilyen szélsőség személyes indíttatású, nekem is volt ilyen beszim. Mai napig nem értem miért, de hamar túlléptem rajta Egyetértek az új szabályozással.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 26. 21:35:41 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Nos, aki nem vágja, miért lett kikötve, hogy magyarázni is kell a negatív szavazatot, itt a kiváló példa.
Adott egy beszámoló. Jelenleg 43 jól megírt, 20 átlagos szavazatot kapott. Majd jön az emberke és ad egy lehetne jobban megírtat. Amihez szíve joga, és nincs is vele semmi baj.
VISZONT.
Ha 63 szavazat pozitív, egy negatív, akkor az adott emberke tér el az átlagtól, elvárás tekintetében. Amivel megint semmi baj nincs , ha valakinek egyedi igényei vannak, azzal semmi gond nincs, Neki hiányzott valami a besziből.
Amivel viszont baj van : ha nem indokolja csak annyit ír, hogy többet várt, az édeskevés ahhoz, hogy a másik 63 szavazó, na meg persze az író (ne adj isten még mi is), tudja mi a frászfenét hiányol. Legyen benne annyi, hogy megírja , mi hiányzik neki. Ha meg lusta rá, akkor hagyja ki az adott beszit. De nem hagyjuk, hogy valaki érdemi információ nélkül, vagy gúnyolódásból sportot űzve, az író rovására poénkodva vegye el a kedvét másoknak a beszi írástól.
Nem mellesleg fából vaskarika, ha valaki annyit ír: kevés az info a besziben, közben az ő hozzászólásában gyk. azon kívül, hogy neki kevés, semmit nem tudunk meg. Nézzen már magába, és írja le, mit hiányol :)
Forditás:   
 
2023. július 26. 15:18:37 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Köszönöm 😉
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 26. 11:26:43 válasz erreMajomcsapda Majomcsapda
Vezérhím
Megvan a válasz, kell indokolni (a rendszer nem fogadja el az értékelést, ha nem indokolsz).
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 26. 10:55:31 válasz erreMajomcsapda Majomcsapda
Vezérhím
Szia Webi!

Kérdezni szeretném, hogy akkor mostantól, ha lehetne jobb értékelést ad valaki, akkor azt indokolnia is kell, vagy hagyhatja üresen?

Köszönöm szépen a választ előre is!

M.
Forditás:   
 
2023. július 26. 10:11:47 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Akkor ezennel ünnepélyesen megmagyarázztuk, mit jelent a magyarázat fogalma az oldalon :) (és úgy általában mit jelent a magyarázat, mint fogalom.... :))

Eddig ez volt a kiírás: "Kérünk segítsd az írót azzal, hogy meg is magyarázod , miért adtad ezt a szavazatot."

Mivel ez a jelek szerint sokaknak nem volt egyértelmű, az alábbival került kiegészítésre:

"Lehetne jobb szavazat estén:
magyarázatnak azt várjuk, amiből az író tudja, hogy mit hiányolsz az írásából, hogy miért kapott lehetne jobb szavazatot, és a jövőben hogyan kaphat jól megírtat szerinted. Azon lehetne jobb szavazathoz tartozó "magyarázatokat" amiből ez nem derül ki, moderáljuk (töröljük)."

Moderálási alapelvekben pedig mostantól azt írjuk ki, milyen típusú moderálási üzenetek léteznek az oldalon aktuálisan, értelemszerűen ezek alapján moderálunk.

Akinek további kérdései vannak, tegye fel, és ha valami még mindig nem egyértelmű, esküszöm egyértelműsítjük :)
Forditás:   
 
2023. július 26. 10:10:58 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Az építő jellegű kritika rirtka volt mint a fehér holló, fikázás azonban terjedt mint a rák :) Egy ideálís világban nem kellene moderálási szabályokat hoznunk, nem kellene megmagyarázni a kettő közötti különbséget, de nem olyanban élünk. Ezért kénytelenek vagyunk lépni.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 26. 09:48:09 válasz erreUmbilicus1 Umbilicus1
Billentyűbetyár
Feltéve, hogy hozzá lehet szólni, volt már amikor nem engedte ezt az opciót a rendszer. Az ötletet köszi. :)
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 26. 09:45:52 válasz erreUmbilicus1 Umbilicus1
Billentyűbetyár
Értelek, Webi, de ezen logika mentén a prémium nappal nem rendelkezőket az értékelésből is ki lehetne tiltani, hiszen, ha semmit nem tesznek hozzá az oldalhoz, nem írnak, akkor ne is értékeljenek. A fikázás és az építő kritika között azért nagy a különbség. Ezzel a jelenlegi szabállyal pedig vélhetően végre az utóbbiak fognak előtérbe kerülni.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 26. 09:30:15 válasz erretudatos tudatos
Becsben tartott
Szavazáskor nem indoklod, aztán hozzászólásban indoklod. Webi meg majd eldönti, elfogadható-e így. :)
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 26. 09:28:13 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Ki fogjuk írni a szavazat indoklásához, hogy az indoklás azt jelenti amiből az író tudja, hogy mit hiányolsz az írásából, hogy miért kapott lehetne jobb szavazatot, és a jövőben hogyan kaphat jól megírtat szerinted. Ha még kell magyarázni azt, hogy mit jelent az indoklás, akkor megtesszük. A szomorú az, hogy ezt meg kell tennünk....
Forditás:   
 
2023. július 26. 09:14:01 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Akinek nincs prémium napja, az mostanában nem írt beszámolót, és az oldalt sem támogatta ... Ők ne fikazzanak másokat, akik viszont írtak....
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 26. 09:12:26 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Eddig is , és ezután is törölni fogjuk a floodolast. Aki önmagától, bármilyen kiírás nélkül nem tudja, hogy ha beírja ugyanazt a mondatot beírja mindenhová, az törlést , moderálást von maga után, az egyszerűen nem erre az oldalra való. Valamint ha azt írjuk ki, hogy indokold is a szavazatodat, ezzel segitve az írót, hogy a jövőben jobb besziket írjon, és valaki azt írja hogy, idézem "ez nulla", ne lepődjön meg, ha törölni fogjuk. Meglepő? Lehet, hogy valakinek meglepő. Nekem viszont az a meglepő , hogy ezt magyarázni kell;)
Forditás:   
 
2023. július 26. 09:12:04 válasz erreUmbilicus1 Umbilicus1
Billentyűbetyár
Kedves Webi!

Eddig minden változás, új szabály bevezetése tisztán és értelmesen le volt írva, ez most is történhetett volna így. Én simán azt hittem, azóta is csak gondolkodtok a dolgon. Amúgy bennem is felmerült a kérdés, hogy prémium napok hiányában, ha nem tudok indokolni, akkor mi megoldás? Bár sejtem, ne nyomjak a lehetne jobbra. :)
Forditás:   
 
2023. július 26. 08:23:50 válasz erreNabut Nabut
V.I.P.
Lehet hogy a büntetés meg kell élni legalább egyszer, hogy a nevőhatás célját elérje, viszont bár nem tudtam, csak sejtettem, hogy változás történt, mivel a beszáló értékelésekor megjelenik a " köszönjük a szavazatodat" felirat. Ugye ez eddíg nem volt?
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 26. 07:56:22 válasz erreSimiSoma SimiSoma
V.I.P.
Webi, kérlek, ezt a hozzászólásodat kopizd át a szabályok lapra, és megoldódik a probléma.
De ha nem, úgy is jó. Akkor tudomásul vesszük, hogy az üzenőfal jogforrásnak számít. Mindenki köteles végigolvasni legalább Webi hozzászólásait - nincs sok, legfeljebb pár ezer -, azokat megjegyezni, folyamatosan nyomon követni, magában updatelni a változásokat, és azokhoz tartani magát. Mert ezek szerint nemcsak a szabályként megnevezett szabályokat kell betartani, az nem elég a büntetés elkerüléséhez.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 26. 00:53:18 válasz erreDraquar Draquar
Vezérhím
Tisztelettel, de szerintem egy üzenetben - mint eddig minden (jelentősebb) változtatást - ezt meg kellett volna írni. Ha előbb jön a bünti, mint a jelzés az nem egy kultúrált megoldás; főleg a ritkán errejárókkal szemben.

Még én is csak azért tudom, mert véletlenül beleszaladtam valakibe, aki ezért már kapott.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 25. 22:16:49 válasz erreBrembo2 Brembo2
Törölt reg
Köszönöm, így már nekem is világos.

Találtam egy anomáliát, miszerint mivel nekem nincs prémium előfizetésem, az oldalon nem hirdető lányok beszámoló beszélgetéséből kivagyok rekesztve, így indokolni sem tudom az esetleg negatív értékelésem.
"Beszámolóról szóló beszélegetésbe(és szavazás indoláskor) csak prémium vendég előfizetéssel tudsz írni ennél a hirdetőnél."
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 25. 20:04:05 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Úgy gondoltuk nem szükséges ezt leírni külön. Ahogyan azt sem írjuk ki, hogy ne felejts el levegőt venni beszámoló olvasás közben, mégis elég kevés alkalommal fordul elő fulladás beszámoló olvasás közben.... Ha valaki lehetne jobbat nyom 5x és mindegyikhez beírja rövid, azt moderáljuk. Mert nem derül ki belőle mit hiányol, és semmit nem tesz azért, hogy az író tudja , legközelebb mit írjon bele. Ha azt írjuk ki indokolás, ezzel segítve a beszámoló írót, akkor az hogy rövid, édes kevés indoklás. Attól hogy valami rövid meg lehet benne infó, másnak pl. tökéletesen elég és jól megírt ad. De nem vagyunk egyformák. Ezért adunk lehetőséget jelezni, mit hiányol valaki egy besziből, vagy mit szeretne másképp látni. Az hogy rövid, vagy ez nulla, az nem indoklás.
Forditás:   
 
2023. július 25. 19:30:35 válasz erreBrembo2 Brembo2
Törölt reg
Igen, ezzel tisztában voltam, de ott van hogy "gondolkodunk". A bevezetés sem lett leírva, 10. pontot sem találom a moderálási alapelveknél, próbáltam ljm adni, ott sincs, hogy dádá lesz ha nem indoklom.
Nem kekeckedni akarok, mert örülök a szigornak, csak van egy kis hiányérzet bennem.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 25. 18:42:32 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Brembo2, itt már szó volt róla július 10-èn:

"Értékelések kapcsán visziont nagyon komolyan gondolkodunk egy másik dolgon."

Előzmènyek gombra nyomva ott a bővebb írás, a teljes.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 25. 18:29:54 válasz erreBrembo2 Brembo2
Törölt reg
Örülök neki én is, csak az a furcsa, hogy a bünti előbb jön mint a tájékoztatás. Sem itt a falon, sem a moderálási alapelveknél nem találtam 10. pontot.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 25. 18:16:00 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Ha èletbe lèpett, akkor: na vègre!!! :)
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 25. 17:32:14 válasz erreBrembo2 Brembo2
Törölt reg
Most találkoztam egy büntivel egy kollégánál, ezek szerint életbe lépett, hogy indoklás nélkül nem lehet negatív értékelni?
"Bünti
Az admin megjegyzése:
10. Beszámoló szavazás indoklás nincs kifejtve"
Forditás:   
 
2023. július 24. 12:47:05 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Ez elvileg nem a pornhub :), de berakjuk majd az értesítések közé.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 22. 11:08:42 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Webi, a lányok nem csak új fènykèpet, de új videót is feltöltenek. Utóbbiról viszont nem kapunk èrtesítèst, most vagy èszrevesszük vagy nem. Kb 1 hèt kèsèssel láttam valaki új videóját ès így is csak azèrt mert szóltak hogy láttam-e xy új videóját.
Ezen èrtesítők listáját lehetne ezzel bővíteni?
Forditás:   
 
2023. július 20. 00:00:27 válasz erreFelhőtlenphil Felhőtlenphil
Becsben tartott
Kérjéktek már meg Vivat, ő biztosan adna interjút.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 19. 21:51:36 válasz errezizizii866 zizizii866
Vezérhím
De jó lenne egy két újabb riport...
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 19. 14:16:16 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Néhányan jelerzték, hopgy a képek nem jelennek meg náluk. Ez az apple termékeknél fordulhat elő, imaxc, iphone, ipad, stb , azoknál a fehasználóknál , akik 3 (három, H Á R O M) éve nem frissítették a rendszerüket, a safari böngészőjüket (minden más böngésző sok évvel korábban már implementálta, a google chrome 13 éve tudja, csak mondom... :)). Tehát aki a megrágott almát használja, frissítse a rendszerét....
Azt ajánljuk SŰRGŐSEN frissítsék, és a legkevésbé kardinális ok, hogy megjelenjenek nekik is a képek. A sok éve nem frissített rendszerek a kiber támadások , visszaélések melegágyai...
Forditás:   
 
2023. július 19. 13:24:44 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Èrtem. Akkor majd keresek újabb fejlesztèsi ötletet.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 19. 13:11:39 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Akinek nincs aktív hirdetése, annak a riportjat nem jelenítjuk meg. Szerintem ha belegondolsz jobban, megérted, hogy miért ... Ha valaki abbahagyta akkor abbahagyta. Ebnnyi.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 21:52:23 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Webi,
ha rámegyek az eddigi riportokra akkor 4 szexpartner és 1 masszőz riportja olvasható. Ennél sokkal több lánnyal készült interjú. Azt megértem ha egy lány a régi riportját már nem akarja láttatni, mert "új életet kezdett" az oldalon, vagy nem akarja hogy lássák milyen régóta hirdet, de nem sok ilyen eset lehet. A többség csak simán nem hirdet már, visszavonult, vagy nem itt hirdet. Viszont beszi esetén olvashatók az itt nem hirdetők vagy a már nem hirdetők beszijei is többségében, prémiummal. Nem lehetne prémiummal láthatóvá tenni a régi riportokat? Igazából elképesztő értéket képviselnek, sokaknak kellemes emlék ezen hirdetők csapata, ráadásul válaszaikkal mutatták az utat mitől minőségiek, válaszaikból a mai hirdetők is tanulhatnak vagy beépíthetnek ezt-azt.
Forditás:   
 
2023. július 18. 20:16:22 válasz erreDraquar Draquar
Vezérhím
Köszi a választ, így már világos!
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 20:04:22 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Az ajándékdoboz megjelenési gyakorisága attól függ, hogy ki mennyit nyitott ki eddig. Értelemszerűen egy regisztráció nélkül (aki te vagy belépés előtt) néző nyitotta ki a legkevesebbet (nullát :)) ezért ott viszonylag sűrűn jelenik meg a doboz.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 20:03:45 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Van egy nagyon kis pixel intervallum ahol vált a rendszer a mobil es a desktop nézet között. A kódban mindig benne van mindkét ikon, de csak az egyik látszik, adott felbontástól függően, ez egyfajta puffer. Valószínűleg, amikor kettéosztod pont eltalálod ezt a sávot..
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 20:01:17 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
A csalási felirat több esetben is megjelenhet. Pl. a felhasználó a dobozok miatt megnyíit kismillio oldalt, majd végigböngészi, van e valahol doboz. Talál egyet, kinyitja. De a kismillió többi megnyitoptt ablakban még lehet hogy van doboz. Viszont mindig ugyanaz a doboz jelenik meg egészen addig amig ki nem nyitja az adott felhasználó(a dobozok igen nagy százaléka nem kerül észlelésre - és bizonyos esélyel jelenik meg doboz, uyganaz, amit észre nem vettnek minősít a rendszer). Tehát ha a sok megnyitott ablakban még egyszer ott van a doboz, akkor pl. ilyen feliratot fog kapni az aki ki akarja bontani :) A kinyitható dobozok száma elméletileg végtelen, de ugyanaz a doboz bárhányszor is jelenik meg, csak egyszer nyitható ki.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 19:55:26 válasz erreWebmester Webmester
Góré:)
Koszi a jelzést. A háttérben minden nap újra lettek sorsolva a huirdetők, csak és az aznapi sorsolásnál ők is nyertek, de az egyes számoknak megfelelő helyen megjelenítési (és csak megjelenítési) szempontból az előző napi lista jelent meg. Javítottuk.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 19:54:44 válasz erreNabut Nabut
V.I.P.
Nekem már kb egy hónapja nincs kapás, kétségbe is vagyok esve, nem tudok így tovább élni.
Próbálom jobb kézzel, bal kézzel, de semmi.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 17:51:02 válasz erreBrembo2 Brembo2
Törölt reg
Már kezdett begyógyulni érzékeny lelkem, erre Viva újra feltépi...:)
Ha már egyszer úgy is meglettem említve, akkor lapozz vissza április 19. 09:32-ig. Nem akartam csalni én sem (becsszó) csak elkapott a gépszíj, és vitt a lendület.:) Első nap nyitottam 28 dobozt:)) aztán majdnem repültem.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 16:46:35 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Csak egynèl jártál így? Èn vagy 4-5-nèl. Ekkor nem íródott fel találat, különben 20 felett lennèk. Az első alkalommal tudom a magyarázatot, akkor Brembo2 kollèga miatt volt ez a beállítás pár óráig. Eszerint kèsőbb is voltak csalással próbálkozók? Erre tudok gondolni tudatos hogy te is kifogtál egy olyan időszakot amikor le volt lőve a játèk.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 15:39:18 válasz erretudatos tudatos
Becsben tartott
Aztán homokszem került a gépezetbe.
Amikor ki akartam nyitni a 24.-et, azt a feliratot kaptam, hogy csalni akarok... Pedig egyáltalán nem, el sem tudom képzelni, ezzel hogy lehetne, de tényleg semmi szabálytalanságot nem követtem el.
Azóta nincs egy ajándék 🎁 sem.
Webi, ez miért történt?
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 15:16:14 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Tènyleg, 23!!!! Ès mèg azt hittem 17-tel milyen jó vagyok, eszerint lenne mit pótolnom.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 14:55:29 válasz erreThom25 Thom25
Könyvet írhatna
Az adatlapodon. Egy híján 2 tucatnyit nyitottál ki.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 12:06:53 válasz erretudatos tudatos
Becsben tartott
Én gyanakszom. Hol lehet megnézni?
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 11:32:28 válasz errevivalanocse1 vivalanocse1
V.I.P.
Van aki 17-nèl több ajándékdobozt nyitott ki?
Forditás:   
előzmények
 
<<< <  101. oldal > >>>
Happy Massage