Üzenőfal

Üzenet írásához legalább Friss újonc rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz
<<< <  65. oldal > >>>
2023. július 18. 19:55:26 válasz erre
Webmester
Góré:)
Koszi a jelzést. A háttérben minden nap újra lettek sorsolva a huirdetők, csak és az aznapi sorsolásnál ők is nyertek, de az egyes számoknak megfelelő helyen megjelenítési (és csak megjelenítési) szempontból az előző napi lista jelent meg. Javítottuk.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 19:54:44 válasz erre
Nabut
V.I.P.
Nekem már kb egy hónapja nincs kapás, kétségbe is vagyok esve, nem tudok így tovább élni.
Próbálom jobb kézzel, bal kézzel, de semmi.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 17:51:02 válasz erre
Brembo2
Törölt reg
Már kezdett begyógyulni érzékeny lelkem, erre Viva újra feltépi...:)
Ha már egyszer úgy is meglettem említve, akkor lapozz vissza április 19. 09:32-ig. Nem akartam csalni én sem (becsszó) csak elkapott a gépszíj, és vitt a lendület.:) Első nap nyitottam 28 dobozt:)) aztán majdnem repültem.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 16:46:35 válasz erre
Csak egynèl jártál így? Èn vagy 4-5-nèl. Ekkor nem íródott fel találat, különben 20 felett lennèk. Az első alkalommal tudom a magyarázatot, akkor Brembo2 kollèga miatt volt ez a beállítás pár óráig. Eszerint kèsőbb is voltak csalással próbálkozók? Erre tudok gondolni tudatos hogy te is kifogtál egy olyan időszakot amikor le volt lőve a játèk.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 15:39:18 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Aztán homokszem került a gépezetbe.
Amikor ki akartam nyitni a 24.-et, azt a feliratot kaptam, hogy csalni akarok... Pedig egyáltalán nem, el sem tudom képzelni, ezzel hogy lehetne, de tényleg semmi szabálytalanságot nem követtem el.
Azóta nincs egy ajándék 🎁 sem.
Webi, ez miért történt?
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 15:16:14 válasz erre
Tènyleg, 23!!!! Ès mèg azt hittem 17-tel milyen jó vagyok, eszerint lenne mit pótolnom.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 14:55:29 válasz erre
Thom25
Könyvet írhatna
Az adatlapodon. Egy híján 2 tucatnyit nyitottál ki.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 12:06:53 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Én gyanakszom. Hol lehet megnézni?
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 11:32:28 válasz erre
Van aki 17-nèl több ajándékdobozt nyitott ki?
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 08:19:24 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
És ma is ugyanaz a jelenség. (VII.18.)
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 18. 08:00:46 válasz erre
MrKnox
Becsben tartott
Apróság, de azért jelezném, hogy mobilos belépénél (Android, Chrome) a belépési oldalon még mindig rendszeresen megjelennek nekem a kis ajándékdobozok, amiket belépés előtt ugye kb értelmetlen böködni, belépés után meg nyilván eltűnnek.
Forditás:   
 
2023. július 17. 20:46:58 válasz erre
vincent
Vezérhím
Köszönöm a választ!
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 17. 08:08:36 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Ma (VII.17.) a tippjátékban az előző napi eredmények és az új játék lapján azonos sorrendben jelennek meg a lányok. Ha jól emlékszem, úgy volt, hogy naponta újrasorsoljátok a sorrendet.
Forditás:   
 
2023. július 14. 22:27:18 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Szia Webi!
Chrome böngészőben, Win 10 alatt ha osztott nézetben látom az oldalt, duplázódik a Menü ikon. Megnyitom teljes képernyőben az oldalt, betölt, minden rendben. Viszont amikor kihúzom oldalra a böngészőt, hogy csak fele képernyőt foglalja el, akkor jön elő a jelenség.
Nem fáj, csak érdekes.
Forditás:   
 
2023. július 14. 18:50:49 válasz erre
Webmester
Góré:)
6 hónapnál hosszabb kihagyás után új hirdetőként kerül fel , 7 napnál hosszabb kihagyás után visszatérőként.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 14. 11:34:22 válasz erre
vincent
Vezérhím
Valószoínűleg nem ez a magyarázat. Van itt olyan hölgy, aki többször fel,le, majd újra felkerült. Ő például 2023.03.01.‐én visszatérő hirdető volt, később átmenetileg lekerült a hirdetése, majd 2023.07.06.-án új hirdetőként került vissza. Természetesen nem azért kérdezem, mert ezzel bármi bajom lenne, csak érdekességképp:)
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 14. 11:15:31 válasz erre
Talán az időtől ameddig nem hirdetett. Kb egy èv lehet a vízválasztó. Ha több mint egy èv múlva tèr vissza akkor az újak közè kerül.
Ezt már èn is figyeltem Vincent, de megkèrdezni sosem mertem. DD
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 13. 20:45:09 válasz erre
vincent
Vezérhím
Kedves Webi!

Azt szeretném megkérdezni, hogy mitől függ, hogy egy visszatérő hirdető melyik listába kerül? ("Új hirdető" vagy "Visszatérő hirdető"). Most is szerepel pár olyan hölgy az új hirdetők listájában, akiknek már többször volt fent az oldalon hirdetése és rendelkeznek több beszámolóval is.
Forditás:   
 
2023. július 13. 10:57:30 válasz erre
Fere
V.I.P.
Webi!

A magam részéről jó ötletnek tartom, hogy a “lehetne jobban megírni” savazat csak indoklással kerüljön ki!
Építő jellegű kritikával szemben senkinek nem lehet baja, talán még tanulhat és megfogadhat belőle valamit az író.

Meglátásom szerint az oldalon még mindig akadnak olyan felhasználók, akik az írót és nem az írást értékelik. Egy ilyen szabálymódosítás elvileg féken tudná tartani azokat, akik csak azért nyomnak lehetne jobban megírni savazatot, mert puncsolni akarnak a csajnak, akiről szól egy nem túl hízelgő beszámoló, esetleg alapból nem szimpatizál az íróval.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 12. 07:40:13 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Igen. és Brembo épp ezen szeretne változtatni. Szerintem ésszerű a javaslata.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 11. 20:08:54 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Most is láthatod a hozzászólásokat a szavazatod leadása előtt. Akár befolyásol, akár nem...
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 11. 18:58:58 válasz erre
Brembo2
Törölt reg
Annyival egészíteném ki, hogy az értékelő felületnél ott szerepel : "A szavazás állását a szavazatod leadása után láthatod, hogy mások szavazata véletlenül se befolyásoljon"
Most ha megváltoznak az értékelés szabályai, és indokolni kell a negatív szavazatot, akkor a kritikák sora is tud befolyásolni a döntésemben. Javaslatom csak annyi lenne, hogy csak az értékelés leadása után látszódjanak a hozzászólások. Ezzel talán több értékelőt is belehetne vonzani. Tudom, hogy nem lájkverseny, de írod, hogy több százezer a felhasználói szám, de mégis a top kategóriás beszámolókra is csak 150, max 200 értékelés érkezik.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 11. 12:38:47 válasz erre
Webmester
Góré:)
Örülök ha sokan visszajeleznek, mert ez segít minket egy optimális megoldás kialakításában.

Viszont. :)

Az a kérésem, hogy a vélemények első szám első személyben szülessenek, hiszen egy pár százezer felhasználói tábortól még nekünk is csak felületes információink vannak, egy vendégnek a saját vélemény buborékjában sokkal kisebb a rálátása az egészre. Tehát ne nyilatkoztassatok ki légyszíves úgy az egész közösségre, vagy annak nagyobb halmazára dolgokat. ezt még mi is óvatosan tesszük.
A leggyakoribb kérdés ami felmerül az eddigi hozzászólások alapján , az ismétlés. Itt kérek mindenki gondolja át, a saját felhasználói szokásai mennyire lehetnek egyediek. Akik hozzászólnak most ehhez a témához sűrűn látogatják az oldalt ,valószínűleg és sok időt töltenek el rajta. A felhasználók nagy többsége viszont nem. Egy adott beszámolóhoz, ha beírod, hogy ezért meg ezért lehetne jobb, azt a felhasználók nagy többsége nem fogja elolvasni, mert lehet, hogy az adott hirdető nem is érdekli, tehát a beszámolóját sem olvassa el... Ha hetente vagy havonta egyszer lép be az oldalra nem fog 100 hozzászólásokat visszanézni.... Aki ír az sem fog azzal foglalkozni, máshova mit írtál. Ezért az ismétlés messze nem baj, persze csak akkor, ha releváns, és az adott beszámolóra egyedi magyarázatról van szó.

Azt is fogadja el mindenki, hogy mindenkinek mást jelent a hasznos, jól megírt beszámoló. egyetérteni nem kell, de tiszteletben tartani más véleményét igen. Vanank megosztó beszámolók, ahol egyaránt szerepel a jól megírt, és a lehetne jobban is megírni szavazat. Okkal. Mert mindenkinek más a fontos egy beszámolóban.

Mi úgy gondoljuk, hogy egy beszámoló akkor hasznos, ha információkat tartalmaz. Egy 50 beszámolós hirdetőnél lehet egy kisregény is, ha semmi újat nem tudunk meg a hirdetőről, csak az eddigi tapasztalatok vannak megerősítve, az kevésbé fontos. Ez is fontos természetesen, egyrészt megerősítés, másrészt jelzés , hogy "nyugaton a helyzet változatlan", de kevésbé mintha első beszi lenne. Egy hirdetőről akinek nincs vagy kevés beszámolója van, egy jól összeszedett, fontos releváns információkkal rendelkező beszámoló is hasznos, akkor is, ha rövid. Örülünk a hosszú irodalmi remekműveknek, de ugyanúgy őrülünk a rövid, viszont sok infót tartalmazó írásoknak is. Mindenkinek más a fontos. Van aki szerint a hosszú besziben sikkad el a lényeg, és nem olvasni, hanem randizni akar, és van akinek meg a rövid nem tetszik, mert nem tud fantáziálni az írás kapcsán, nem tudja beleképzelni magát az író helyébe. Az oldalon mindkét típusú írásának helye van, a lényeg, az információ. A hasznosság pedig ezt jelenti: segíti a választást.

Negatív kritika pedig nem egyet jelent a sárba döngöléssel. Sőt! A kulcsszó a konstruktív negatív kritika. Ahol a konstruktív jelző is ugyanolyan fontos mint a negatív. Valamint alap, hogy a negatív kritika ne sértés legyen. Vannak akik összekeverik a negatív kritikát az alázással, sportból fikázással. Sokszor ez megfogalmazás kérdése. Aki azt írja "minek írsz beszit ez nulla", azt törölni fogjuk, az illető megkapja a hibapontot, és rövid úton kipontozódik :). Viszont azt írja, hogy: "az action részben máskor légyszi jobban fejtsd ki a francia technikáját" az egy segítő szándékú hozzászólás, amit mindenki meg fog köszönni.
Úgy gondolom, hogy ezen az oldalon elértük már azt, hogy aki nem ide való, az már nem nézi az oldalt, akik pedig figyelik, a nagy többség, érti azt, amiről írok.
Aki viszont nem tudja elfogadni a negatív kritikát a fentiek tükrében, hogy van aki hiányol valamit a beszámolóból, azt nem igazán tudom megérteni, és kezelni sem ezt a típusú problémát. Hiszen tökéletes beszámoló nincs, ha jószándékú a kritika, akkor azt el kell fogadni, hogy valakinek ez a véleménye az írásodról, és minimum belegondolni. Megfogadni pedig semmit nem kötelező, viszont mások véleménynek megismerésével a következő beszámoló írásakor figyelembe tudja venni (ha akarja).

Egyébként viszonylag ritka az olyan beszámoló író aki ír egy beszámolót és többet vissza sem szagol az oldalra. Az sűrűbben előfordul, hogy ír egy beszit, majd napok után tér vissza és/vagy havonta egyszer-kétszer nézi meg az oldalt. Sőt van aki félévente lép be, mert akkor szorítja már nagyona dolog.... :) NAGYON keresni kell olyat aki a beszi beküldése után többet nem lép be az oldalra (ez is általában a paraszt negatív hozzászólások után - ahelyett hogy jelentené, ha valami sérti... :)). A többség nem napi szinten, hanem akkor lép be az oldalra amikor "menni kell" :).
Forditás:   
 
2023. július 11. 10:23:29 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Szia Webi!

Én nem tudok teljes szívvel egyetérteni ezzel a változtatással és ha bevezetitek, valószínűleg kevesebbet fogok LJM-et szavazni mint amennyit amúgy tennék.
1. Elég gyakran előfordul, hogy nem azonnal olvasok el egy beszit és a többiek már leírták a véleményem. Nem szó szerint, de tartalmilag igen. Ilyenkor szükségtelennek érzem ugyanazt újra elmondani.
Ha a ti logikátokkal gondolkodom, akkor még ha szépen csomagolom is, negatív feedback és az érzékeny lelkűek akkor is azt fogják látni, hogy "itt csak kritika van, nem írok többet". Ennek meg ha jól értem, az ellenkező volna a célja.

(Megjegyzem, őszintén nem értem, hogy ilyenkor miért vattázzuk ki ennyire az MT-k felé a visszajelzéseket és ugyanakkor miért várjuk el, hogy karakánul szóvá tegye face-to-face a lánnyal az adatlap-eltérést vagy hogy kinyissa a száját a helyszínen, ne adj' Isten eljöjjön, ha valami nem tetszik neki. Nálam ez két különböző személyiségtípus egy emberben, ami ritkán jó.)

2. Az már kiderült, hogy Nálad és/vagy az adminoknál más minősül "infó nélkülinek", mint az olvasóknál. Nem beszélve mondjuk nálam és egy másik MT-nél. Talán emiatt érdemes lehet egy szavazás erről az indoklásról. (Nem kell érte feltétlen plusz pontokat kapnunk, de szerintem ez olyan user feature, amit érdemes felmérni bevezetés előtt.)

3. Már így is zabolázva van a kommentfolyam a beszik alatt. Szerintem nézhetnénk ezt úgy is, hogy ha jó egy beszi, azt megdicsérik és jön a pozitív megerősítés; míg ha rossz a beszi akkor csönd van és negatív pontok. Talán így kevésbé sérül az ego, de a célját a foglalkozás eléri: a közösség jelzi, hogy "ez ide kevés". Ebből aki akar, tanul. Aki bizonytalan, még mindig kérdezhet - többnyire az idősebb/magasabb rangú MT-k ilyenkor elmondják, ami épülésre szolgálhat.

4. Tegyük fel, hogy életbe lép a dolog. Mit fogunk kezdeni azzal, ha típushibákat százszor-ezerszer kell újra szóvá tennünk? Mert azért vannak visszatérő hibák minden kezdőnél. (Nálam is voltak.) Mondjuk azt, hogy "Olvasgass sok beszámolót és akkor ráérzel az itteni elvárásokra, vagy nézd át az Info menüpontot kapaszkodókért."? Ez 50+ karakter, indoklás is, aztán mégsem vagyunk vele előrébb - ugyanakkor szerintem nem lehet a felhasználókkal szemben elvárás, hogy részletesen elemezzünk és egyenként segítsünk mindenkit kibontakozni író munkásságában. Ez azért "egyéni sport".

5. Ne vedd támadásnak, tudom, hogy sok munkátok van a beszik ellenőrzésében. Ettől függetlenül van néha olyan érzésem, hogy menedzser/íratott beszit olvasok, 70+%-ban olyan felhasználótól, aki a beküldés után kb. soha nem jelentkezik be többet. Tavaly vagy tavalyelőtt nyáron volt egy jó nagy ilyen hullám. Anno azt mondtátok, hogy aki ezt feszegeti, dádát kap. Rendben, oké, jogos. De akkor főleg nem értem, hogy ilyen esetekben is álljak le indokolni, hogy ezért-és-ezért nem jó? Kinek? Annak az írónak, aki nem fogja soha olvasni? Az utókornak, hogy majd hátha valaki lesz olyan szorgalmas, hogy elolvasgatja és ebből tanul?
A fentiek nem költői kérdések, tényleg érdekel, hogy szerintetek hogy kéne hozzáállnom a dologhoz; igyekszem legjobb tudásom szerint eleget tenni majd neki.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 11. 10:08:32 válasz erre
dortmund2015
Már Valaki itt
Amennyiben egy "túl rövid" szövegű indokolás elfogadhatónak minősül, akkor egy "túl hosszú" is az kell, hogy legyen (én nagyon sokszor ezt írnám). Abból viszont - látva a hangadók ízlését - világbotrány lesz.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 11. 09:21:39 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Szerintem is kitűnő ötlet a kötelező indoklás LJM esetén. De arra készüljetek fel, hogy lesznek "lusta" értékelők, de lehet, hogy csak akkor éppen nem érnek rá fogalmazni, akik inkább nyomnak egy átlagost vagy jól megírtat, csak hogy ne kelljen indokolniuk. Vagy inkább nem is értékelnek, pedig lehet, hogy releváns lenne a véleményük. Javaslom, hogy a rövid, tömör indoklás is számítson. Ha csak annyi, hogy "túl rövid", az is informálja az írót, hogy van, aki hosszabbat szeretne. És számítson az is, ha gyakran ugyanaz az indoklás. Akinek elengedhetetlenül fontos a francia technika, a csók mikéntje, a barátnő fíling, a csokrok száma vagy a parkolási lehetőség, az hadd fejezze ki ezt a véleményét minden alkalommal, amikor nem kapja meg a számára fontos infót. De indokolja is meg legalább két szóban minden alkalommal.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 11. 08:15:55 válasz erre
A rózsa kèrès a beszi alatt egy fontos információ kèrèse, ezen nem illik megsèrtődni. Meg illene pontosan megadni.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 11. 07:35:09 válasz erre
Brembo2
Törölt reg
Értékelésnél nem teszek különbséget az író rangja miatt, ugyanazokat a szempontokat veszem figyelembe, bár az tény, hogy elég vajszívű vagyok, ritkán minősítek negativan.
Az elmélkedés csak azon megy, ha a központ bevezeti, hogy ne lehessen LJM szavazatot leadni indoklás nélkül, akkor az konstruktív legyen, ne vegye el a kedvét mégjobban az írónak, mint jelenleg.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 11. 07:00:49 válasz erre
ilko
V.I.P.
Ne haragudj, de az utolsó gondolattal nem tudok egyetérteni. Sportpéldával élve ez olyan, mintha attól, mert valaki újonc a F1ben, kapna 2 kör előnyt. Miért kapna? Ha valaki azt nézi egy beszámolónál, hogy aki írta milyen rangú, az hibás megközelítés, mert magát a beszámolót kell értékelni és nem az íróját. Arról nem is beszélve, hogy ezzel szépen ledegradálod a többi írót, hiszen lám ennyi is elég egy jó beszámolóhoz. Ennyi erővel nyugodtan állhatna abból egy beszi, mint a másik oldalon, hogy semmit nem kell írnod, csak pontozz. Olvastam én már kezdőtől olyan beszámolót (nem is egyszer), ami jobb volt, mint az átlag. sokkal jobb. Azzal, ha egy ennél jóval rosszabbat ugyanúgy értékelsz, ledegradálod az elsőt, mert simán gondolhatja, mégis minek írjak annyira részletesen, hiszen lám harmada is elég?
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 11. 05:56:12 válasz erre
Brembo2
Törölt reg
Nem vagyunk egyformák. Bemásolom az utolsó kritikát: "Ha már "relytéjes" a helyesírás, akkor ez elmondható a rózsacsokorról is, rejtélyes az eltérés, milyen extrákkal tud így alakulni, ha az alap még a felét sem éri el. Mellé ütöttél, megszaladt lefelé az egerentyű?"
Szerintem semmi sértő nincs ebben, de mindenki máshogy reagálja le, attól függően, hogy mennyire érzékeny a lelkecskéje. Idézek az írótól: "Reggel meglestem meg a kommenteket. Hat persze hogy zavarnak azvelutesek,meg a helyesiras a szovegemben,de ezvmindig igy lesz? Mindig minden kis apro elutesert es hibaert ennyit fognak fikazni? Akkor inkabb nem irok semmit sem. Gyorsan irtam a beszit amikor volt ra idom,es van benne hiba. Beszoptam igen,de ez van. Most szexpartner ertekeles celjabol vagyunk itt,vagy nyelvtani vizsgara jelentkeztunk fel ide?"
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 11. 00:34:14 válasz erre
A szöveges indoklásra már van szabály, nem lehet sértőn megfogalmazni a kritikát, destruktív mód nem megengedett, csak a konstruktív megfogalmazás, az építő jellegű kritika. Elvileg ez biztosítaná hogy ne süljön el fordítva a történet.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 10. 22:35:43 válasz erre
Brembo2
Törölt reg
Igen, a kezdő írók védelme. Csak ha meg is indokoljuk mit miért értékelünk úgy ahogy, néhány embernek a stílusa is kiábrándító tud lenni, mégha nem is kötekedő szándékkal közli a mondandóját.
Van egy srác, a másik oldalon rendszeresen megtalált privát üzenetben, hogy segítsek neki az épp kiszemelt lányról infot találni. Nagy nehezen rábeszéltem, hogy regisztráljon itt is, ír egy beszámolót, és amig tart a prémium nap, addig megtalál mindent maga is. Meg is irta a beszit, szerintem nem rosszul, elszámolás fejezetet nem vezette le rendesen, illetve a helyesírás.... voltak furcsaságok ami miatt kapott kritikát bőven. Privátban egyből megkaptam, hogy ő biztos nem ir több beszámolót.
Jó ötletnek tartom, hogy minden negatív szavazatot megkell indokolni, de fordítva is elsülhet a történet.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 10. 22:02:45 válasz erre
Ja, nem baj ha máshogy gondolod.
Viszont a turpisság nem csak beszámoló beküldèskor bukik ki, számtalan más eset is van. Mivel tènyleg mindent lát a rendszer. De egy-kèt lehetne jobb èrtèkelès nem èri el az ingerküszöböt moderáció szintjèn, az összpontszámot se sújtja vèszesen, az összkèpet is csak picit piszkítja be (De elismerem, rosszul esik az írónak)
Ha belegondolsz ez az új ötlet elsősorban nem a nagy írók vèdelme èrdekèben fogant meg hogy egy-kèt lehetne jobbat SE kapjanak.
A valódi ok a friss újoncok, kezdő írók vèdelme, hogy nekik 1. Ne menjen el a kedvük az írástól, 2. Hogy fejlődjön az írásuk az indoklás által.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 10. 19:43:49 válasz erre
Brembo2
Törölt reg
Elnézést amiért máshogy gondolom. Nyomozósdit nem kell játszani, ha a nagy testvér elvileg mindent lát. Azt kellene szűrni, hogy egy embernek csak egy regje lehessen. Most csak akkor bukik ki a turpisság mikor beszámolót küld be az illető.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 10. 19:15:03 válasz erre
A nyomozósdinak most se látom èrtelmèt Brembo2.
Az indoklás írásnak viszont igen.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 10. 18:39:02 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
üdv,
ha keresek, akkor alapértelmezett feltételek között van egy ilyen: "excort is"
Forditás:   
 
2023. július 10. 17:36:26 válasz erre
Brembo2
Törölt reg
Remek ötlet Mester! Egyszer korábban ezt már felvetettem egy februári beszámoló beszélgetésében, ahol egy szerintem pazar stílusban íródott beszámoló ami jelenleg 91-2-2 értékelést kapott, egymás után jött rá a 2 lehetne jobban megírni szavazat. Kértem hogy indokolják meg miért, hogy mások tanulhassanak belőle.(Süket fülekre talált) Akkor azt is felvetettem, hogy a 2 friss ujonckának utána kellene nézni, mert szerintem ugyanazon személyhez tartoztak.(azóta mindegyik reg törölve lett). VIVA, akkor pont tőled kaptam meg: "Brembo2, szerintem felesleges utána nézni. Olyan dologból csináltok "ügyet" aminek semmi jelentősége"

A másik amiért szintén támogatom az ötletet, egy friss újoncnak ma jelent meg 2 beszámolója, kapott eddig a többi mellett 20db ljm értékelést, közülük indoklást senki nem írt. Elhiszem, hogy eltudja venni a kedvet a besziírástól a sok negatív értékelés, és lehet többet nem is próbálkozik majd. Építő jellegű kritikából lehet(ne) tanulni. Ez azért is fontos lenne, mert nagyon kevés beszámoló érkezik. Indoklásnál a tartalmat is valahogy figyelembe kellene venni, ne csak egy minimum karakterszám legyen.
Forditás:   
 
2023. július 10. 16:51:43 válasz erre
Valóban megvalósítható ötletnek tűnik, egyettértek. Tényleg kirívó ha ott éktelenkedik több tíz jó értékelés mellett egy lehetne jobb , kommentár nélkül ráadásul..
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 10. 16:36:51 válasz erre
Nabut
V.I.P.
Nagyon jó ötlet, viva nagy igazságot mondott, feltételezhető, hogy több esetben kifogástalan beszámolót, pusztán piszkításképpen értékeltek " lehetne jobban megírtnak". A konkrét indoklás ilyen esetben szükségszerű lenne.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 10. 15:43:00 válasz erre
ilko
V.I.P.
Legyen, de akkor remélem nem baj, ha valaki kb ugyanazt a 8-10 szempontot írja le újra és újra. (Vagy azokból annyit, amennyi az adott beszámolóra vonatkozik.) Mert a lehetne jobban megírni kapcsán az esetek túlnyomó többségében ugyanazok a bajaim. (Legalábbis nekem.) Persze az ember leírhatja újra és újra ugyanazt, de lehet egy idő után unalmas lesz.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 10. 15:37:15 válasz erre
Nem tudom mennyit számít a vèlemènyem, de szerintem ezen ne is gondolkodjatok tovább, azonnal lèpjètek meg. Egyrèszt kiváló ötlet, másrèszt èn magam eddig is mindig indokoltam mièrt adtam lehetne jobbat ès sose èrtettem mások mièrt nem veszik ugyanerre a fáradtságot. Harmadrèszt sokszor jártak úgy nagy író kollègáim hogy trollkodásnak vagy szemèlyes ellentètnek estek áldozatul, így nem valós alapú volt az èrtèkelès, nem a beszijükkel volt a baj. Sőt, a beszijük kimondottan kiváló volt.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 10. 13:55:08 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ezen elgondolkodunk, mennyire trart érdeklődésre számot ai ilyesmi.

Értékelések kapcsán visziont nagyon komolyan gondolkodunk egy másik dolgon.

Azon, hogy a "lehetne jobban megírni" szavazatot csak indoklással együtt fogjuk elfogadni - azaz indoklás nélkül nem lehet ilyen szavazatot leadni, 2 okból.

1. sokszor előfordul , hogy van pl. 50 átlagos vagy jól megírt szavazat és egy lehwetne jobb. Ami vagy mellékattintás, vagy egy olyan dolgot hiányol a szavazó, amit a többiek nem. Viszont így soha nem fog kiderülni, mit hiányal.
2. a másik amikor tényleg sok a lehetne jobb szavazat, viszont ebben a formában az írónak csak a kevét veszi el az írástól, hiszen nem tudhatja miben és hogyan kellene másképp írni, mit hiányolnak a szavazók (eleve infó nélküli, haszontalan beszámoló nem is megy ki nálunk, tehát az kevés, hogy rövid, hiszen 3 mondatban is lehet elméletileg több info , konkrétummal, mint mellébeszélős 20 mondatban...)
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 10. 13:02:30 válasz erre
Arról lehetne èrtesítèst kapni ha valaki èrtèkeli a saját magunk írta beszit vagy ez nagyon marginális dolog ès csak engem èrdekel?
Hetekkel, hónapokkal kèsőbb(nèha èvekkel is kèsőbb) jönnek/jöhetnek mèg èrtèkelèsek.
Forditás:   
 
2023. július 6. 10:46:07 válasz erre
Webmester
Góré:)
A gondolkodási időt azért találtuk ki, hogy akik nem tartják be a szabályokat átnézhessék, és elolvassák. Világosan látszik, hogy ezen szándékunk megvalósulása nem sikerült ebben az esetben;) egyébként a személyes adatlapon vagy a nevedre kattintva megjelenő adatlapon ott volt probléma oka is, de alapvetően az a cél, hogy aki eddig nem olvasta el és/vagy nem értette meg az oldal működési elveit, az is tisztában legyen vele ezután.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 5. 21:46:12 válasz erre
Nameru69
Friss újonc
Igen, valoban ott van az uzenetek kozott. Viszont mig tiltasban voltam, addig azt sem lattam, csak azt, hogy Regisztraljak. Ez igy nem jo megoldas, igy pont nem er celt a figyelmeztetes, hogy tanuljunk belole.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 5. 21:40:51 válasz erre
Adatlapodon ott a válasz ès az is hogy következő belèpèskor megszűnik a büntid. Úgyhogy a Nameru-t ha törlöd ès a másikba ha belèpsz már meg is szűnt a problèma.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 5. 20:51:48 válasz erre
Webmester
Góré:)
Köszi a jelzést , javítani fogjuk.
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 5. 20:50:12 válasz erre
Webmester
Góré:)
Az előző, büntetett beceneved kapott üzenetet arról miért kaptál büntetést. Egyébként a több becenév használatát nem támogatjuk, tehát térj vissza az eredetihez;)
Forditás:   
előzmények
 
2023. július 5. 20:08:55 válasz erre
Nameru
Friss újonc
Meg tudna valaki mondani, hogy miert dobhatott az Admin -1005 pontra es gondolkodasi idot kapott kategoriaba? Es miert nem kaptam itt errol uzenetet? Nem irok beszamolokat, foglalok VTR idopontot, nem voltam mostanaban lanynal, csetre se irok altlaban, foleg nem serto dolgokat.
Forditás:   
 
2023. július 5. 10:02:45 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Pár napja vagy hete tapasztalom, hogy amikor a tippjátéknál az előző napi eredményekre kattintok, akkor csak üres keretek töltődnek be, a fényképek nélkül. Először azt hittem, hogy szándékos. De ma egyetlen egy fénykép mégis betöltődött, a 9. (Nem arra tippeltem, és nem is az nyert.)
Ti is tapasztaljátok, vagy az én készülékemben van a hiba?
Forditás:   
 
<<< <  65. oldal > >>>
Happy Massage