Üzenőfal

Üzenet írásához legalább Friss újonc rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz
<<< <  19. oldal > >>>
2024. augusztus 24. 14:34:58 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
Üdv,
Tegnap beküldtem a beszámolót, ki is került. Viszont, még mindig ott a piros riasztás, hogy beküldetlen beszámolóm van piszkozatban. Az efölött írt bérelszámolómnál is tapasztaltam, hogy beküldés után, még mindig kapom az üzenetet a beküldetlen beszámoló miatt. Illetve megmarad piszkozatban is.
Forditás:   
 
2024. augusztus 23. 22:47:13 válasz erre
Nabut
V.I.P.
Bizony ég és föld a lingam és a kézi levezetés, ebben maximálisan egyetértek.
Nem egy hölgy kezét élvezhettem, jól emlékszem arra a kevés alkalomra amikor ott volt a nagy plusz, amit szerintem kevesen tudnak/ismernek.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 23. 01:05:38 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Rendben, vettem.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 23. 00:39:42 válasz erre
Webmester
Góré:)
Konkrét moderált hozzalászólásokat nem fogunk üzenőfalon megbeszélni. Ebben semmiféle segítő szándék nincs. Azt sem igazán lehet átbeszélni, hogy miért meríti ki a minősítés fogalmát az, amikor valakit minősítesz...;) Ha valakiről kijelented hogy jó vagy rossz, bármilyen körítéssel, AZ MINŐSÍTÉS. Erre való a beszámoló vagy az infóbázis, HA van személyes tapasztalatod. Ha van személyes tapasztalatod beszámolót irhatsz, Ha nincs akkor nem jelenthetsz ki dolgokat a hirdetőről, hiszen nem voltál ott, nem tapasztaltamd meg, maximum mások véleményét ismerheted. Ez esetben pedig a véleményed olyan mint a fing, hogy Hadházit idézzem. Mindenkinek van, de jobb bent tartani, mert senki nem kíváncsi rá...
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 21:20:53 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Ha ebből is a "személyes probléma"-szál jön le és nem a közösség számára építő szándék akkor tényleg nekem kell átgondolni a dolgot.

Köszönöm a válaszod; igyekszem inkorporálni a jövőben!
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 20:43:41 válasz erre
Elgondolkodtató, talán az utca ajtót is ezért kell manapság bezárni falun is.... Nem mindenki jó szándékú :(
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 18:03:01 válasz erre
Webmester
Góré:)
A beszámolók lehetne jobb szavazatát indokolni kell, annak. aki olyan régóta itt van mint phil, illene tudnia, miért van ez. Egy tökéletes világban nem lenne erre (sem) szükség. De vannak akik személyes ellenszenvből vagy szimplán poénkodásból szavaznakm, trollkodnak.
Egy dolog színvonala biztos emelkedett. A beszámolóhoz érkező hozzászólások értelmesek, konstruktiv kritikák, és nem az írókon való élcelődésről és fikázásról szólnak mint régen. És nincs poénból vagy ellenszenvből, bosszúbol stb. lepontozás.
És sajnos a nagy többség magától is normálisan írogatott régebben is. De nem midnenki. Általában leginkább mindig azok miatt van egy szabály bevezetve, ami mindenkire hatással van, akik berzenkednek egy szabály ellen, azaz általában ők kényszerítik ki a szabályt, ami mindenkit korlátoz. Ezen el lehet gondolkodni...
Természetesen, mint mindig, amikor általánosságban beszélek: akinek nem inge...:)
Forditás:   
 
2024. augusztus 22. 17:51:54 válasz erre
Webmester
Góré:)
Nem igazán fogunk ezen változtatni. Lingam masszázs és a kézi levezetés nem teljesen ugyanaz a kategória. Egyik masszázs fajta, a másik a kielégítés módja.Ilyen értelemben jelenleg is szét van szedve. A lingam masszázs masszázs kategória. A kézi levezetés pedig a kieklégítés egyik módja: kézzel történik. A lingam masszázsban jellemzően kézi kielégítés van, azaz masszázs kategória: lingam, a kielégítés módja: kézzel.... Alma és körte. ARáadásul vendégek 90+%-nak meg a kézzel kielégyítés az kézi kielégítés, aminek a szebb megfogalmazása a lingam ... :)
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 17:40:17 válasz erre
Webmester
Góré:)
A: kijelentetted milyen a hirdető és milyen környezete. Saját tapasztalattal sem jelenteheted ki - írd meg beszámolóban - és itt még csak nem is a saját tapasztalatról volt szó.

B: eset valszleg valami más id volt a dolgoban - nem tudom.

De egy biztos: személyes problémákkal meg lehet bennünket keresni üzenetben. Most kivételesen nem törlöm a hozzászólást, de a jövőben az egyéni kinokat egyénileg legyetek szívessek megírni, nem a falon.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 15:19:53 válasz erre
Apollo11
V.I.P.
A szabály egyértelműen (már csak kényelmi szempontból is) sokakat a LJM-ről az átlagosra terelt embereket. Ettől nem lettek magasabb színvonalúak a beszámolók. Ez csak egy következmény egy szabályváltozásra.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 14:22:39 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Véleményem szerint a kötelező részletes indoklás egyeseket néha visszatart a LJM szavazattól.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 13:20:09 válasz erre
Naná hogy emelkedett... 🤣!
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 13:15:46 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Ez valoszinuleg igaz. De ha az atlagos beszamolo jobb, mint a lehetne jobb, akkor emelkedett a beszamolok szinvonala, vagy nem emelkedett?
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 12:14:35 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
"kevesebb lett a lehetne jobb ertekelesek szama" - Ezzel egyidejűleg megérzésem szerint több lett az átlagos értékelések száma.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 12:05:13 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
En mar megbekeltem ezzel.
Es egyebkent latszik, hogy az uk szabaly hatasara emelkedett a beszik szinvonala, kevesebb lett a lehetne jobb ertekelesek szama. Valoszinuleg a kommentekbol sokat tanultak az irok.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 22. 11:55:53 válasz erre
Majomcsapda
Becsben tartott
Egyet kell értsek Phillel. Szerintem erősen kontraproduktív a kötelező indoklás, főleg azért, mert egy csomó esetben nyilvánvaló a probléma, nem kell(ene) n+1 alkalommal leírni.

M.
Forditás:   
 
2024. augusztus 22. 05:34:11 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Valaki az indoklast veszi meguszosra, van aki az infodoklasok olvasasat.

Ha valaki elolvassa az adott beszi osszes indoklasat (viva, te elolvasod?), annak nem kell visszakeresnie, hiszen olvasta.

Ha ugy van, ahogy irod, akkor talan szerencsesebb lett volna, ha azt irjak a meguszosok, hogy azert lehetne jobb, amit viva irt 😉

Bar a harom nap lejart, de nem kotozkodni akarok es tiszteletben tartom a velemenyed, en megis jobban oruloknek, ha a nyilvanvaloan lehetne jobb beszamolok velemenyezesere nem kellene sok idot pazarolni.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 21. 22:38:18 válasz erre
Abban egyetèrtek veled hogy beszámolót különböző okból írnak az emberek (magának írja/hencegni akar/informálni akar/kipróbálja/stb)
Az olvasók is viszont különböző okból olvasnak beszit. Aki menni akar csak arra igaz hogy informálódni,tájèkozódni akar a beszikből. Megint mást meg izgat egy-kèt erotikus írás...

Viszont amiben nem èrtek egyet az a lehetne jobb indoka oka, szerinted Webi szabálya miatt kötelező, de ez csak rèszben igaz, már előtte is lehetett indokolni ès sokan indokoltak is. A kötelezővè tètel csak annyit módosított hogy most már alaposabban kell indokolni. Lehet nem az olvasót tájèkoztatod az indoklással, de az írót mindenkèppen.
Èrtem hogy nèmelyik beszihez az indoklás kifejtèse nagyobb munka mint amennyit az író az aktionbe tett, de nem az a megoldás hogy megúszósra veszem ès a másikra hivatkozom hogy ők már leírták mi a gond.
Nekem pl nincs kedvem visszakeresni hogy xy-nak mi volt a gondja 3-4 kommenttel lejjebb.
Meg mi lenne ha ez a hivatkozós gyakorlat elterjedne ès nem egy hanem 5-10 vendèg kommentelnè oda hogy azèrt ljm amit a Phil írt. (Rád törtènt a legtöbbször hivatkozás).
Ès attól mèg hogy elsősorban az írónak szól, az az indoklás az olvasót is tájèkoztatja.
Pl. van beszi ami a kommentek alapján időpazarlás lenne csak olvasni. Engem is segít ha rávilágítanak mi maradt ki a besziből, mi hiányzik.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 21. 20:55:43 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
A beszamolot kulonbozo okbol irhatnak az emberek, az olvasok valoszinuleg informalodni akarnak, tajekozodni az aktualitasokrol. Ezert kell(ene) a sajat, friss tapasztalatokat megirni.

A lehetne jobbat nem azert kell indokolni, hogy az olvasot tajekoztasd a sajat velemenyedrol, hanem azert mert Webiek altal kozolt okok miatt KOTELEZO. Es boven lehetseges, hogy valamely kommentelo sajat velemenye egybeesik valaki maseval, es egy megerositest ad, hogy igen ezert meg ezert o is ugy gondolja, hogy lehetne jobban is megirni az adott beszamolot.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 21. 18:26:42 válasz erre
Az adatlapod szerintem úgy van megírva Rebekanuru hogy rendet tesz a fejekben, ott mindenre kitèrsz, a különbsègekre is. Ennyi információ nem segítsèg a hezitálóknak?
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 21. 17:48:36 válasz erre
Rebekanuru
Inaktív hirdető
Szia Webi! Én egy olyan opcióra gondoltam ami nagyban megsegítené a vendégek dolgát, és a miénket is. Masszázs kategóriában legyen külön kézi levezetés és Lingam masszázs. Mert a kettő nem ugyanaz. És azon szolgáltatók miatt akik azt sem tudják mi fán terem a Lingam masszázs sok vendég lukra fut, csalódik, és el sem kut ahhoz aki ezt megtanulta és tudja,mert 3 átverés és hazugság után már nem fog elmenni a férfi a 4.szolgáltatóhoz.

Amikor új voltam, nem volt még beszim hónapokon át ültem a nullára, mert senki nem jött hozzám, annak köszönhetően, hogy csalódtak korábban, rólam pedig nem tudtak semmit,nem volt info arról hogy itt nem csak felírás a Lingam masszázs hanem van mögötte valós tudás. Ma még nehezebb Tantra kategóriában Lingam masszázs levezetéssel labdába rúgni újként, mert teljesen össze van mosódva a szex a masszázzsal,a szezon a fazonnal.
Nagy segítség lenne a látogatóknak is, és nekünk csajoknak is, ha szét lenne választva ez a két kategória. Köszönöm! Rebeka
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 21. 17:45:26 válasz erre
A "B)" eset èrdekes. Mièrt hivatkozod a más vèlemènyèt? Nincs önálló gondolatod, saját szavakkal nem tudod elmondani mi a bajod az adott írással, mit hiányolsz belőle?

Őszintèn szólva engem nagyon zavartak az ilyen kommentek, nagy önuralom kellett hogy ne írjak oda.

Remèlem is hogy változott az ezzel kapcsolatos álláspont mert ez kb olyan mintha valaki beszit írna ès azt írná le hogy tapasztalatom, èlmènyem egyezik xy besziíróèval, külsőt meg zs író már leírta. Ugye hogy ez tiszteletlensèg lenne az olvasókkal szemben? Minek írna az ilyen beszit? Na èn kb hasonlóan voltam az ljm mert előttem már phil meg xy leírta mi a baj írásokkal, semmi plusz infót nem hordozott, egy idő után pedig már inkább át is ugrottam a hszeidet.

Kár hogy így írtál másokra hivatkozva, mert vannak nagyon hasznos, eredeti, jó meglátásaid is.

Ès tudom hogy Webihez szóltál, de olyan szinten bosszantott hogy kikivánkozott.

Èn azokat a kommenteket a hasznosságukèrt, èszrevètelekèrt olvasom nem csak az írók tudnak belőle tanulni. Nèmelyik humoros is.

Bízom benne a jövőben tőled is a saját vèlemènyedet olvashatom, akár engedett ez a gyakorlat akár nem.

De ha nem engedett akkor ez egy jó döntès Webitől.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 21. 17:01:26 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Kedves Webi!
Korábban azt hittem, értem a verdiktet a kommentelés és az LJM indoklás kapcsán, de megint lett 2 törlésem, amit nem értek.

A) eset:
A beszivel kapcsolatban az jött le, hogy a hirdető lelkes, de a körülmények, ahol fogad, rosszak.
Ez elvileg a "3. Hirdetők, és szolgáltatásuk minősítése, ez csak beszámolóban VAGY az InfoBázisban engedélyezett" pontba ütközik.
Szerintem leírtam, hogy én mit értettem meg a besziből.


B) eset:
Korábban azt írtad, hogy ha valakivel egyezik a véleményem, elég az övét meghivatkozni.
Most az enyém törölve lett, az övé nem. (Nem is kéne, nagyon jól és részletesen összeszedte a hibákat.)
Ez változott vagy mi a helyzet ezzel?
Forditás:   
 
2024. augusztus 19. 17:47:03 válasz erre
kétbalfül
Mindentudó
Véleményem és csekély tapasztalatom szerint a Hölgyek csak olyas valakivel vállalnak ilyet, akit már jobban ismernek, mondhatni törzsvendégnek számítanak és nagyon egy húron tudnak pendülni. Innentől kezdve nem tudom, hogy lenne-e létjogosultsága a keresőben... Bár aztán ki tudja, ha elég jó az ajánlat és elsőre megvan a szimpátia még sikerülhet is, de ez a ritkábbnál is ritkább lehet. Ha ilyet szeretnél, érdemes lenne azon Hölgyeket megkérdezned, akikhez sűrűn jársz vissza🙂
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 19. 16:34:39 válasz erre
csumpitasz
Mindentudó
Hali, lehetne olyan opció hogy több napos kiruccanást vállaló hölgyek?
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 17. 01:00:27 válasz erre
Webmester
Góré:)
A kereső változtatásávak kapcsolatban bármilyen egyszerűsítés javaslatra nyitottak vagyunk, bonyolításra nem, mert így is sok visszajelzés jön, hogy túl sok az opció, túl bonyolult.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 16. 14:14:28 válasz erre
A popóra ès a mèlytorokra is lehetne további szűrő, mèretfüggő vagy mèretfüggetlen. Mert nem mindenki jelzi, vagy telóban vagy szemèlyesen derül ki mi a helyzet.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 16. 11:13:37 válasz erre
Majomcsapda
Becsben tartott
Akkor mi lenne, ha be lehetne kapcsolni egy ilyen szűrőt? (Mondjuk megbeszélés szükséges - az alap és a extra tekintetében van ilyen már).

Szép napot!

M.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 15. 22:34:39 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Ez mondjuk valahol érthető és védhető álláspont; bár én is jobban örülnék a másiknak.
De nyilván itt az oldal "alapnak adtad meg, tehát joggal elvárják" vs. "nem vagyok én olyan srác; akkor neked lehet" álláspontja van.

Ebben az esetben értem és jogosnak tartom Webiék restriktív keresési előírásait.
(Az egyszeri user meg gondoljon bele, hogy Webiéknek az Ő és az általa legkevésbé méltányolt MT közti számegyenesen kell olyan megoldást találni, ami MINDENKINEK és lehetőleg egyformán védelmet és biztonságot nyújt.)
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 15. 20:11:55 válasz erre
Webmester
Góré:)
Átgondoltuk. Arra lehet keresni ami biztosan van. Így az oldalt nem érheti vad ha megsem teljesül. A múltban rengetegszer volt az, hogy el lettünk küldve melegebb éghajlatra. Mi. Azert mert a keresőben a bővebben telefonont bejelölőket is feldobtuk keresésenél, és mi voltunk a bűnbakok, ha mégsem teljesült. Bőven találni más oldalt, ahol lutri a vallalások kiírása, ha ez kell. Mi maradunk a biztos információknál.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 15. 11:03:28 válasz erre
Majomcsapda
Becsben tartott
Kedves Webmester!
Épp ez a gond. Akivel telefonon meg lehet beszélni, az nem ugyanaz, mintha nem vállalja. Ha valamit megbeszélek telefonon, az általában úgy is szokott lenni (pl NF csak borotvált faroknál van). Tehát ez a dolog -véleményem szeritn - abszolút nem lutri. Kérlek, gondold át!

Köszi!

M.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 15. 09:39:24 válasz erre
Webmester
Góré:)
Engedélyt megadom;)
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 15. 06:58:38 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Kérek engedélyt meghunyászkodni.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 14. 09:35:24 válasz erre
Kedves Soma, figyelmedbe ajánlom a február 26-ai nap bejegyzèseinek átolvasását. Amúgy az a vicces hogy hozzászóltál, szóval emlèkezned kellett volna az ügyre.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 14. 09:27:37 válasz erre
Megmondom èn Soma. Volt itt korábban egy támadás amikor valaki lehetne jobbakat szórt a beszikre ès viccesen indokolt. Az indoklás törölve lett, kb 5 nickről nyomta az illető, minden nick büntetve lett, az èrtèkelèsi listából is törölve, ezèrt nem látszik a nèv, ami maradt az a lehetne jobb szavazat tènye, ezt nem szedtèk ki Webièk. Nagyon sok beszit èrt ilyen kibertámadás. Vègül az is kiderült ki állt mögötte, lebukott.
Ha ez megnyugtat nem csak neked van ilyen. Meg kb semmit se számít.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 14. 07:45:23 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Jelentéktelen, de fura dolgot vettem észre az egyik beszámolóm értékelései között. (Hanna 2024.01.13) Az egyik értékelés hiányzik. Történetesen a lehetne jobb. Elvileg 147+4+1 kellene legyen, 147+4+0 van. Gondoltam, biztos azóta törölte magát, de nem, mert van vagy fél tucat értékelésem törölt reg-től is. Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mi lehet az oka?
Forditás:   
 
2024. augusztus 14. 00:37:05 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ha valakinek fontos valami és arra keres, így nem fog belfutni abba, hogy mégsem elérhető az adott dolog számára. A kísérletezők meg általában úgyse ez alapján mennek.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 13. 16:17:30 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Tapasztalatom szerint a "bővebben telefonon"-t úgy kell értelmezni, hogy "bővebben személyesen". ;)
Szimpátia alapú extra, vagy valami ilyesmi.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 13. 14:58:46 válasz erre
Webmester
Góré:)
Tehát ezzel most inkább megerősítetted a , hogy jól működik a kereső , és a sumákolást alapból nem dobjuk fel keresőben;) Tehát ebből a szempontból is jó a dolog;) Bár nem hiszem , higy erről van szó. A keresőben azt akarjuk feldobni ami biztos találat, és nem egy zsákbamacskát.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 13. 10:02:50 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
ha ez igy van , akkor lehet jobb lenne , ha a bővebben telefonon kategória inkább mint extra jelenne meg. az esetek nagy többségében úgyis extrát takar, nem szimpátia alapú lehetőséget. csak valamiért nem dívik mint extra megadni, inkább ilyen sumákolás megy, hogy bővebben telefonon.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 13. 02:36:33 válasz erre
Webmester
Góré:)
Az ilyen besziket akkor rakjuk ki ha több más szempontból viszont fontos informaciokatvtartalmaz, pl csokormeret vagy kiadó, stb. Esetleg a hangulatát a randinak ki lehet olvasni belőle, és a konkrét torteneseken kívül van benne használható infó. Az ilyeneket alapból járó prémium napok nélkül, de ki szoktuk tenni.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 13. 02:35:05 válasz erre
Webmester
Góré:)
Akiknél bővebben telefonon vannak, az olyan a keresőben, mintha nem lenne. Akinek fontos az adott vállalas, és valszleg az, hiszen rakeresett, az nem akar kockáztatni, és eleve olyanhoz megy akinél nem lutri a dolog.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 12. 10:28:41 válasz erre
Webi ma arra keltem hogy megjelent 26!!! db beszámoló, ez eddig örvendetes. 3 db lett visszatartva.

Megjelent egy olyan beszi is amiben az aktionben ez van: "hogy ... mi volt ... azt én nem részletezem, az privát."

Már nem először látok ilyet, eddig csak magamban bosszankodtam, de most kikívánkozik belőlem.

Lehetne kèrni hogy a jövőben az ilyeneket is küldjètek vissza kiegèszítèsre ès addig ne tegyètek ki amíg nem írják le hogy mik törtèntek?

Ezzel a nem "írom le" mentalitással nem csak az olvasót nem tisztelik az ilyen írók, de az oldal alapelveit sem.

"Nem szeretem részletezni a beszámolóban az actiont. Úgy gondolom ez csak ránk tartozik. Ettől még a írhatok beszit?
Beszámolót írhatsz de valószínűleg nem fogjuk kitenni. Itt szexuális kalandokról írtok tesztet. Nem azt mondjuk hogy pornóregényt várunk, sokkal inkább konkrét információkat. Actionnál nem kicsit fontos, pl. ajánlod-e a natúr franciát, vagy semmi különbség a gumis és a natúr között a hirdetőnél, vagy hogy mely pózban ügyesebb stb"

Nem arról van szó hogy csak 4 beszi lenne enèlkül, ki kell tenni hogy legalább 5 legyen, javuljon a statisztika. 25 beszi lett volna a termès enèlkül is, szinte rekordtermès volt a mai.

Lehetne ilyen kèrèsem? Tènyleg bosszantó ezeket a sorokat olvasni hogy nem osztom meg a rèszleteket, stb... Nem kötelező írni, de aki ír az írja már le valami alapszinten legalább...
Köszi.
Forditás:   
 
2024. augusztus 12. 10:26:22 válasz erre
Majomcsapda
Becsben tartott
Sziasztok!

Szeretném javasolni, hogy a keresőben a lehetőségeknél kerüljön be a "bővebben telefonon" feltétel is. Most aki mondjuk NFVSZ-re keres, nem látja azokat, akikkel telefonon kéne egyeztetni, de simán belefér(ne) nekik...

Szép napot!

M.
Forditás:   
 
2024. augusztus 12. 10:16:30 válasz erre
Így már èrtem, köszi.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 10. 14:29:17 válasz erre
Webmester
Góré:)
A beszamolóban VÉLEMÉNY található. Ez nem egy teszt, ahol a jó választ kell beikszelni....
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 10. 14:28:24 válasz erre
Webmester
Góré:)
A végeredmény ugyanaz. Teljesen mindegy, hogy a gépnek, vagy photoshopper ember lnek mondja el.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 10. 14:27:34 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ha egy kép alapján "generál", az ugyanazt csinálja mint a retus. A generálás szó nem igazán nyerő, hiszen módosít. Generálási akkor beszélgetünk, ha pl egy próbát alapján hoz létre képet, de akkor sem lesz nulláról kiindulo, hiszen abból indul ki, amilyen adatokból betanították. Ha gyanú merül fel, hogy nem a hirdető nyers képe a kiindulo kép, akkor elkerlyük az eredeti képet. Ha nem kapunk, akkor a kép nem lehet fent az oldalon. Ha kapunk akkor az a helyzet, amit írtam. Retusálás kategória.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 10. 08:59:46 válasz erre
tudatos
Becsben tartott
Láttam, beszámoló írásakor választható opció a "valódi, de régi képek" megjelölés is.
Szerintem a lehetetlenséggel határosan nehéz eldönteni, hogy három tetoválás és tíz kiló a fotók elkészülte óta ugrott fel, vagy retus tüntette el a képekről. Mert megoldható így is, úgy is. Nem kell hozzá AI, sem profi fotós szakértelem, elég egy jó telefonos applikáció és egy kis ügyesség.
Forditás:   
előzmények
 
2024. augusztus 10. 00:17:37 válasz erre
Az AI a hirdetőről, termèszetesen. Így èrtettem. Laikus vagyok a tèmában, de úgy kèpzeltem csak betáplálja a hirdető a már róla egyszer x ève elkèszített fotót, kiadja a parancsot "szèpíts" vagy "retusálj itt meg itt" "vèkonyíts itt" "ezt növeld meg", stb... Szóval a kèp a hirdetőt ábrázolná ès sokkal olcsóbban kèszülne el mint amennyit egy profi fotós elkèr a mindenfèle műtermi, retusált fotókèrt.
Forditás:   
előzmények
 
<<< <  19. oldal > >>>
Happy Massage