július 21. 17:55:23![]() | |
Szerény véleményed szerint. Mások még szerényebb véleménye szerint meg nem. Hogy miért fontos a lokáció előzetes ismerete (pl. nekem), azt már soxor kifejtettem. Ha lenne időm és energiám, akkor a kedvedért megtenném sok+1-edszer is - de most nincs. Amiket ezen felül felsoroltál, azok szintén fontosak, de a beszámoló fogalmát még szűk értelemben sem merítik ki. ![]() | |
július 21. 17:04:37![]() | |
Kedves Viva! Te mint az oldal beszámoló guruja nagyon magasra tetted a lécet. Nem tud mindenki ( lehet nem is akar) olyan beszámolót rittyenteni mint Te. ( Természetesen vannak rajtad kívül is kiváló és elismert “ poėták”:) Ha figyelmesen elolvasod amit írtam láthatod , hogy nem egymondatos beszikről beszéltem. Arról próbáltam regélni , hogy nem biztos mindenkinek van arra : ideje,kedve, energiája, stb stb ,hogy a nagyérdeműt olyan szinten tájékoztassa mint ahogy pl: Te szoktad. Két dolgot figyelmen kívül hagytál: 1. Ha olyan silány a beszámoló a Webmester biztos , hogy visszaküldi szerkesztésre! 2.Én azt írtam: Ha ezek a kritériumok szerepelnek akár pár soros ( oké nem két sor) tehát néhány mondat , akkor Én jóra értékelem. Miért: Mert a semminél minden több főleg ha azok az infók szerepelnek benne amik engem érdekelnek. ![]() | |
július 21. 15:28:06![]() | |
Előre is elnèzèst tőled Royal8118, de te is elfelejtettèl valamit: "1.Valóban az a hölgy fogadott aki a képeken van." Igen. "2.A helyszín rövid bemutatása elsősorban higiénia szempontjából." Okè, rend,tisztaság. "3. A szolgáltatás minősége elérte az elvártakat és az esemènyek tényszerű feltárása( nem várok el szexnovellát:)" NF, Aktus, szuper volt. "4.A rózsainfó megfelel e az adott mértékben+ az extrák." Igen. "5.Menyire volt elégedett a vendég a randevúval" Maximálisan. Aki ennyiket ír, annak ott az infobázis, ott èlje ki magát. ![]() | |
július 21. 13:26:17![]() | |
Hajlamosak vagytok elfelejteni valamit! A beszámoló írója nem biztos ,hogy igénytelen, stilisztikai és helyesírási problémával együtt. Egyszerűen ennyi akart közölni és kész. Úgy gondolom az oldal vezetőségének van egy minimum elvárása a beszámolókkal kapcsolatban. Ha valami nem tetszik nekik visszaküldik szerkesztésre vagy ha úgy ítélik meg egyszerűen ki sem rakják.ill. Ha kirakják és úgy ítélik Webmesteri megjegyzés kerül alá v.fölé. Innentől kezdve lehet finoman javaslatokat tenni , hogy így meg úgy. Nagyon okosan kitalálta a Webmester ( ill. az oldal vezetősége?) a prémium napokat ami ösztönzőleg hathat a beszámolók minőségének javítására. Szerény véleményem szerint a mai internetes és navigációs világban tök felesleges hova és hogyan jutottál oda. 1.Valóban az a hölgy fogadott aki a képeken van. 2.A helyszín rövid bemutatása elsősorban higiénia szempontjából . 3. A szolgáltatás minősége elérte az elvártakat és az esemènyek tényszerű feltárása( nem várok el szexnovellát:) 4.A rózsainfó megfelel e az adott mértékben+ az extrák. 5.Menyire volt elégedett a vendég a randevúval. Ha ezek a kritériumok szerepelnek akár pár soros felsorolásban ( ok . nem két sor:) Én már jóra értékelem. Tisztelettel: Royal8118 | |
július 21. 10:25:22![]() | |
Ha a megfogalmazás sarkosságát "vizezed fel", az lehet kevésbé sértő, csak nehogy túlságosan kifinomulttá váljon a besziíró értelmezési képességeihez mérten, mert ha nem érti meg, akkor hatástalan marad. Az indoklást, a hiányolt dolgokat viszont nem felvizezni érdemes, hanem minél konkrétabban leírni. Persze ez sem egyszerű. Ha egy slightly above zero tartalmú beszámoló összes tényleges hiányosságát felsorolná minden lehetne jobbat nyomó, az már obstrukció látszatát keltené. Amúgy én sem értem, mi azzal a probléma, hogy "minden részletében kevés". Értelmes besziíró ebből megérti, hogy ha bármi pluszt hozzátenne, az már javítaná a beszi minőségét, tehát igenis segítő, iránymutató tanácsként érvényesül. Más kérdés, hogy megvan-e a hajlandóság a tartalom emelésére, vagy győz a lustaság, az igénytelenség vagy a türelmetlenség, és ahelyett, hogy legközelebb jobbat írna, egy műbesértődés ürügyén, vagy racionális döntésként hagyja a fenébe az egészet. ![]() | |
július 19. 10:48:05![]() | |
Ritkán írok kritikus reagot, mert kevés hanyag író van. Olyankor rövid de tényszerű a beírásom. Ez tűnhet sértőnek, de soha sem annak szánom, és nem is az. Persze vannak akik a kritikát nehezen viselik, ezért sértve érezhetik magukat. Ahelyett hogy magukba néznének. Ezentúl körbe írom a véleményem. Felvizezve minden emészthetőbb. ![]() | |
július 19. 08:36:36![]() | |
Szerintem is lehetne jobb dolguk ilyenkor, de indiszkréciót nem látok benne, hiszen a beszámolók nyilvánosak. ![]() | |
július 19. 08:33:50![]() | |
Ha Webi szerint nem elég építő jellegű és nem elég finom az indoklás, akkor moderációs hibapontot szokott adni. ![]() | |
július 18. 21:18:04![]() | |
Oké hogy nem akartál beleszólni, de mégis sikerült. Van a jól ismert mondás. A szabályok azért vannak, hogy megszegjük őket. Mindannyian szabályok közt cseperedünk fel, és felnőttként még is megszegjük őket, tökéletesen megfeledkezve arról. hogyha valaki rajtakap minket, akkor jön a büntetés. De tegyük felre a bölcsességeket. Valóban nem helyes, ha a lányok másokról beszélnek, ezt én sosem firtattam. Attól még ezzel rendre (ha nem is minden esetben) szembesül az ember. Persze lehet itt kínosan álszenteskedni, de az élet azt tanítja többnyire, hogy az álszenteskedők füle töve a legvajasabb! De engedtessék meg! Itt egy nyilvánosan elérhető, a közösség felé közzétett, mindenki által elérhető és olvasható írásról beszélünk, ami szóvá lett téve. Még is milyen diszkrécióról beszélünk? Bocsánatodat kérem, én a nagyfőnöktől kértem útmutatást, pár reag példát említve. Mert biztos lesz, aki belefut egy félresikerült reagba, bármennyire is úgy gondolja, hogy vele ez nem történhet meg. ![]() | |
július 18. 19:23:21![]() | |
Nem akartam beleszólni, de az már nagy baj, ha egy lány a randin más vendégekről, más vendégek beszámolóiról beszél. Vagy más lányokról. Van olyan lány, aki meg örülne egy rövid beszámolónak is. Aki sokat kap, annak a röviddel van baja. Én egyáltlán nem örülnék, ha ilyen "álproblémákkal" terhelnének egy randin. Mert ez csak annak probléma, aki sok beszámolót kap és nincsenek komoly problémái az életben. És hát ahogyan a "jó hirdető" cikk alatt le van írva: "Vendégekről pletykálni szigorúan tilos. A vendégek jó hangulatra vágynak, nem panaszkodásra. Tartsd a beszélgetéseket könnyedén és pozitívan" Egyébként, rövid beszámolóra is reagálhat a hirdető. Ha ezzel van baja, írja meg ott. A többi tag is leírhatja a véleményét a beszámolóról. De az meglep, hogy egy randin ez szóba kerül. Diszkréció is létezik. https:/beszamolok.com/etikett_hirdeto ![]() | |
július 18. 11:16:04![]() | |
Én egy pillanatra még visszakanyarodnék az előző témához. Nekem volt olyan tapasztalatom vendéglátónál, aki felháborodottan mutatta nekem hogy: most nézd meg, volt pofája a vendégemnek egy ilyen összecsapott beszámolót beküldeni, miközben a lelkemet kitettem. Ez annyira sértő! Lássuk be tényleg az, és az ilyen beszinek nem mondható széljegyzet van hogy webmesteri megjegyzéssel kerül ki. Ha én most ezek után reagként azt írom az ominózus beszire hogy ne haragudj ez így értékelhetetlen, vagy ez sértő a vendéglátódra nézve, vagy ez széljegyzetnek is kevés akkor tiltásban részesülök? Miközben csak tényszerű voltam? A negatív komment nem feltétlen rosszindulatú vagy alázó. | |
július 17. 02:37:14![]() | |
Hello Webi! A tippjátéknál lévő hirdetőknek, ha a nevére, hirdetésére kattintok miért nem nyitja már meg az oldalukat mint régebben? Vagy csak nálam nem stimmel valami? | |
július 15. 11:33:09![]() | |
Ideiglenes tájékoztató kiírás magunknak. Generálási idő, ami időnként felugrik másodpercre, a szazadmasodperc standard helyett és keressük az okát. ![]() | |
július 15. 10:35:50![]() | |
Webi, ez micsoda ès mit jelent ès miről informálna? "Eltelt idő másodpercben: 0,010984897613525" Ezt látom ha rámegyek az adatlapokra. | |
július 14. 14:13:02![]() | |
? Pont ezt írtam én is:) ![]() | |
július 14. 12:16:29![]() | |
üdv, ha megvonásra kerül a beszi beszélgetésben a hozzászólás, attól még szavazni lehetne, hogy lehetne jobb vagy jól megírt? ha , igen akkor en kérném ezt nálam megvonni, köszönöm!:) (csak azért nem nyomok lehetne jobbat ugy általában, mert azt kommentelni kell:)) és akkor olyan lenne mint régen, mikor minden jobb volt:) | |
július 14. 11:26:12![]() | |
Mi abban a kollektív büntetés ha a sportból alázók írási jogát megvonjuk? A kollektív büntetés az lenne ha megszüntetnénk a beszámoló beszélgetést. De a hozzászólások elsöprő többsége konstruktív. A destruktív vadhajtásokat gyomláljuk ki. Helye van a negatív és a pozitív véleményeknek is. De a másokon poénkodó, nem előrevivő hozzászólásokat írók nem fognak tudni posztolni. Ennyi. ![]() | |
július 14. 10:39:22![]() | |
A Rammstein esetében szerintem teljesen rendben van, hogy tiltják a kommentelést. Hogy miért? 2 éve Till-t megvádolták szexuális zaklatással, molesztálással. Erről egy millió cikket gyártottak. Aztán fél év múlva a bíróság kimondta: nincs arra utaló jel, hogy Lindemann szexuális bűncselekményeket hajtott volna végre nők ellen. Ezt lehozták utólag különböző portálok. Utólag a többséget ez nem érdekli. Pont a trollok miatt tiltja a Rammstein a kommentelést. Mivel a sok hülye odaböfögi, hogy Lindemann szexuális ragadozó, molesztáló stb. Miközben a bíróság is kimondta hogy ilyesmi nem történt. A Rammstein helyében én is tiltanám a hozzászólásokat. Mivel a sok hülye a mai napig álhíreket terjeszt és rágalmazza az énekest. Az Evertonos Sigurdsson angliai karrierje egy kamu szexuális bűncselekmény miatt ért véget. Két évig nem játszhatott, mire kiderült hogy ártatlan. Bár még játszik Izlandon, de már nem azon a szinten. Két év szünet egy futballista életében nagyon sok. Meg viselte lelkileg is és mivel nem játszott, vissza esett a teljesítménye, plusz öregebb is lett. https:/hu.euronews.com/2023/08/29/bizonyitek-hianyaban-megszuntettek-a-nyomozast-a-rammstein-enekese-ellen ![]() | |
július 14. 07:56:06![]() | |
OK, arra próbáltam utalni, hogy az kollektív büntetés (én se szólhatok hozzá, pedig csak annyit írnék, hogy de jó ez a dal, vagy valami hasonlót, mint a kommentelők 95%-a kb), amit az oldal tesz, az meg nem az. ![]() | |
július 14. 07:44:41![]() | |
Ilko, nem maradtál kisebbségben, mert én is így gondolom, és még néhány másik hozzászóló is. Aki enm tud kulturáltan kommentelni, az tényleg ne kommenteljen. Az írási jog megvonása azonban nem célravezető, semmi kihatása a kommentek minőségére. Vagy inkább olaj a tűzre, és még dühösebb kommenteket indukál. A Rammstein kommentelőinek sem azt tiltották meg, hogy zenéljenek, hanem hogy kommenteljenek. ![]() | |
július 14. 07:38:11![]() | |
Igen, éppen ezért létezik az a mondás, hogy csak olyat írj le, amit 100 ember előtt, mikrofonnal a kezedben is elmondanál. ![]() | |
július 14. 07:35:26![]() | |
Lehet, kisebbségben maradok a véleményemmel, de szerintem ezzel nincs gond. Már csak azért sem, mert semelyik nagy közösségi média platform nem tudott ennél jobb megoldással előállni. Durvábbal mondjuk igen, de enyhébbről nem nagyon tudok. Egy példa, az egyik kedvenc zenekarom (Rammstein) hivatalos klippjeinél kikapcsolták a kommentelési lehetőséget tubeon. Lehet erre mondani, hogy mekkora taplók, de a valóság az, hogy egyszerűen nem lehet kontrollálni, hogy ki mit ír, ha bizonyos hozzászólásszámnál többről beszélünk. Ezért azt kell írnom, logikus lépés. A kitiltások pedig mindennaposak az egyes platformokon. Ráadásul önkényesek is, ha jól tudom. Facen pl simán kitilthat bárki az oldaláról, még indokolnia sem kell. Egy gombnyomás, és nem írsz többet. Miért? Hát csak. ![]() | |
július 13. 23:13:11![]() | |
Webi! Szerintem a mostani szabályokkal is jelentős javulás figyelhető meg a beszámolókhoz fűzött hozzászólások körében. Azt lehet látni, hogy megmaradt pozitív, támogató szándékú hozzászólások hogyan javították az írási kedvet és a beszámolók értékelését? A kevésbé jó értékelést kapott beszámolók írói a segítő szándékú kommentek, barátságosabb hangvételű kritikák hatására következőnek jobb (jobb értékeléseket kapó) beszámolót írtak? ![]() | |
július 13. 14:06:18![]() | |
Jatszótéren, ha bicskanyitogató a stílusod, pofánvágnak. Itt sokan sajnos nem úgy viselkednek, ahogy egy "játszótéren", sokkal többet engednek meg maguknak. ![]() | |
július 13. 14:04:17![]() | |
Aki nem érti a megfogalmazási módok és a sértő megfogalmazás mibenlétét, ahogy ezek szerint te sem, az nem fog tudni bejegyést tenni a beszámoló beszélgetésben. Ennyi. A szerinted típusú találgatáson alapuló vélemény, miszerint ki, miért hallgat el a beszámolójának sértő fikázása után... Nos az olyen mint a fing. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi rá... Mi sosem véleményünkről beszélünk. Tényekről. Konkrétan rengeteg visszajelzésünk vannarról, hogy nemhogy a beszámolót író nem fog többet írni, hanem másoknak, akik beszámolóírással kacérkodnak a kedvét is elveszik. Sokan azért nem írnak inkább beszit, mert nem fogják kitenni magukat a fikázásnak, amit látnak pár emberkétől. Ez nem vélemény, hanem tény mert erről kapunk visszajelzéseket. ![]() | |
július 13. 13:57:35![]() | |
Okoskodással, szerecsen mosdatással, megmagyarázással nem foglalkozom. Ha azt írod nenedzserszagú lemedzserezted. Mert azt jelenti. Pont. Nem fogunk egyes szavakat tiltani. Szóba sem került ilyen. Az utoló bekezdésed pedig olyan mintha totálisan nem értelmeznéd amit írtam. Egyes kötözködő trollkodó, sportból fikázó, másokat sétegető emberek írási jogát szüntetjük meg a beszámoló beszélgetésben. ![]() | |
július 12. 13:32:20![]() | |
Bocs 2x:))) ![]() | |
július 12. 13:30:36![]() | |
Köszönöm a tájékoztatást Viva! Nem tudtam. Idáig 1 szer adtam LJM . értékelést és azt meg is indokoltam:)) ![]() | |
július 12. 13:27:15![]() | |
"Ha bárki úgy gondolja ,hogy a beszámoló számára nem megfelelő mennyiségű és minőségi információt tartalmaz nyom egy egyszerű lehetne jobban megírni gombot és csókolom." Nem így működik. Köteles vagy a lehetne jobb èrtèkelèst szövegesen megindokolni ès szalonkèpes módon meg elfogadható indokkal. Mióta moderációs büntik vannak, több mint egy ève ez a csak nyomsz egy gombot már nem működik Royal8118. ![]() | |
július 12. 13:01:00![]() | |
A beszámoló lényege a tájékoztatás! Ha bárki úgy gondolja ,hogy a beszámoló számára nem megfelelő mennyiségű és minőségi információt tartalmaz nyom egy egyszerű lehetne jobban megírni gombot és csókolom. Mivel itt felnőtt emberek vannak ezért tök feleslegesnek tartok bármilyen ( akár segítő szándékú) negatív kommentet. Ez kizárólag a privát véleményem! | |
július 12. 11:17:31![]() | |
Szia SimiSoma! Webivel privátban egyeztettük, én mit értek/értettem menedzserszagú alatt. A szavak tiltását is én hoztam fel; ő - ha jól értettem a szavait - a kommentelési lehetőséget korlátozná egyes felhasználóknál, ha nem megfelelően nyilvánulnak meg. De beszit ettől még írhatnak. A többi meglátásoddal messzemenőkig egyetértek; de a szavak korlátozása ettől még szerintem működhet. Pont azért, amit írtál: mert más megfogalmazásra készteti/kényszeríti az írót. Átgondolja amit mondani/írni akar és kap egy enyhe figyelmeztetést. De igazából csak egy ötlet volt a megoldásra. ![]() | |
július 12. 07:57:46![]() | |
Teljesen egyetértek SimiSoma gondolataival. Sok mindent értek és sok mindent tudni vélek egy ilyen oldal működésével kapcsolatban. Egy biztos, a túlzott szigorítások nem tesznek jót az oldalnak, legalábbis a felhasználó szempontból. Ez egy játszótér, amit a nagy többség kultúráltan és szívesen használ. Maradjon ez így is, szerintem. | |
július 12. 07:39:39![]() | |
Webi, az a személyes véleményem, hogy itt már kezdtek átesni a ló túlsó oldalára. A "semmi értelme nem volt megírni" szerintem nem sértőbb, mint például az általad javasolt "információszegény", és az "ez egy nagy nulla" is csak a nagyon-nagyon mimózalelkű beszámolóíró lelkivilágát tudja romokba dönteni. Szerintem a besziíró ilyenkor nem azért hallgat el, mert besértődik (még akkor sem, ha ha erre hivatkozik), hanem mert nem akar részleteket megosztani, vagy nem képes megfogalmazni egy elvárt színvonalú beszámolót, vagy nem akar ennél több időt, fáradságot szánni rá. Egy jó beszi megírása komoly munka. Kellemes munka, de nem lebecsülendő erőfeszítés. Ha beszi nagyon rossz, nagyon üres, akkor a vélemények is határozottak. Különben nem őszinték. Szerintem sem hasznos az ilyen stílusú váleményezés - önmagában -, de nem azért mert sértő volna, hanem mert - önmagában - nem segíti a jobb beszámoló írását. Ha azonban kiegészül előremutató tanácsokkal, mint például "konkrét információkat írj, pl. szeme színe, cici feszessége, kerület melyik része, van-e tükör, száraz-e a kilépő, térkép jól jelüli-e stb.", akkor a "nagy nulla" mint a vélemény összefoglalása kellőképpen alá van támasztva és ki van egészítve. Szerintem. ![]() | |
július 12. 07:16:47![]() | |
Webi, a menedzserszagú nem feltétlenül azt jelenti, hogy a hozzászóló szerint menedzser írta. Lehet, hogy csak arra gondol a hozzászóló, hogy egyoldalú a beszámoló (pl. csak pozitívumok), tukmálós, áradozós, mintha a hölgy forgalmának fellendítése lenne az elsődleges cél, nem a tárgyilagos tájékoztatás. De, kérlek, ne kapszkodj bele ebbe az egyetlen példába, nem azt akarom mondani, hogy a hozzászóló pont így gondolta, csak azt, hogy gondolhatta másképp is, mint ahogy neked lejött. De ez valójában nem is neked szól, mert ti bizonyára vizsgáljátok a kontextust is, nem egyes szavakba kapaszkodtok bele. Bízom benne. Éppen ezért nem tűnik célravezetőnek egyes szavakat, kifejezéseket tiltani, mert egyrészt a szavak jelentését erősen módosítja a nyelvi környezetük, másrészt a tiltott szavak helyett más szavakkal fogják kifejezni ugyanazt, tehát nem is tűnik hatásosnak a módszer. Nem szimpatizálok az írásmegvonással. Egyrészt jó lenne, ha minél több beszámoló születne. Másrészt, ha nem írhat beszit, majd ír még több kommentet, és akkor ott vagyunk, ahol a kutyát szeretgetik. Harmadrészt, a besziírásnak és a kommentelésnek nem sok köze van egymáshoz, így a nevelő célzat nem fog érvényesülni. ![]() | |
július 11. 23:34:27![]() | |
Ha meg cartoon lenne akkor meg az lenne a gond hogy miért ilyen gyerekes, ha megy absztrakt akkro miért picasso... :) Mindig lesz valakinek valami ízlésbeli problémája. Ezek illusztrációk, úgyse fogod nézni ezeket hanem beljebb mész az oldalra. :) ![]() | |
július 11. 21:24:10![]() | |
Üdv, A kezdőoldalra kikerült három kép helyett, nem lehetne valami kevésbé komorat? Mintha valami rossz horrorfilmből lennének. A masszázsos kifejezetten emlékeztet egy "boncasztalos sztorira", mint bármi kellemesre. | |
július 11. 17:31:58![]() | |
Nem lakapcsoljuk. A kommentelők 99% normalis. Egyszrruen az irási jogot vesszuk el a folyamatosan menedzserező, es sertőn megyilvánulóktól. Az sem normális, ha valaki azt irja: "ezt semmi értelme nem volt megírni", vagy "ez egy bagy nulla". Attól legközelebb az író nem jobban fogja megírni, hanem soha többet nem ír. Lehet sértés nélkül is megfogalmazni, ha valami információszegény. Aki csak sértően tudja, nem fog tudni kommentelni. ![]() | |
július 11. 16:37:25![]() | |
Szia Webi! Ezeket az infókat Te tudod, mi csak egy nagyon szűk részét látjuk. Szerintem - de tévedhetek is - nincs olyan megfejtés vagy szabályozás, amivel ezeket a vádakat 100%-ban meg lehet előzni; ha lekapcsoljátok a kommentelést, akkor is ott a "folyosói pletyka" és az egyén szabad gondolata. Hogy megoldást is mondjak: úgy emlékszem, voltak régebben tiltott szavak/kifejezések a szövegdobozba írt kommentek kapcsán. Igény szerint vegyétek fel a "marketing" vagy "menedzser" szavak megfelelő alakjait és szinonímáit és ha ezek benne vannak a stringben, ne engedje elküldeni. A "reklám"-ot csak azért nem javasoltam, mert szerintem ott sok pozitív jelentésű verziót is kizárnánk. De ez csak egy jó szándékú ötlet. ![]() | |
július 11. 15:17:03![]() | |
Csak egy sima listára gondoltam a statisztikai adatok közé. De az tényleg bezavar, ha valaki mondjuk 13 éve regisztrált, de 10 éve nem lépett be. ![]() | |
július 11. 14:12:07![]() | |
Sajnos nem elég visszatartó erő - és utólagos moderálásnál a dolog már kint van - és kárt okoz. A legátláthatóbb oldal vagyunk, ott van a beszámoló történet LINK , mikor lett beküldve, mikor, mi került ki, mikor, mi és MIÉRT nem stb. De ez sem elég hogy az olyan vádaskodásoknak elejét vegyük, hogy itt kamu beszámolók vannak, meg rosszakat nem tesszük stb. Valaki beírja hogy ez önreklám, vagy "managerszagú", és mi hiába tudjuk hogy nem az szinte 99.9% os biztonsággalm az írón rajta marad, és az odlalon is. Csak a közelmúltbeli beszi kapcsán vagy 5-en írták hogy managerszagú a beszi. Közben egyrészt látjuk , hopgy 10+éve regisztrált, valószínűtlen, hogy ennyi ideig készítse elő egy manager az írását, pluszban olyan személyes infó volt benne, aminek a törlését kérte belőle a hirdető - tehát annak az esélye is elhanyagolható, hogy diktálták volna... Ha valaki kamu ebszit akarna írni akkor nem ilyen formán tenné, mert nem dobja fel a magas labdát. Adott egy vendég aki 10 év után anynira el van ájulva valakitől , hogy ír egy beszit, néhányan meg nekiesnek nulla konkrétum nélkül. És hiába tudjuk hogy nincs gond a beszivel, azon kívül hogy az író kicsit túl lelkes ajánlását tartalmazza, nem tudjuk lemosni a sarat amit dobálnak ránk és az íróra. ![]() | |
július 11. 13:09:51![]() | |
Azèrt van már egy bünti, a moderációs bünti ezekre az esetekre. Az nem elèg? Ettől nem lett normálisabb a kommunikáció az oldalon? Elvègre a csúnya komment törlődik, hibapont èlesedik, többediknèl el is nèmul a felhasználó, akár napokra is. ![]() | |
július 11. 12:44:33![]() | |
Nem akarunk eljutni odáig. Ezért próbalkozunk észérvekkel, plusz információkkal. De lassan kifogyunk minden más ötletből. ![]() | |
július 11. 12:43:08![]() | |
A beszámolóról szóló beszélgetésekben a sértéseknek a normális kommunikáció használata venné elejét, valamint az, ha a konkrét ismeretet mellőző sejtések nyílvános vádjai helyett, felénk jelezné mindenki ha viszket neki... Kiírhatnánk mégbkismillió dolgot , de akkor sosem kezdődne el egy beszámoló. Nem kell mindig mindent mindenhova kiírni, minden megtalálható annak akit érdekel. A beszámoló tartalmi, lényegi része felett így is rengeteg dolog van. ![]() | |
július 11. 12:35:03![]() | |
Így van. Hirdetőnk, tehát minden ezzel kapcsolatos dolog érvenyes rá(pl minden beszije olvashato), de a hirdetése láthatatlan. A kiirásokat es linkeket javitani fogjuk , hogy ne legyen belőle kavarodás. ![]() | |
július 11. 11:45:43![]() | |
Webi írta, nem èn ezt a valós problèmát. Amit javasoltam az egy lehetsèges megoldás. Nem minden kommentelő kattint tovább az adatlapra, sokan csak látnak valamit ès már azonnal, csípőből lőnek is. Ennek megakadályozására kellenek az ötletek. Elèg radikális megoldás a belengedett írásmegvonás. Az a legjobb megoldás szerintem ha el se jutunk addig hogy büntetni kelljen. ![]() | |
július 11. 10:22:28![]() | |
Viva, természetesen, jó lenne, ha mindenhol látszana, amit írtál. De ne felejtsük el, hogy a beszámoló beszélgetésnek a beszámolóról és nem az íróról kellene szólnia. Régen rossz, ha az író rangja, múltja, itt eltöltött ideje befolyásolja a kommentet. ![]() | |
július 11. 10:07:02![]() | |
A naív gondolat is lehet jó, csak az a baj inkább hogy az új megoldáshoz rá kell menni az író adatlapjára, sajnos sehol máshol sem látszik hogy tag 5 ève, 10 ève stb. Itt az üzifalon kis ikonokban az látszik hogy könyvet írhatna, VIP, stb. Beszinèl meg a hirdető neve,telszáma után csak a beküldő neve látszik, semmi más. Ha itt látszódna a rang, meg a több mint 5 ève tag titulus, az már elejèt is vennè a besziről szóló beszèlgetèsekben a sèrtèseknek. Mert azonnal látszana kihez is szólnak hozzá. ![]() | |
július 11. 04:46:36![]() | |
ok. de, eddig nem 404 jott be, hanem egy oldal, hogy nem hirdetonk vagy valami ilyesmi. nem 404 a fooldalon levo beszi mellet azt irja a kis kep melle, hogy: hirdetonk. lehet okozza a gebaszt, hogy valahol hirdeto a rendszerben es mikor megnyitja, akkor meg valojaban nincs hirdetes, igy 404 lesz ![]() | |
július 11. 03:26:28![]() | |
Egy dolog miatt tettük ki. Hogy elej|T vegyük abbak, hogy bárkinek az eddig elért rangja miatt álljon bele valaki, aki bár lehet H, hogy magasabb rangú de otodannyi ideje sem nézi az oldalt. Arra számítottunk, hogy az ilyen emberkék magukba szállnak és befejezik mások olyan módú fikázását a beszámolóról szóló beszélgetésekben, ami sértő. Naív voltam. Ahogy látom, nem az elgondolkodás dominált, hanem megint a csámcsogás, hogy ki mikor lépett be, sőt Vincent hozzászólását olvasva pedig kb. falra hányt borsó volt amit írtam. Vetem az adást, direktebb eszközök kellenek. Aki nem tud sertés nélkül hozzászólni a beszámoló beszélgetéshez, az nem fog tudni írni. ![]() | |
július 11. 03:16:08![]() | |
Konkrét hirdetéseket nem itt beszéljük meg. Egyébként a hirdrtes aktív csak láthatatlan a hirdető kívánsága szerint. ![]() | |