július 11. 00:46:43![]() | |
Én a 2003-as évre céloztam. Olyat, nem nagyon fogsz találni, aki azóta aktív. ![]() | |
július 10. 23:49:06![]() | |
Csak kèt tag Thom25: goni14 Rangja: V.I.P. 10 évnél régebbi tag Utoljára online: 2025-07-10 22:38:05 Első beszi 2007 december 23. Ès: Ronin. Rangja: Vezérhím 10 évnél régebbi tag Utoljára online: 2024-11-24 17:02:37 Első beszi 2007 január 3. Goni14 mind a mai napig belèp, 10-èn azaz ma is belèpett. ![]() | |
július 10. 21:00:45![]() | |
Nyilván a kérdés Webinek szól, de az biztos, hogy a legrégebbi regisztrált tagoknak a nagy része már nem aktív. A legrégebbi beszámolókat itt meg tudod nézni. 2003 június 21-i volt az első. Pár nickre rámentem: többségük hosszú évek óta nem lépett be. https:/beszamolok.com/szexpartner/beszamolok/?oldal=4064 ![]() | |
július 10. 20:58:39![]() | |
üdv, van ma egy értesítésem, amire ha kattintok akkor a következő van: "Ez a(z) beszamolok.com oldal nem található *** meg van ez a beszi főoldakon: **** itt, ha hirdető nevére kattintok szintén hasonló probléma van:"Ez a(z) beszamolok.com oldal nem található Nem található weboldal az internetcímen:**** | |
július 10. 20:44:28![]() | |
Szerintem önmagában a regisztráció dátuma nem ad túl sok információt. Pl. valaki 12 éve regisztrált, viszont az utóbbi 2 évben kb. kétszer lépett be, utoljára mondjuk 3 hete, de akkor sem szólt hozzá semmihez. Ő akkor most megbízható törzsgárda? ![]() | |
július 10. 19:31:14![]() | |
Nem tennétek fel egy listát a legrégebben regisztrált 50 (25? tagról, konkrét dátumokkal? Megbízható törzsgárda!!! ![]() | |
július 10. 12:34:17![]() | |
Konkrét kérdésedre adtam konkŕét választ;) Nem általánosságban. Qz általad felvetett kérdéskör tekintetében és kicsit tágabb értelemben is , az ai egy lufi. SEMMI olyat nem zud amit egy ember ne tudna. Ha csak és kizárólag a feltett kérdés tekintetében nézem, nem kell tőle félni, mivel teljesen mindegy, hogy egy adott kamu anyagot ai vagy ember allította össze. Az ugyanugy kamu, es ugyanugy kell kiszűrni. Sőt, sokszor könnyebb. Vannak más spektusok amik szerint vizsgalva hatalmas gondokat okoz vqgy fog okozni, es mas szempontokbol meg rendkivul hasznos AZ RMBERISÉG számára, de a feltett kérdésre a válasz, hogy semmilyen változást kamu kiszűrés tekintetében ![]() | |
július 10. 11:46:10![]() | |
Köszönöm a kimerítő válaszokat! ![]() | |
július 10. 09:08:15![]() | |
Helló Webi! "Ez az ai lufi azért messze nem annyira okoz gondot, mint azt a laikusok hiszik" Hm, azért mondjuk Keleti Artúrt a legnagyobb jóindulattal se nevezném laikusnak. (Csak példaként írtam a szélsőközép mesterséges intelligenciával foglalkozó adásait.) Ha konkrétan a felmerült kérdésre adtál választ, úgy értem, de azért vannak aggasztó dolgok, folyamatok. Szerintem. ![]() | |
július 10. 02:56:12![]() | |
Jah es belenézve a két hozzászólásomba, ha most ne. Éjjel 3 lenne, és gép előtt lennék, nem telefonról, én is ráuszítanam az ait, hogy fogalmazza érthetőbbre és javítsa a hibákat. Az még nem azt jelentené, hogy nem én szóltam hozzá....:) | |
július 10. 02:52:02![]() | |
A második részre a válaszunk röviden az, hogy nem. Itt emberek közötti interakcuóról van szó. Nemnfogjuk tipizálni, nem fogumlnk összefoglalókat keszíteni. Leszbazboldalon ai már dolgozunl rajta de nem ilyen funkcióval. Ráadásul a ki az aki így meg úgy csinalja a franciát egy piszkosul ertelmetlen kérdés. Mert 1. piszkosul vendeg függó 2. Nem uymgyanazokra van helyezve hangsúly. Van akit az érdekel, hogy a golyoját nyalintsák, es elajul, hogy de jól csinálja a hirdető, másnak meg más a fontos es ezt meg sem említi ugyanannál a hirdetőnel. Vagy az egyik beszi iró panaszkodik, hogy balos a lány es a bal oldalira jobbsn koncetrált, a jobbot meg hanyagolta.;)Most akkor jó ebben vagy nem?;) Mit írnánk az összefoglalóban?;)Azért itt még mindig nem progrqmozott robotokrol vagy nagy tarsadalmi mintavételekről van szó, vagy egzakt tudományos okfejtésekről - amikbem fellelhetők szabályok, mintazatok. Ez egyedi... Ez egy mélységesen szubjektív és egyedi élmány. Nem fogjuk a besziket tipizálni, a mostaninál jobban - lásd cimke és pontozási rendszer. ![]() | |
július 10. 02:38:30![]() | |
A plágiumot és a ai szülemenyeket , amikor nem korrektúráról van szó, viszonylag könnyű kiszűrni, és előbb utóbb kibukik ha nem valós randit ír meg valaki. Pontosan ugyanolyan módon van eljárva egy ai által kitalált történet esetében, mint egy ember által kitalált történet esetében. Mindkettő ki szokott bukni. Ha valaki egy megirt beszire engedi ra az ait, hogy pl. jobban legyen megfogalmazva, formázva, helyesírást, ragozást, szóhasználatot ellenőrizze stb. - ebbe nem szólunk bele, hiszen a lényeg , hogy az adott randiról szóló info benne van, amiről te írsz az pedig egy külsőség, nagyjából maximum szemantikai kerdés, ami teljesen lényegtelen, mert itt nem a művek irodalmi értéke a fontos, hanem a bennük lévő információ. Lenyegtelen milyen szavakkal es külalakkal van megfogalmazva. Ahogy abba sem kötünk bele, hogy ha valaki helyesírás ellenőrzőt hasznal vagy word- ben irja meg, és utána másolja be. Ez ugyanolyan mintt a retus. Egy retusalt képnél is teljesen , és totálisan mindegy, hogy profi grafikus, photoshoppal retusált képéről van szó, vagy az ai retusalta ugyanazt az eredmenyt. Rerusalt es kesz. Vagy amikor a progrqmozó megmondja az ai-nak milyen kódot kér, mit tudjo a kód mi legsen a vegeredmeny milyen technikat használjon, milyen adqzokkal dolgozzon. Ehhez programozasi elmeleti es gyakorlati tudas kell. De a kulimunkatol, a kismilliószor használt és ismert rutinoktol a remdgeteg gepeles jó részétől megszabadul. Attól ez még az ő kódja, ő csinálta, és qzbamit ő akart. Az ai csak eszköz volt. Ítt eszközről beszélünk. Az ai nem csodaszer, hanem egy eszköz ami atveszi es gyorsabban csinálja meg azt, amit az ember is tudna. Nekünl tökeltesen mindegy , hogy nyelveszeti szempontból fel van e javitva egy írás vagy sem. Mert az irasban levo informació a lényeg, és nem a nyelvészeti megoldások. Teljesen mindegy hogy egy korrektor néz át egy szöveget vagy az ai , a végeredmény ugyanaz. Ez az ai lufi azért messze nem annyira okoz gondot, mint azt a laikusok hiszik, és gyk nem hogy semmivel nem tud többet mont az ember, de még mesze van tőle, egyedül a gyorsaságaban nagyobb, adqtmennyiségben jobb. De nem kreativ. És igen, az okos ember eszközként tekint ŕá és akként használja. Nem olvassa át kétszer hanem azt mondja a chatbotnak: javítsd ki a hibákat. Es az kijavitja. Ugyanúgy ahogy az ember, ha annak adná oda. Az ai egy rabszolga gyk. Nem o fogja megmondani sosem hogy hogyan milyen technikai modon pippantotta le a hirdető a vendéget. De megfogalmazni meg tudja ha elmondja neki a vendeg. Ezzel semmi gond nincs. A valótlan beszámolókkal lehet gond, azokat viszont sokkal nehezebb kiszűrni ah ember írja, mert az ai nem tud új dolgot létrehozni, csak meglévőből dolgozik, jobban kiszűrhető, mint az emberi kamuzás, mert szabalyokra épül és tudjuk miből dolgozik. Es azokat eddig is kiszűrtük, vagy csak rövid ideig voltak fent. ![]() | |
július 9. 21:16:23![]() | |
Nem tudom volt-e már de mi az üzemeltetői és az olvasói álláspont az AI által feljavított beszámolók kapcsán? Gondolom a szaftos action részen való dolgozást megtagadja, de többször érezhető olvasáskor hogy pl. a Külső szekciót erősen kiszínezi. Onnan látni, hogy pl a hosszú gondolatjelet előszeretettel használja (és idézőjelből is az első az "alsó"). Szerintem nincs az az ember aki tudná hogy ezeket hogy kell begépelni, vagy Word-be írja a beszit, de akkor minden szekció ugyanolyan minőségi szinten lenne. Jellemzően a többi szekció az eredeti, elírásokkal (AI nem képes elgépelni), de erős stílusváltás egy beszin belül az fura. Nem tudom ti hogy vagytok vele de nekem a nyers tartalom fontosabb, hogy a makktárs mit élt át mit látott mint a líraiság és a hasonlatok halmozása főleg ha nem is annak a tollából jön aki ott volt a randin. +Üzemeltetői részről, van-e tervben hogy a meglévő besziket megetetni egy modellel mint vektor adatbázis/RAG, és akkor akár több tucat beszámoló átnyálazása és "kijegyzetelése" nélkül lehetne kérdéseket feltenni egy chatbotnak (nyilván valami privát futtatásún, ami nincs cenzúrázva, és az lehet nem olcsó) az adott lányról. VAGY az egész adathalomban keresni, hogy "ki az aki így meg amúgy csinálja a franciát" stb. | |
július 9. 16:47:24![]() | |
"Kiírjuk mostantól az adatlapra, hogy milyen régi a regisztráció. (Intervallumokban lesz kiírva, ezek a következők: új , 1 hétnél régebbi, 1 hónapnál régebbi, fél évnél régebbi , egy évnél régebbi, 3 évnél régebbi, 5 évnél régebbi, 10 évnél régebbi tag.)" Na vègre!!!! Règebben napra pontosan ki volt írva. Az ellen mi szól hogy újra így legyen? Pl. Regisztráció kezdete: 2025.07.09. 16:47 ![]() | |
július 9. 15:40:29![]() | |
Mostanában többször előfordult hogy friss újonc beszámolójára érkezett nem korrekt megjegyzés. A friss újonc egy rang. A rangok az aktivítást mutatják. Ha valaki aktív pár hónap alatt magas rangba em,elkedhet, aki pedig nem aktív , 10 év után is leeht friss újonc. Nem kell lenézni a friss újoncokat - ilyesmiért komment törlés jár. Moderálási elvek: Oldal másik felhasználójának megsértése. Nem győzöm hangsúlyozni az alapvető normális viselkedés fontossággát, ami azt jelent: nem alázok mást... a mai magyar míves közbeszédben legyen ez a témájú oldal a kultúrált beszélgetés fellegvára :))) A burkolt zsidózás, akarom mondeni menedzserezés szintén sértésnek számít. (Ezen az odlalon elég nagnyak :)) Amit kirakunk beszit azt nagyon nagyon kis esélyel írta manager, lés az is gyorsan kiderül. Akinek halaszthatatlanul viszket , kérem személyes üzenetben felém tegye meg az észrevételét. Kiírjuk mostantól az adatlapra, hogy milyen régi a regisztráció. Intervallumokban lesz kiírva, ezek a következők: új , 1 hétnél régebbi, 1 hónapnál régebbi, fél évnél régebbi , egy évnél régebbi, 3 évnél régebbi, 5 évnél régebbi, 10 évnél régebbi tag. (jut eszembe: ha már hozzányúltunka felhasználói adatlaphoz, gyorsítottunk is rajta:)) | |
július 8. 12:28:16![]() | |
Köszönöm a gyors javítást! Mikor a Kedvencekből megnyitom egy kedvenc adatlapját, soha nem nézem, hogy mire koppintok. 🙃 ![]() | |
július 8. 10:42:34![]() | |
A háttérben elég nagy upgrade volt, jellemzően technikai jellegű, ami az olsal kódjának magját is érintette. Ebből fakadhatnak hibák, remélem most ezek elhárultak teljesen, ha valaki taopasztalna még hibát kérem jelezze. Az upgrade-nek köszönhetően gyorsabb lett az oldal, és új technikai megoldásokat is előkészítettünk vele. | |
július 8. 10:40:18![]() | |
Na ez trükkös volt :) A kedvencekben két link van, egyik a névre kattintva , másik a képre kattintva érhető el. A névre kattintás esetén volt hibás a link. Mi csak a képre kattintgattunk és néztük bután, mi lehet a gond, mert nálunk jól működik :) Javítottuk, köszi a jelzést.:) ![]() | |
július 8. 10:24:15![]() | |
Ezt a hibát nem tudjuk reprodukálni. Kérlek személyes üzenetben küld el pontosan , hogy hol és mire kattintva tapasztalod ezt. ![]() | |
július 8. 10:22:37![]() | |
Javítottuk a beszámoló beküldést. ![]() | |
július 8. 09:02:05![]() | |
Már napok óta, ha a Kedvenceimben rákoppintok valamelyik kedvencre, nem az adatlapja jön be, hanem az Erotikus masszázs lányok - Minőségi szexi masszázs kereső rész. | |
július 8. 08:52:04![]() | |
Beszámoló írás felület a térkép cím megadása panelnél megakad. A regisztrált hirdető címét nem tölti be és nem is írható be semmi. | |
július 7. 15:24:36![]() | |
nálam is ![]() | |
július 7. 15:01:26![]() | |
Sziasztok! Nem tudom másnál is így van-e,de nekem ma ahogyan beléptem az oldalra és a szexpartnerek között nézelődtem,nagyon sok masszázs hirdetés jelent meg a szexpartnerek között. | |
július 6. 13:50:01![]() | |
A javascriptek egy része egy frissítés miatt átmenetileg nem működött, már javítottuk. ![]() | |
július 6. 09:03:55![]() | |
Csudiszép Vasárnapot mindenkinek! Webi, szerettem volna a napi egy tombolát kiosztani, de a küldésnél beragad, nem megy tovább. Nem jelez a sikeres küldésről, nem hinném hogy megkapja. Napi egy tombola küldésére kattintok, megadom a felhasználó Nick nevét, azt is behelyezi, a küldésnél viszont megáll a tudomány. Nem jelez sikeres kiosztást, nem lép tovább. Köszönöm ha ránéztek alkalomadtán... | |
július 5. 22:39:40![]() | |
Az első bekezdésben a gondolatmeneted teljesen értelmetlen, sorry. Teljesen fals és átgondolatlan. Az idézett mondatból kihagytam egy szót, amit ugyan magyaráz a kontextus, de akkor kijavítom itt. "Egészen pontosan 2.4x többen kattintnak azon beszámolókra, amelyik kategória az adott oldalletöltésnél előrébb van." Nem versenyeznek a szexpartner hirdetők a masszázs hirdetőkkel. Ez nem csapatjáték hanem egyéni. Hirdető versenyez hirdetővel a nézettségért. Semmi értelme kategóriara vetíteni. Egyedi hirdetesekeről beszélünk, nem csapat hirdetesről. Egy szexpartner hirdetőnek teljesen mindegy, hogy egy szexpartner hirdető pörgeti le a beszámolók főoldal friss beszámoló listájáról, vagy egy masszaszázs hirdető. Es egy masszaázs hirdrtőnek is teljesen mindegy , melyik kategórias hirdető pörgeti le. Ha egy csapatjátékról lenne szó, akkor lenne értelme erről beszélni, de erről szó sincs. A jelenlegi módozatban pont, hogy minden egyes hirdető kategóriától függetlenül egyenlő. Pont azért keresünk más metódust mert egy adott felhasználóra vetítve - ugye minden oldelletöltésnél másik kategória van elöl - mert a vemdég elsikkadhat a 2. -ént kiírt kategória beszámolói felett. Itt nem szexpartner kontra masszázs csapatok vannak, hanem egyedi hirdetők, és igy mindegyik egyedi hirdető beszámolója ugyanannyi ideig van kint főoldalon, pont ugyanannyi eséllyel , amíy lepőrög, kategóriától függetlenül. Pontosan az egyenlőség elérésére törekszünk. Ha jön egy beszámoló, ugyanolyan esélyel vegyék észre , es ne az oldalletöltésnél sorsolt kategória sorrend döntsön arról melyiket veszi észre mindenki. ![]() | |
július 5. 15:43:13![]() | |
„ Egészen pontosan 2.4x többen kattintnak azon beszámolókra, amelyik az adott oldalletöltésnél előrébb van.” Igen, végtére is ez az, amire felszerettem volna hívni a figyelmet. Ömlesztve jóval kevesebb masszázs jelenik meg a 20-as listában (most 13:7 a partnerek javára), és hamarabb le is nyomják a listáról őket a partnerek. Így a kiemelt felületen kevesebb „kattintásra” van esélyük a masszázs lányoknak, így kimutathatóan hátrányba kerülnek. „Mobilon oldalletöltésenként véletlen az, hogy szexpartner vagy masszázs kategória van elöl.” Ez valóban így van, tapasztalom. Erre az ad-hoc jelenségre, mint probléma nem gondoltam. Teljesen érthető voltál. Meglátjuk az érintett statisztika merre fogja billenteni a mérleget. Az értesítéseket köszi ha átnézed. Jók voltak régen a részletezett "változó" infók a kedvencekről... ![]() | |
július 5. 14:31:45![]() | |
Jelenleg összesítve , ömlesztve jelennek meg a beszámolók, a beszámolók menüpont főoldalán. Csak a föoldalon. csak a legújabb beszámolók. Ez a legújabb beszámolók listája, ami nem lapozható. A lista tetején és alján található gombok, vagy a menüpontok visznek az egyes kategóriák összes beszámolójára, ami lapozható, és az összes olvasható. (Nyitható almenüről nem tudok) Ez egy tesztelés, vagy inkább statisztikai elemzés alatt álló metódus. Az észlelt probléma amire megoldást keresünk: 1. A felhasználók 80 plussz százaléka mobilról nézi az oldalt. 2. Mobilon oldalletöltésenként véletlen volt az, hogy szexpartner vagy masszázs kategória van elöl. 3. Arra az anomáliára figyeltünk fel, hogy amelyik kategória az adott oldalletöltésnél elöl van, azon szignifikáns különséget látunk a jategóriák között , beszámolókra kattintás tekintetében. Egészen pontosan 2.4x többen kattintnak azon beszámolókra, amelyik az adott oldalletöltésnél előrébb van. Mindegy, hogy melyik kategória van elöl. Nagyon sokszor abban néznek meg több beszámolót, amelyik előrébb van - fordítva szinte sosem. 4. Tehát a hátrébb lévő kategória mai beszámolójára kevesebben kattintanak, mint az elöl lévő kategória 2-3 napos beszámolójára. 5. FELTÉTELEZZÜK , hogy ez azért van mert amikor a felhasználó megnézi a listát, és görget lefele, és mondjuk 3 napja nézte utoljára a listát, akkor a 3 napnál megáll nem görget tovább, így el sem jutva a másodiknak kiírt kategória beszámolóihoz. 6. Ezért most a beszámolók főoldalán, a legfrisebb beszámolók ömlesztve jelennek meg, és megnézzük hogyan változnak a kattintásszámok. 7. Ha kevesebb kattintás, vagy ugyanannyi lesz ezen a módon, akkor visszatérünk az erddigi megjelenítéshez, ha több, akkor ez lesz a megjelenítési mód ami jelenleg van. 8. A célunk az, hogy minél többen olvassanak, vegyenek észre MINDEN beszámolót ami íródik - és ez a hirdetők és a vendégek érdeke is. Ha tényleg az a gond, hogy sokan megállnak idő előtt a görgetéssel, és nem jutank el az új beszámolókhoz, ez a mód megoldja. Remélem teljesen érthető voltam, és mindenre kiterjedő részletes válasuzt adtam :) Az értesítésekben nem volt változás, de le fogjuk ellenőrizni. Ha jól emlékszem, csak akkor megy értesítés, ha az újdonságok naplójába is bekerül, hogy senki ne kapjon 23 értesítést arről egy nap, hogy egy hirdető felötl/töröl/feltölt/töröl stb 23x egy képet. (talán 10 nap vagy két hét intervallum van azt hiszem, de ellenőrizni fogjuk) ![]() | |
július 5. 13:11:04![]() | |
Üdv mindenkinek! Pár napja vegyesen jelennek meg egymás után a beszámolók menüpont alatt a masszázs és a partner beszik. Tegnap voltam egy hölgynél és ma egy kis trécseléssel felhígítva beszélgettem egy másik leányzóval egy jövő heti légyottot egyeztetvén, ahol mindkettő masszázs lánynál szóba került eme változás, ami részemről azt feltételezi, hogy fontos tényező lehet számukra. Mivel a partner beszik mennyisége mindig jóval felülmúlja a massz beszik számát (pillanatnyilag 13:7 arányban a 20-as listán), így tapinthatóan hátrányba kerülnek a masszázs lányok. Mivel köztudott hogy ezt a listát nézik elsődlegesen a vendégek, ezért a hirdetők szempontjából ez fontos tényező lehet. Ez amolyan kiemelt kartoték, üzleti/kereskedelmi platformokon „van hogy” fizetős (ez utóbbit csak azért említettem, hogy mennyire lehet fontos egy főoldal / főmenü, nem a fizetőssé tételére egy javallat). Tudom, hogy van egy opció a sarokban szexpartner / masszázs beszámolók listája, de az már egy újabb nyitható almenü. Ráadásul alig észrevehető (az egyik lány másnapra szúrta ki a másiknak én hívtam fel a figyelmét. De én sem elsőre figyeltem fel rá). Csak arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy az előző külön választott szexpartner / masszázs beszámolók listája (10/10 metódusban), almenük nélkül egyszerűbb/ átláthatóbb, és talán igazságosabb lehetett. Amit én személy szerint hiányolok, hogy a régi struktúrával ellentétben most, a személyes menümben a kedvenc hirdetőimről nem kapok automatikusan részletes infókat úgy, mint régen. Arról értesít a rendszer, ha beszámolója jelent meg, de egyéb változásokról, pl: új fotókról hogy egyet említsek, nem. Természetesen a fent felsoroltak nem kritika, hanem egy észrevétel. Mindenki kezelje habitusa szerint. | |
július 5. 07:17:43![]() | |
Ezért nincs. ![]() | |
július 5. 07:13:48![]() | |
Ha kenne egy konteo topic, csevegés, fal akármi, többet nézném mint a hirdetőket 😀 ![]() | |
július 4. 20:15:20![]() | |
Helló, Egy bug: ha elmentek egy beszámolót piszkozatnak ahol már beállítottam a térképen a helyszínt, azt elfelejti, következő megnyitásnál újra a default V. kerületi helyre ugrik. | |
július 4. 16:53:34![]() | |
Szia Webi! Nálam (szerintem) tegnap óta vegyesen jelennek meg egymás után a Beszámolók menüpont alatt a massz és a partner beszik. Korábban ugye két jól elkülönített szekcióban láttuk a 10-10(?) legfrissebbet. Ez koncepció vagy work-in-progress? | |
július 3. 16:16:58![]() | |
Lefogadom, hogy néha-néha még Webi is meg tud lepődni. (Vagy Vivát kellett volna írnom?) ![]() | |
július 3. 10:27:55![]() | |
Ez így van, Viva. De meglepetések és relytélyes dolgok bármikor előfordulhatnak.😉 ![]() | |
július 3. 10:21:01![]() | |
Aki lètrehozta, működteti csak tud mindent a saját oldaláról. Legalább egy ember van azèrt, Professzor. :) ![]() | |
július 3. 09:03:12![]() | |
Webmester, épp ideje volt az írásodnak, helyre rakni néhány tévedést. Másik dolog: én pl. senkiről sem hiszem, hogy mindent tud az oldalról. Esetleg többet, mint az átlag. ![]() | |
július 3. 07:18:45![]() | |
Webi, nagyon köszönöm a részletes statisztikai adatokat! Számomra még egy lényeges dolog derült ki a számokból: a lányok nagyon nem használják ki a napi tombola lehetőségét. Valahol egy számjegyű százaléknyit osztanak ki, de megkockáztatom, hogy ez 5%-nál is kevesebb vagy akörüli. Azaz, több, mint 90%-a "bent marad" ... @lányoknak: szóval, ha nem tudjátok kinek küldeni a napi tombolát, én szívesen fogadom! :) ![]() | |
július 3. 02:34:50![]() | |
Na még egyszer érdemben válaszolok, után törölni fogom az összeesküvés elméleteket. Június folyamán 2915 tombola keletkezett. 2536 beszámoló kapcsán került kiosztásra. Ebből következik, hogy 379 tombola keletkezett nem beszámoló kapcsán. Tehát kb 7,6 (kerekítsünk 7-re) , tehát 7:1 arányban van annak az esélye, hogy hogy egy nyereményt megnyerjen egy beszámolót író egy nem beszámolót íróval szemben. Ez azt jelenti, hogy egy sorsoláson kb. 2 olyan van átlagban, aki nem írt beszámolót. statisztikailag minden 8. (ha ilyenek az arányok) főnyereményt nyer egy beszámolót nem írt felhasználó. Statisztikailag. Ez az arány régebben még nagyobb volt, hiszen pl nem volt infobázis ahol lehetett tombolát kapni, stb. Egyébként az arány folyamatosan tolódik el a beszihez nem kapcsolódó tombolák felé. Az infóbázis egyre népszerűbb, rövidesen kap egy nagyobb upgradet, és külön is szedjük valamennyire a beszamolok.com-tól, új nevet, új felületet is kap. Előző hónapban a statisztikai átlagnál kevesebb volt beszihez nem kapcsolódó nyertes, 1 ilyen nyertes volt, múlt hónapban meg több, 4. Tehát bár valóban azok nyernek többször, akik írtak beszámolót az nem azért van, mert bármit is számítana, hanem azért mert több beszámolót szednek össze mint azok akik nem írtak. Asszem 4. es (általános iskola) matek :) Szóval mellőzzük az ilyen dolgok kijelentését Viva, mert van aki azt hiheti, hogy te mindent tudsz, és ezzel félrevezeted őket, az konteok ma reneszánszukat élik. Mi azért adunk tombolát, mert az adott tevékenység az oldalon hasznos az oldalnak. Hogy mennyire hasznos, azt az érte járó tombolák mutatják. De minden egyes tombola ugynannyira hasznos számunkra, ergo semmi okunk különbséget tenni más módon a sorsolásnál. Teéljesen véletlenszerű. Valamint mostantól a tombolajátéknál az is ki van írva, mikor és miért kapta az adott tombolát az aki nyert nyereményt, illetve kapcsolódik e a tombolához beszámoló, és melyik beszámoló. ![]() | |
július 3. 00:43:44![]() | |
A mindenit, mennyi érdekes és meglepő dolog kerül felszínre annak a néhány mondatomnak a nyomán, amelynek végső célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a tombola játék legújabb fődíjára (milyen hülyén hangzik ez így leírva egy emberről). | |
július 2. 21:30:51![]() | |
Lehet hogy ugyanarra gondoltunk, èn sem tudom ki volt, írtam kb 4 tombola, az simán lehetett pontosan 2 darab is. Arra emlèkszem hogy egy kèzen megszámlálható volt, nagyon kevès ès nyert. De az hogy nem írt beszit... Lehet règebbi időkből volt. 18 hónapja van hirdetői fődíj, mind a 18 vendèg írt beszit. Ha gondolod ideírom ki ès hány beszit. Az el kell menni dologban egyetèrtek, többekhez is elmentem vagy előtte vagy utána vagy akkor amikor fődíj volt, kb kèt hirdető maradt ki eddig szexpartnerek közül. Meg szoktam csinálni saját tombolát ès ott mindig èn nyerek. :) ![]() | |
július 2. 21:24:21![]() | |
Nem lehetsz Windisgrèc mert ez egy nyilvános adat. :) A szemèlyes menüdben kell renned a tomboláknál a megfelelő gombra, ott a toplista ki hogy áll, hányadik, mennyi van neki. Előző hónap is látszik. Egyetlen szívfájdalmam hogy mindig csak az előző hónap, sajnos nem tárolódik az infó, hogy pl előző 18 hónap. Valamint nem látod csak max az első 100-at, nem lapozható, így nem látszik hányan játszák, kiknek van csak egy db pèldául. (Pèldául Professzornak 2 tombolája van jelenleg, 20. helyen áll ès nekem pl 11 van ès az 5. helyen állok. ![]() | |
július 2. 21:17:17![]() | |
Kifejtettem csak nem neked válaszolva Soma, hanem fentebb, Professzornak írva meg előbb Webinek. Nem ismètlem meg, össze tudod rakni a megfejtèst. ![]() | |
július 2. 21:15:41![]() | |
Számomra az "algoritmus", "program", "rendszer" vagy a "vèletlen" szavak szinonímák ami által a nyertes kisorsolódik, kigenerálódik, stb. Korábban is olvastam már itt ezt a szót, akkor nem került kigyomlálásra, ezèrt használtam most èn is ezt. De ha nem jó szó erre, okè, nekem mindegy legyen akkor "rendszer" ami választ egy tombolát. Abban igazad van hogy nem feltètlenül a beszámolóhoz kapcsolódó tombolája nyert annak aki beszit írt, ilyet nem is állítottam mert erre nincs rálátásom csak a nyertesnek meg nektek. Az èn állításom csupán annyi volt hogy eddig a 18 nyertesből 18 nyertes írt beszit ès ez tèny. Kb olyan mintha egy focicsapat 18 meccsèt piros mezben játszaná ès mind a 18 ilyen meccsük győztes lenne. Lehet nem a piros mez az oka, de jó kabala. Nyilván a múltbeli "hozamok" nem garanciák a jövőre nèzve. Mindenesetre Professzor sopánkodására nagyszerű poèn volt hogy beszit is írjon, hisz eddig beszitlen nyertes mèg nem volt mióta hirdető a fődíj. (Persze ettől függetlenül lehet hogy valamikor lesz olyanra is pèlda, bármi megtörtènhet) De statisztikai alapon nèzve jobb ha ír beszit. ![]() | |
július 2. 16:49:48![]() | |
Fejtsd ki bővebben, mert így még kevésbé érthető. A tombolajegyen kívül mi kell még a fődíj megnyeréséhez, amihez a besziírás hozzásegít? (Először a szerencsére tippeltem, de elvetettem, mert akkor itt sokan lottómilliomosok lennének. Például te is. Persze, mit tudhatom én?) ![]() | |
július 2. 16:46:11![]() | |
Viva! Azt Te honnan tudod kinek mennyi tombolája van vagy volt? Már ha nem vagyok Windisgréc? ![]() | |
július 2. 15:28:48![]() | |
Én meg emlékszek olyanra, aki 2 tombolával nyert. Nem tudom ki volt az, (nem is érdekel), de 2 tombolája volt. És nem írt beszámolót. Egyébként pedig szerintem a többség nem vár a szerencsére: el kell menni az adott lányhoz, nem a tombolában kell bízni. ![]() | |
július 2. 15:08:23![]() | |
Amit írsz, de facto nem igaz. Nincs algoritmus. A rendszer totálisan véletlenszerűen választ tombolát. Semmiféle algoritmus nincs. Bedobja egy nagy kalapba az összes szerzett tombolát és kihúz egyet, az lesz a fődíj. Ennyi. Arról nem is beszélve, hogy az, hogy valaki írt beszámolót és nyert, nem feltétlenül azt jelenti, hogy a beszámoló-hoz kapcsolódó tombola nyert. Minden egyes tombolának ugyanannyi esélye van nyerni, bármilyen módon is szerezték. A legtöbb tombolát beszámoló írással lehet szerezni, de más összefüggés nincs. ![]() | |
július 2. 14:13:34![]() | |
Nem csak a legjobban ismerem, de a legjobban is èn figyeltem meg. Elkerülte a figyelmed egy fontos tèny Professzor, nevezetesen az algoritmus eddig azokat kedvelte akik írtak beszit. Többeknek elèg volt a hónapban egy beszit írni, de minden nyertes írt az adott hónapban. Nem találsz olyat aki nem írt beszit, de más módon tombolához jutott. Erre cèloztam. Szóval ha nyerni akarsz nem elèg a tombola, (elvben termèszetesen elèg) de kabalából írj egy beszit is, 18-ból eddig 18-szor EZ működött. Szóval tisztában vagyok vele hányfèle módon lehet mèg tombolához jutni besziíráson kívűl is, de nem csak a tombolaszám a lènyeg. Nem nyert eddig fődíjat az sem akinek 200-nál több tombolája volt. Ès nyert már fődíjat akinek kb 4!!! volt. Az algoritmust is megfigyeltem, eddig kedvelte a besziírókat ès 18 eset már elèg sok ahhoz hogy következtetèst vonjak le. ![]() | |