április 26. 12:56:22![]() | |
Na. hogy leegyszerűsítsük, én szívesen eltöltenék Renivel, akiről ugye tudjuk, hogy nem tökéletes, hamiskártyás, stb. min. egy pásztorórát, de most frankón. Azt, hogy most ennyit beszélünk róla, meg néhányan próbálják kielemezni pszichéjét, csak azt mutatja, hogy valamiért különlegesnek,(extrém)-nek tartjuk. A beszit generáló viselkedésbeli hiányossága, esetleg a ,,pont leszarom" effektus, az érintett Mt. szemszögéből nézve valóban szomorú. De, és itt jön a lényeg, én nagyon, de nagyon össze tudnék vele gyűrni néhány lepedőt. Úgy mindenek ellenére is. Természetesen ez nem felmentés volt részemről, valszeg hormonális probléma ami mögötte áll. | |
április 26. 12:48:16![]() | |
Azt nem mondanám, hogy többet, mert ezt a logikát alkalmazva a klinikai szakpszichológus ezek szerint potenciálisan kevesebbet tudhat meg egy vizsgált alanyról mint az, aki csak az érzékek szeszélyei alapján próbál következtetésekhez jutni ![]() | |
április 26. 12:45:19![]() | |
Valóban, de kellő odafigyeléssel közelebb kerülhetünk a tapasztalás pontosabb leírásához ![]() | |
április 26. 12:44:08![]() | |
Ez elfogadható érvelés, mondhatni az a bizonyos "első benyomás" - azért tulajdonítok nagyobb jelentőséget ennek, mert ez egy vegytisztább állapot. Persze az már filózófiai jellegű kérdés, hogy ki mit keres - illúziót vagy objektív tényeket, ugyan az emberi viselkedés komplexitása miatt nehéz objektivitás, de kellő odafigyeléssel komoly közelségbe lehet kerülni az igazság centrumával. Számomra, ha szexről van szó, akkor nem probléma az illúzió, ugyanis az illúzió és a "valóság" közti differencia kellő színészi adottságokkal minimalizálható. Ha emberi milyenségről van szó, akkor mindenféleképpen a tapasztalt történésekre próbálok támaszkodni ![]() | |
április 26. 12:41:48![]() | |
A szemèlyes tapasztalat sokat számít, többet mint csak az információk halmaza valakiről akit nem ismersz. Amúgy meg minden szubjektív. ![]() | |
április 26. 12:26:55![]() | |
Ez szubjektív validáció. Nehéz így mérni valamit. "A" ember egy alaphalmaz attríbutumai alapján határoz meg valamit, te pedig a személyes tapasztalataid alapján. Ismerek olyan embereket akik klasszikusan a nem túl kellemes kategóriába sorolhatóak, de jól kijövök velük, mert csak szakmai dolgokról beszélünk, így a mintavételezés általi érzékelés során nincs olyan tapasztalásom amit "negatívként" élnék meg ![]() | |
április 26. 12:14:17![]() | |
Szerintem a "szüzességed is nekem adhatod" vállalást vissza kellene nevezni "szüzesség elvétel"-re. A mostani névnek van egy 'rábízás' jelentése, maradandósítva a kapcsolatot a vendéggel a hirdetőre bízott szüzességen keresztül. Esetleg egy öntudatosan 'nem-szűz' törzsvendég gúnyosan rá is kérdezhet (feltéve, hogy kiszúrja ezt a vállalást az adatlapon), hogy "Na, előző alkalom óta hány új szüzességed lett?". A visszanevezés után nem kellene emiatt aggódnia a lányoknak, és többen tennék elérhetővé ezt az opciót | |
április 26. 11:29:08![]() | |
Az oldalon a megnyilvánulásai alapján pont hogy ő alakította ki magáról a flegma, másokat lenéző hirdető képét. A beszámoló pedig ezt meg is erősítette. Ráadásul még az oldal rossz hírét keltette, mivel azt állította hogy a lányokat önkényesen kijelölik tombola főnyereménynek, ha akarják, ha nem. Ez hazugság. Webi ezerszer leírta, hogy rengeteg lány van, aki főnyeremény szeretne lenni. Ráadásul a többségüknek hónapokig várakozniuk kell, mert annyi a jelentkező. ![]() | |
április 26. 10:34:59![]() | |
Nehèz èrteni valamit amit nem ismersz vagy nem tapasztalsz. Hsz-eidből kisüt az ellenszenv, a megvetès ès a lenèzès. Elmagyarázom amit nem èrtel: èlőben más, nagyon más. Ebben áll a nagy titok. Nem vèletlen hogy csak olyanok savazzák akik nem jutottak el hozzá. Tudod èn is megkaptam már hogy online megnyilvánulásaim alapján húha, de szemèlyesen meg milyen pozitív meglepetès vagyok. :) Az hogy jobb vagy szebb abba nem mennèk bele, összehasonlítani felesleges, üde színfoltja volt az oldalnak, igen is hiányozni fog. Főleg azoknak akiknek csodás perceket szerzett. ![]() | |
április 26. 10:32:47![]() | |
Én voltam nála. Ugyan voltak a kommunikácioban nehézségek az elérhetőség terén, de sem lekezelést, sem flegmaságot nem tapasztaltam, sőt, egy kedves, jó fej, a vendéget tisztelő szolgáltatót ismertem meg a személyében. ![]() | |
április 26. 10:19:38![]() | |
Van akinek ez imponál, ennek is megvannak az okai, a pszichológia illetve a frontális lebeny vizsgálatából deriváló adatok erre magyarázatot adhatnak ![]() | |
április 26. 09:33:18![]() | |
Köszönöm, hogy megírtad. Elmondható, hogy a türelmed elképesztő. Tényleg minden lehetőséget maximálisan korrekten megadtál neki, hogy teljesítse, amit önként vállalt.Le a kalappal előtted! ![]() | |
április 26. 09:28:24![]() | |
Egyetértek, és abszolút nem lepett meg, hogy ennek az első és remélhetőleg utolsó ilyen esetnek pont Ren főparancsnok kisasszony az elkövetője. ![]() | |
április 25. 22:12:10![]() | |
Általában az extrovertált emberek megosztóak is egyben. Reklámnak meg különösen jó,hiszen beszélnek róla. Itt van előttünk a megunhatatlan bulvár, mindegy mennyi igaz a hírből,az emberek habzsolják ! Az illető Hölgy is ezt lovagolva meg,megtehette,így is kedvelték. Elég nagy holdudvara volt(van),a többi meg nem számított. Állást foglalni egyenlő azzal,hogy hova húzz a szocializálódott lényed... Itt is mint a civil világban,zsák a foltját,és ezt jó értelemben gondoltam. A hiba ott esett meg,mikor valaki egy tőle más gondolkodású hirdetőnél esik pofára. Az ego is szerepet játszik,a történteket olvasva igaza is volt,de kérdem én ismerve az illető itteni előéletét, megnyilvánulásait,miért lepődött ennyire meg mégis ? Mert mit vesztett? Sem konkrét időt,sem pénzt...Ja hogy felültették,de ki ? Arra talán nem gondolt,hogy az ő megnyilvánulásai, beszámolói viszont a "fődijnak" nem tetszettek talán ? Végezetül,minden tiszteletem az oldal használóinak,így kinek nem inge.... ![]() | |
április 25. 21:06:39![]() | |
így van... pontosan... egyetértek... ![]() | |
április 25. 20:52:28![]() | |
Sosem értettem a lány "rajongóit". Lekezelő, flegma stílusa volt, ráadásul az oldalon vannak és lesznek is nála sokkal jobb és szebb hirdetők. Nem fog innen hiányozni. ![]() | |
április 25. 15:32:29![]() | |
Sziasztok! Mivel saját beszámolómnál nem kommentelhetek, ha nem gond, itt reagálnék a Renről írt beszimhez kapott hozzászólásokra (Webmester néhány üzenettel lejjebb, 11:20-kor linkelte). Srácok, mindenkinek köszönet a támogató üzenetekért, jól esett! Különösen az az aspektusa a kialakult komment folyamnak, hogy azok sem estek nekem vagy az egyetértően nyilatkozóknak, akik eddig is kedvelték és ezután is ugyan úgy kedvelik Rent. Ez mindenkinek szíve joga, és hogy reflektáljak az itteni kommentekre is, szerintem teljesen érthető, hogy akik kellemes emlékeket köszönhetnek neki, azok egyetlen rossz eset miatt nem fognak meginogni. Nincs ezzel semmi gond, azért amit tett, bármennyire is inkorrekt volt, nagyon messze van attól, mintha terrorista lenne, vagy hasonló... Emellett természetesen az iménti példát felhozó úriember mondanivalóját is értem, és értékelem, csak egy kicsit túlzó lett a példa, de azért köszönöm a kiállást! Külön köszönet Webmesternek is, aki villámgyorsan reagált és intézkedett, miután megosztottam vele az esetet. Maximális respect! Amiatt pedig ne aggódjon senki hogy most kesergek az egész miatt, tapasztaltam én már ettől sokkal durvábbat is, megtanultam már elengedni az ilyeneket. A beszámoló azért született, hogy nyilvánosságot kapjon a sztori, remélhetőleg elősegítve ezzel azt, hogy többet ne fordulhasson elő hasonló. Mindenkinek további kellemes csajozást minden korrekt hirdető lánnyal, nekik pedig hálás köszönet azért, amit nyújtanak nekünk, kalandoroknak. Külön kiemelve Melinát, aki önként jelentkezett "pótnyereménynek", ez hatalmas tiszteletet érdemel! Az ilyen csajok miatt éri meg ez a "hobbi", meg a velejáró nem kevés kockázat és rossz élmény is... Üdv, Klapanciusz | |
április 25. 14:10:09![]() | |
"Amúgy ha nem volna igaz a beszámolóban leírt sztori,..." Senki se vonta ezt kètsègbe. A sztori igaz. Èn ahhoz szóltam hozzá hogy ne hidd hogy ha valaki kedveli akkor most kiábrándul belőle. ![]() | |
április 25. 14:02:09![]() | |
Nem én minősítettem Viva, megtette a hölgy. Ő minősítette saját magát, mert ennél egyértelműbb helyzet kevés van. Lehet, hogy neked nem számít, nekem igen. Amúgy ha nem volna igaz a beszámolóban leírt sztori, már rég cáfolta volna. Nem tette. Innentől nyugodtan lehet tényként kezelni. ![]() | |
április 25. 13:28:56![]() | |
Nem érted mire gondolt Ilko, az hogy téged teoretikusan semmilyen erősségű negatív hatás sem tud megváltoztatni / hatást gyakorolni rád, nem azt jekenti, hogy ez egy törvényszerűség. Az emberek általában komplex (vélt vagy valós) személyiségjegyek alapján döntik el, hogy kit hogyan/miként "élnek meg" ezekre a tényezőkre hatást gyakorolnak bizonyos történések. Személy szerint, ha valakit nagyon kedvelek, de kiderül, hogy egy terrorista akkor az új információk birtokában, nem mondhatom azt, hogy ugyanúgy dekódolom őt és ez semmin nem változtat, a világegyetemben nincs abszolút izoláció. ![]() | |
április 25. 12:57:05![]() | |
Ilko, nem minősítenèk, azt megteszik mások. Viszont ehhez lenne èszrevètelem: "nem hiszem el, hogy ugyanúgy tudnak tekinteni a hölgyre, mint eddig. Még ha kedvelték, akkor sem." Nem hiszed, de rosszul hiszed. Èn pèldául ugyanúgy tekintek rá ahogy korábban ès most is kedvelem. Semmi múlt idejű kedveltem. Biztos nem èn vagyok az egyetlen. De valószínű az egyetlen aki nyilvánosan nem szedem le mèg a keresztvizet is róla. ![]() | |
április 25. 12:38:30![]() | |
Én jó emberismerő vagyok, ezt továbbra is fenntartom 😀 | |
április 25. 11:34:34![]() | |
Egyszerűen fel nem foghatom, miért jó ez valakinek. Ha csak pár ember elolvassa az írást, nem hiszem el, hogy ugyanúgy tudnak tekinteni a hölgyre, mint eddig. Még ha kedvelték, akkor sem. Számomra totál érthetetlen az effajta viselkedés. Mindig az volt, és mindig az lesz. ![]() | |
április 25. 11:20:00![]() | |
Alapvetően itt a falon konkrét beszámolókról nem beszélünk. Viszont ez több mindent érintő dolog, ezért ez lesz a kivétel ami erősíti a szabályt. LINK Ez a beszámoló a tombola játék nyereményének átvételének problémájáról ír. Bő másfél év alatt ez volt az első ilyen probléma, nem voltunk rá felkészülve sem, nem gondoltuk, hogy ez előfordulhat. A tombola főnyereményeket a lányok saját maguk, önként és dalova ajánláják fel - mi pedig megjelenítjük és sorsolunk, midnen más a hirdető és vendég között zajlik. Senki nem választja ki őket, senki nem kényszeríti őket. Jelentkeznek az adott hónapra fúnyereménynek, és mi a jelentkezés sorrendjében végig megyünk rajtuk (nem úúúúgy, hanem beszélünk velük sorban:)), hogy fentartják e a jelentkezést, átbeszéljük velük, hogy ténnyleg azt és úgy vállalja sdt. Aki a sorban először erősíti meg, ő lesz a főnyeremény lány. Ren visszaélt ezzel. Viszont nagyon szeretném hangsúlyozni az itteni hirdetők 99.9%-a nem ilyen. Nemhogy nem ilyen, hanem pont az ellentéte. Mikor e havi főnyeremény lány Melina olvasta , hogy járt Klapanciusz, megkeresett minket. Melina vállalta volna, hogy kárpótolja a hoppon maradt vendéget. Bár nem ő volt akkor a főnyeremény, bevállalta volna Ren helyett, még úgy is, hogy most akkor dupláz, hiszen ebben a hónapban pedig a vele való randi a főnyeremény. Klapanciusz kompenzálva lesz, más módon - amit már megbeszéltünk vele, most már ezen nem változtatunk. Viszont ez jól mutatja: a főnyeremény lányok általában ilyenek. Nem véletelemül főnyeremények.:) Értik mi a jó hozzállás, tisztelik a vendéget, megbízhatóak , szavatartók. Melinának hatalmas respect. Ő tényleg egy igazi főnyeremény :) LINK | |
április 24. 16:43:45![]() | |
Rém egyszerű semmiség, technikailag sem nagy truváj... A böngésző back (vissza) gombjának működésének megváltoztatása infóbázis modulban, így a találati odlalról - főleg mobilon - azzal is vissza lehet menni. Ergonómiai szempontból tényleg rengeteget jelent mobilon. Halovány lila segédfogalamam sincs, hogy nekünk ez miért nem jutott eszünkbe. Köszönet az ötletért Taubácsinak, jár a + 10 prémium nap :) | |
április 24. 12:24:39![]() | |
Rengeteg visszajelzést kaptunk az infobázis működésével és design-jével kapcsolatban. Ezeknek megfelelően átalakítottuk, próbáltuk egyértelműsíteni még jobban, és esztétikailag is fejleszteni. Várjuk továbbra is az észrevételeket. | |
április 24. 12:23:16![]() | |
A hirdetés egyértelműen meghatározza, hogy mi van kínálva. A "30+ ellenőrizetlen kor", az pontosan azt jelenti, hogy több mint 30, nincs ellenőrizve, és bármennyi lehet ami 30 nál több. Ha te elmész egy ilyen hirdetésre pontosan ezt kapod, és ez is lett meghirdetve. ![]() | |
április 23. 13:57:17![]() | |
Igen, de nem erre gondoltam. Az lett volna a mondanivalóm, hogy ha a szolgáltatói oldalnak van X, Y elvárása, akkor a másik oldalnak is lehessen ![]() | |
április 23. 13:52:45![]() | |
Nem tudom mire gondolsz, de egy egészséges kereskedelem úgy néz ki, hogy fizetsz valamiért amit meghatároztak. Ha 1 kg kenyér 900 Ft, kifizetem és valójában 0.4 kg akkor átvertek. ![]() | |
április 22. 17:24:51![]() | |
Változott a háttérben futó adat migráló motor. Egyre többször fordul elő, hogyb (más oldalon) ugyanaz a lány több számon /néven/képpel hirdet (legtöbbször azok akik... fogalmazzunk úgy, kétes hírűek). Sokszor a visszatérőket nem vesszük észre, hogy már hirdettek és elég sokára szerzünk róla tudomást az új szám/név/képek miatt. Aztán visszavált mondjuk a régi számra vagy egy harmadikra... és kezdhetjük előlről... Értelemszerűen nálunk ez kevébé fordul elő - hiszen ezen az oldalon tudjuk összerendezni a dolgokat és eddig is összerendeztük. Viszont az infóbázisban és a nálunk nem hirdetők adataiban nehezebb dolgunk van. Mostantól egy hirdetőhöz korlátlan hirdetés, korlátlan telefonszám, korlátan név , korlátalan kép tartozhat adat reláció szempontból. Hirdetése ezehn az oldalon továbbra is csak egy lehet, de a máshol lévő több hirdetést le kell kezelnünk az infobázisban. KOMYOLYAN KÉRÜNK MINDENKIT, akit a segítő szándék vezet, segítsen nekünk az adatok összerendezésében. A beszámolóknál és az infóbázisban be tudjátok küldeni azokat a számokat/neveket amin hiordet/hirdetett6 valaha az adott hirdető. Ha bekülditek össze tudjuk kapcsolni. Ennek kapcsán a beszámolók felső része is megváltozott és az infóbázis felülete is. Kérünk mindenkit küldjön annyi infót, hogy belefulladjunk a munkába vele :) 1-3 prémium nap jár a hasznos infóért - attól függően mennyire hasznos. | |
április 22. 17:15:53![]() | |
A pontátlag fals és torz, ami miatt a lányok folyamatosan panaszkodnak. Okkal. Egyrész kevés pontozásnál - azaz ha az adott hirdetőnél az adott dolgot kevesen pontozák - egy-egy extrém eltérés nagyon rossz irányba viheti a dolgokat, amik nem reálisak. Péda 3 5-ös értékelés és egy egyes az 4. közben valószínűsíthető hogy valami egyedi problémája volt annak aki egyest adott, viszont megs e fogja nézni a hirdető beszámolóit ha 4-est lát, mert elkönyveli rossznak az adott dologban a hirdetőt. És itt elérkeztünk a második ponthoz. A vendégek nem pontoznak reálisan. 100 pontozott dolgoból 99 a maximális 5 pontra van értékelve. A legtöbb átlagpontszám 4.7 felett van (inkáb b 4.8 felett). Teljesen értelmetlen számolási kapacítás , hely foglalás, mikózben igazából nulla a hasznossága ahhoz, hogy választást segítse.... Arra ott vannak a beszik és az infobázis. a pontozási lehetőséget megtartottuk, mert ugyan kínomban nem tudom sírjak vagy nevessek amikor látom a meghint maxra ponoztt beszámolót , de kértétek lehessen pontozni, így megtartottuk. Egyszerűen nem igaz, hogy 40 randi pont ugyanolyan hiper-szuper 5 pontos francia volt. Mégis ott a 40 beszi egy írótól, hogy neki márpedig mint 5 potnos :) Mondjuk kicsit irigylem ha tényleg így van... :) A lényeg, hogy a pontozásnak a differneciáls lenne a lényege. De mivel nem differenciálnak a vendégek , ezért a lényege veszi el. Meg kell nézni más oldalakat a 10ból 100 beszámoló pontozása vicc kategória, senki nem is veszi komolyan. Kényszeríteni meg nem akarunk úgy, mint ahogy az istennő, felejthetetlen stb. besorolásokkal van "kikényszerítve", hogy mutassa meg mindenki, kit tart a legjobbnak... Vagy címkézésnél is limitálva vannak a kiadható cimkék.... De így legalább lehet tudni, hogy amelyik poztív cimke ki van választva , na abban aztán tényleg kiemelkedő a hridető :) Lehetne bevezetni szabályokat, pl. ha 18 pontozható szempont van akkor 18x3, azaz 54 pontból lehetne gazdálkodni pontozásnál... De azt tuti megint cenzurának vagy támadásnak, "szuverenításotok elleni merényletnek" fognátok fel(hogy divatos fogalommal operáljak :)) Tehát az átlag a békesség kedvéért nincs kiírva, akit érdekel a pont annak ott van maga a beszi, egyelőre nem gondolkofunk az átlag újra kiírtásán.... ![]() | |
április 22. 17:14:56![]() | |
Mivel ez félreérthető : az oldalon a rózsak szálának megadása valós, az életkornál pedig ki van írva ha ellenőrzött, és az is ha nem. Tudom mire gondoltál, de félreérthető, ezért szögezem ezt most le. És kérem ne is vigyétek tovább a poénkodást ebben, hogy ne értse félre senki.... ![]() | |
április 22. 16:57:05![]() | |
Mit érsz vele, ha annyival több lesz a rózsa mire odaérsz, mint amennyivel idősebb a valóságban?? ![]() | |
április 22. 13:56:50![]() | |
Ha a kor nem valós, akkor a rózsák szála se legyen az ;) ![]() | |
április 21. 09:00:10![]() | |
Kellemes Húsvéti Ünnepeket! | |
április 20. 16:12:20![]() | |
BOLDOG HÚSVÉTI ÜNNEPEKET ! | |
április 18. 17:34:02![]() | |
Köszönjük🥰 | |
április 18. 13:28:27![]() | |
BOLDOG HÚSVÉTI ÜNNEPEKET ! A nyuszivadászat elkezdődött.:) Vendégek 5 tojást tudnak kicsikarni a nyuszitól, melyekben vagy 2 prémium nap, vagy a ritka(1:100) jackpot esetén 15 prémium nap lapul. Hirdetők 2 tojást tudnak megtalálni, amelyekben 600 kredit lapul. Jó pihenést mindenkinek - aki pihenni fog húsvét alatt, aki pedig az oldalon nézelődik az ünnep alatt, azok számára minél erotiksabb húsvétot kívánunk :) | |
április 18. 13:26:29![]() | |
T.Webi! Köszönöm a reagálást és a javítást. A dorgálás jogos, tudomásul vettem. Boldog Ünnepeket az egész stábnak!🙂🐰🙂 | |
április 18. 12:24:13![]() | |
Belsős automata megjegyzés maradt benne. Arra vonatkozik hogy több becenéven használtad az oldalt(Yosarian,Lucifer2025 az utóbbi időből) ,valamint beszámolóid kapcsán a múltban merülétek fel kérdőjelek, ami miatt fokozottabb ellenőrzés javallott. Az adminisztrátoroknak ez figyelmeztetés ellenőrzéskor - ami véletlenül benne maradt, javítottam. Mindazonáltal számtalanszor leírtam, konkrét beszámolóról üzifalon nem beszélünk, bőven van mód felvenni velünk a kapcsolatot. ![]() | |
április 18. 10:43:22![]() | |
T. Webi! Nem igazán tudom értelmezni a legutolsó beszim bemutatója alá biggyesztett ,,Soknickes" titulust. Remélem ezt nem a Nyuszi hozta. Egyetlen Nick nevem van jelenleg a Formalin 25! Kellemes Húsvéti ünnepeket Mindenkinek!🐰 | |
április 18. 07:19:22![]() | |
Örömökben és élményekben gazdag Húsvéti ünnepeken kívánok mindenkinek ! | |
április 15. 20:17:59![]() | |
A pontátlag segítene. Korábban volt, nem tudom miért szüntették meg. Főleg a sok beszámolós lányoknál. 40 beszámoló felett hasznos dolog. Látom, hogy az egyik vállalásnak alacsony pontátlaga a másiknak nem. Ha bizonyos vállalás miatt megyek, akkor rengeteget segít. Ilyen alapon a beszámolók is szubjektívek. Az egyiknek ez tetszik, a másiknak az. Ha tízen magas és tízen alacsony pontszámot adnak egy bizonyos vállalásra, abból le lehet vonni a konzekvenciát. Nagy számú beszámoló esetén nagy segítség a pontátlag. Nemrég visszatért egy hirdető rengeteg beszámolóval. Kinek van ideje ennyi beszámolót elolvasni? Ha látom, hogy valakinek magas pontátlaga van és sok beszámolója, akkor elég az utolsó hét írást elolvasni. A pontozásnak is akkor van értelme, ha van pontátlag. ![]() | |
április 15. 17:58:54![]() | |
Szerintem is az. Napokon keresztül molyoltok ezzel az élet korral. Ha tetszik valaki és fantáziát látok benne akkor 111 hogy hány éves. Főként ha hozzá az elvártakat. Szerintem kérhetsz kor ellenőrzést! ![]() | |
április 15. 17:53:42![]() | |
Szerintem ez nem sokat segítene. Mindenkinek más jön be, akinek tetszik a hirdető arca annak 4.7, akinek kevésbé annak csak 3. A csók megint személy függő ha működik a kémia 5, ha kevésbé akkor csak 2.8. Ők se gépek ezt be kell látnod! ![]() | |
április 13. 14:43:03![]() | |
Hello! Az adatlapokon a pontátlagot meg lehetne újra jeleníteni? Ha egy lánynak van 20-30 vagy 40 beszámolója, nagy segítség lenne, ha látszódna az átlag. Külön-külön beszámolókban ott van a pontozás, de egy átlag nagy segítség lenne. Azért nem mindegy, ha egy lánynak az arcra 3 pontátlagot kapott vagy 4,7-et vagy például a csókra 2,8-at vagy 4,6-ot. Régen ha ránéztem az adatlapra és rögtön lehetett látni az adatlapon az átlagot. Ha láttam, hogy nagyon alacsony, akkor el sem kellett olvasni a beszámolókat. Vagy az se mindegy ha valaki barátnő feelinget vagy pornós feelinget keres. Egy lánynak lehetnek kiváló beszámolói,viszont lehet hogy a pornós vonalat képviseli. A vendég meg a BF-et szeretne. A pontátlag ebben is segített. A BF-nek és a PF-nek nagyon sokszor eltérő a pontátlaga. Nem kéne olvasgatni feleslegesen, rögtön látszana az adatlapon. | |
április 11. 08:08:45![]() | |
Sziasztok Csajszik! 39- es méretben teljesen újszerű állapotban platformos magassarkúk/5ezer/db/ combcsizmák/10ezer/db/ eladók költözés miatt, 3. Ker. Bécsi út, Óbudai temető. Kérésre videchaten megtekinthetők, ha van konkrét elképzelésetek viberen, whatsappon, telegrammon 30/925-4119 Pusszy Nektek! InKa | |
április 10. 01:56:03![]() | |
Nem megoldható. A hirdetők adják meg az adataikat, mi nem adhatunk meg önhatalmúlag mást. Életkor tekintetében kiírjuk, hogy ellenőrzött avagy sem. Ha nem ellenőrzött akkor nem hiteles, hanem több. Ezen nem tudom mit lehet elveszíteni, hiszen eleve a nem ellenőrzött kor nem hiteles... A többi adat tekintetében ha nem tudjuk ellenőrizni, vagy eltérést találunk ellenőrzéskor, a hirdetési lehetőséget vonjuk meg, ha nem javitja. És igen. Lerágott csont, ezt számtalanszor leírtam már.... ![]() | |
április 8. 23:14:40![]() | |
Tudom, hogy már lerágott csont, de az nem megoldható, hogy akinek 2016-os beszámolói vannak, legalább az ne legyen 23 éves? :))) Teljesen hitelességét veszíti így :) Gondolom nem 14 évesen került fel az oldalra :P ![]() | |
április 4. 17:44:47![]() | |
Megengedi, hogy tegezzelek?😄 | |