Üzenőfal

Üzenet írásához legalább Friss újonc rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz
<<< <  4. oldal > >>>
március 26. 21:24:40 válasz erre
ElectricJoker
Könyvet írhatna
Azon hirdetőknél, ahol nincs ellenőrizve az életkor, az alábbiak szerint megy a gyakorlatban az évek száma:
Hirdetésben szereplő kor -> Valós kor
18->20
20->23
23->27
27->32
32->38
38->45
45->52
52->60
Forditás:   
előzmények
 
március 26. 18:38:14 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
"Ha valaki tud jobb szinonímát erre, amivel még egyértelműbbé tehetnénk":
-álomkor: X év
-A hirdető ennyiken érzi magát: X év
-becsült évjárat: X év
-kamukor: X év (mert ha nem hiteles, akkor jó eséllyel az :))
stb..

Ezért írtam már itt, hogy mindenki aki nem igazolt az legyen együttesen 18+, az mindig igaz.

Illetve, hogy a legrégebbi hirdetése/beszije óta eltelt évek +18 év legyen a legkisebb szám, ami megadható mint nem hiteles életkor. Ezt csak úgy leírtam, mert jó esik , már le lett szavazva múltkor is :)
Forditás:   
előzmények
 
március 25. 16:21:35 válasz erre
Webmester
Góré:)
Napi szösszenetek néven esküszöm lassan elkezdem megosztani a "kínomban már csak röhögni tudok rajta" típusú dolgokat.

Jön egy visszajelzés (az inkognító miatt kicsillagozom a dolgokat). Íme:

"üdv, tudom h nem ellenörzött eletkor, de azert jo lenne ha közelitene a valosaghoz. A csajnak van 20**es beszije is, az ** eve volt. Ha elhisszük h ** eves akkor ** evesen mar fenn volt az oldalon? Esetleg azert jo lenne neki szolni hogy kicsit jobban közelitsen mar a valosaghoz... ha mar ** eve is hirdetett akkor ez inkabb a ** felé tarthat..."

Nos, legelőször is. NEM ELLENŐRZÖTT ÉLETKOR. Ez azt jelenti, hogy nincs leellenőrizve az életkor. Tényleg, komolyan. Nincs benne átverés, nem vicc, nem átvitt értelmű, pontosan azt jelenti, hogy TÉNYLEG NINCS ELLENŐRIZVE. Esküszöm... A NEM ellenőrzött pedig az ellentéte az ellenőrzöttnek. :) Ha valaki tud jobb szinonímát erre, amivel még egyértelműbbé tehetnénk , a "NEM VALÓS, MERT AKKOR ELLENŐRIZTETNÉ, HA AZ LENNE" fogalmat, kérem ossza meg velem mert tanácstalan vagyok. Elképesztően sokszor jön az vissza, hogy mekkora kamu oldal vagyunk mert nem is annyi az annyi. Totálisan tanácstalan vagyok, hogyan tudnám másképp kommunikálni azt,ha egy adat nem ellenőrzött - akkor valószínűleg nem valós... Tehát a nem ellenőrzött kor azt jelenti , hogy NEM hisszük el a megadott életkort. Ezt írja az ember: "ha elhisszük"... NEM, SENKI NEM HISZI EL. Ez egy szám amit a hirdető adott meg, de nincs ellenőrizve, és 99%, hogy nem igaz. Amúgy sem hitbeli kérdés, valaki mutat igazolványt, amivel ellenőrizni tudjuk, aki meg nem, annak nem ellenőrzött a kora. Hinni a templomban kell (bár ateistaklént ezt is meghagyom a hívőknek...) Akinek nem ellenőrzött annak pedig nem a valós kora van megadva, hanem jellemzően kevesebb.

Másodszor. Azt írja a drága vendég: "jó lenne neki szólni". Nem tudtam eldönteni, hogy sírjak vagy röhögjek... Tényleg csak kismillió helyen, kismillió alkalommal írtuk le, lányok ellenőriztessétek a korotokat (kivan írva hirdetőknek vagy 5 helyen mindenkinek elmondjuk stb...). A vendégeket meg kismilliószor kértük, jelezzék a hirdetők felé, hogy ez elvárás részükről - ha tényleg az. Ennyit tudunk tenni se többet se kevesebbet.
Az pedig nem derül ki a drága vendég üzenetéből mi az a hatalmas visszatartó erő, hogy ő is jelezze a hirdető felé... :) A vendégeknek úgy is jó ha extrém estekben 15-20 év eltérés is van kiírt, NEM ELLENŐRZÖTT életkorokban, hiszen hívják, elmennek, és maradnak is. Ha a vendégeknek többségének ez megefelel, akkor nem is fog változni, márpedig ez így megfelel, az eddigi tapasztalatok alapján.
Forditás:   
 
március 24. 18:13:06 válasz erre
Webmester
Góré:)
Kis kiegészítés. Ha nem lenne egyértelmű, akkor az infobázisban saját információkat várunk. Hihetetlen, hogy ezt le kell írnom... A "hallottam", "feltételezem" típusú bejegyzéseket nem.
Forditás:   
előzmények
 
március 24. 10:50:49 válasz erre
Webmester
Góré:)
Szolgálati közlemény :)

Akinek nem lett volna teljesen tiszta, az infóbáziban a hirdetőkről várjuk a te információidat, véleményedet. Nem más bejegyzésekről, hanem a hirdetőkről. Ha valami nagyon csipi a szemed, felénk jelezzed - és megnézzük.

Az előbb egy emberke 5 regjét tiltottam éás töröltem a bejegyzéseit. Alapvetően egy hirdetőre fókuszálva fikázott infobazisban. Mások meg azekbe a kommentekbe kötöttek bele az ellenkező előjellel ugyanakkorát kamuzva - és szidva a több reges emberkét. Ha valaki a 40es évei közepén jár, akkor ugyanúgy kamu az 50 os, és a harmincas évei közepén jár típusú bejegyzés is , ha a legfrissebb képe 9 éves akkor BIZTOS, hogy nem a képeknek megfelelő 100%-osan. És sorolhatnám a túlzásokat.

Mindkét előjelű kamu bejegyzéseket töröltem. A jövőben is törlöm, és tiltom is azokat, akik egymást fikázzák, és akik több becenéven próbálnak valakit lejáratni, és azokat is akik nekiállnak veszekdni, ahelyett hogy felénk jeleznék ha problémát vélnek felfedezni.
Forditás:   
 
március 24. 10:34:27 válasz erre
Webmester
Góré:)
Meg fogjuk nézni, köszi a jelzést
Forditás:   
előzmények
 
március 22. 06:59:26 válasz erre
gyakorlatlan
Mindentudó
udv,
mostanaban tobb ertesitest is kapok olyan hirdetokrol akiknek nincs aktiv hirdetesuk, mikor megnezem az ertesiteseket. vagy ilyenkor aktivaljak , gyorsan mokolnak valamit es deaktivaljak is?
olyan mintha a nem aktivatl hirdeteseken a hatterben allitgatnanak, es arrol is megkapnam, hogy pl. uj kepet toltott fel.
Forditás:   
 
március 18. 19:01:36 válasz erre
Maradjunk a mi kis "fészkünkben", ez itt a béke szigete ahoz képest ami odakint dúl....
Forditás:   
 
március 18. 14:58:14 válasz erre
Webmester
Góré:)
Azért az durva lenne, ha ez a témájú oldal válna a kultúrált eszmecsere fellegvárává... De a közéletet elnézva erős esély van rá :)
Forditás:   
előzmények
 
március 18. 09:38:56 válasz erre
ilko
V.I.P.
Helló mindenki!

Így igaz Webi. Ha az ország első embere egy bizonyos rovarhoz hasonlít sokakat egy nyilvános beszédben, akkor mégis mit várunk?
Forditás:   
előzmények
 
március 17. 18:43:44 válasz erre
Webmester
Góré:)
A következö ilyen beszámoló hiszti postot törlöm, és gondolkodási időt adok, hátha az segít magába szállnia a postolónak, bár nem vagyok biztos benne;)
Forditás:   
 
március 17. 18:41:37 válasz erre
Webmester
Góré:)
Pontosan leírtad, miért nem került ki eddig a beszamolód. Azért mert kb 40-50 percet kellene rászánnom valamikor összeszedni miket csináltál eddig, milyen neveken, azt átkötni az immáron sokadik regisztrációdhoz, es eddignem volt rá időm. Köszönöm, hogy sok plusz munka okozása mellett még sürgetsz is. De legalább odafigyelsz rám, hogy nehogy unatkozzak;) Erről beszéltem. Piszkosul torzult sok emberkénél az etikai érzék, köszönhetően valószínűleg a közállapotoknak.
Forditás:   
előzmények
 
március 17. 17:18:12 válasz erre
Yossarian25
Élő lexikon
T. Webi!

Sajnos itt kell megírnom bánatom, mert a téma most az utcán hever. Természetesen próbálkoztam telefonon is, de többször is sikertelenül. Elég régóta vagyok már itt az oldalon, az előző nevem, Yossarian talán ismerősnek cseng másoknak is. Számtalan beszámolót írtam, szívesen tettem, talán egy kicsit hozzájárulva a két fél egymásra találására. Akkor a konkrétum, amiért tollat ragadtam. A múlt hét pénteken(03.14.-én) beküldtem egy beszit egy masszőzlánnyal eltöltött randiról. Pénteken az összes utánam beküldött beszit kitetted kivéve az enyémet. Ok., semmi gond, gondoltam elkerülte a figyelmed, majd hétfőn, vagyis ma, biztosan megjelenik. Nem így történt. Az összes hétvégén felrakott beszit kitetted, kivéve az átalam beküldöttett. Valószínűleg megint elkerülte a figyelmed, vagy nem érte el a minimum elvárást. Úgy gondolom, ezzel a hírdetőt ,,bünteted", aki esetleg emiatt elveszíthet néhány vendéget ami azért lehet akár forintosítani is.
Természetesen csak én hiszem ezt, nem sok tapasztalatom van ebben közegben. Várom válaszod, hogy mi lehet a baj amiért a beszim parkolópályán van.

Tisztelettel, Formalin 25
Forditás:   
előzmények
 
március 17. 08:53:08 válasz erre
Webmester
Góré:)
Pontosan. Az oldalon van egy minimum szint.

Van egy minimum elvárás a korrekt beszámolóval kapcsolatban. Ha nem ilyet küldesz be, nem fog kimenni. 3x dobtam vissza a beszámolód, pontosan leirtam személyes üzenetben, miért nem tudjuk megjelentetni, mi az, ami inkorrekt (bár egy normális etikai érzékkel rendelkező embernek alapból nem is kellene elmagyarazni). Nem feladatunk a népnevelés nem is állunk neki, de az oldal nem fog egy bulvar fikázás szintjére sűlyedni, ahol torzult etikai ertékrendű emberek hisztiznek... 3x dobtam vissza szerkesztesre, nem voltál hajlandó felfogni, és normálisan megírni ezért utána töröltem a beszinek hívott hisztidet.

Hisztit nem teszünk ki. Kb. mint amit most itt csinálsz, hiszen szarsz mindenre, mert nagyon jól tudod a szabályt: nem foglalkozunk a falon konkrét beszámolokkal. Ezzel kapcsolatos dolgokat töröljük, hiszen akkor másról sem szólna a fal, mint konkrét beszamolokról.
Forditás:   
előzmények
 
március 16. 22:56:00 válasz erre
subaruman
Nagytudású
Vagy egyszerűen ki sem teszitek a beszámolót, pedig az a valóságot takarja. Innen látszik, hogy mi a vicc-kategória...🤣
Mellesleg ezért sem írok évek beszámolót.
Forditás:   
előzmények
 
március 15. 13:33:10 válasz erre
Ne feledd a kecske okos állat....én csak tudom🤣!
Forditás:   
 
március 15. 06:49:45 válasz erre
ybis
Belát a dolgok mögé
Akkor mondjuk úgy, hogy a kecske dönti el mi káposzta és mi nem. :)
Forditás:   
előzmények
 
március 12. 10:51:15 válasz erre
Webmester
Góré:)
Sziasztok, mostanában több olyan megkeresést kapunk, hogy beérkezik egy beszámoló,és vagy a vendég - aki írta, vagy a hirdető üzen, hogy jóváhagyja, vagy elutasítja, és ezt hol tudja megtenni....

Sajnálattal jelentem: sehol :)

A besziket mi bíráljuk el egyrészt informatikai másrészt tartalmi szempontok alapján, függetlenként, kérdőjelek esetén felvesszük a kapcsolatot az íróval és/vagy a hirdetővel.

Az hogy más oldalakon így működik, hogy akiről írtak kritikát, az dönti el, tetszik e neki avagy sem, azt mi bohóckodásnak tartjuk, komolytalannak, nálunk nem is így működik. Ha így működne az olyan lenne, mintha a fidesz döntené el , mi számít korrupciónak , és mi nem :) Jó mondjuk ez rossz példa, mert valóban ők döntik el, de na... értitek... :) Szóval lehet , hogy más oldal tanult a polikából, mi nem (bár valszleg anyagilag jobban járnánk...:)) :)
Forditás:   
 
március 8. 17:38:43 válasz erre
Köszönet a köszöntésekért🥰
Forditás:   
 
március 8. 07:22:51 válasz erre
Lucien
V.I.P.
🌷✨🌷✨🌷✨🌷✨
Kedves Beszis Hölgyek, ma Tiétek a nap,
szépségetek előtt szívünk fejet hajt.
Mosolyotok édes, szívet melenget,
közösségünk Veletek igazán teljes!

Nőnap alkalmából hálánk kifejezzük,
kedvességeteket mindig megbecsüljük.
Maradjatok vidámak, boldogok, szépek,
boldog nőnapot, csodás Beszis Hölgyek!
🌷✨🌷✨🌷✨🌷✨
Forditás:   
 
március 8. 06:51:48 válasz erre
Smagus
Megbízható
Boldog Nőnapot az összes Hölgynek!
Forditás:   
 
március 7. 11:06:09 válasz erre
Webmester
Góré:)
Sajnos a csevegésekből ideiglenesen ki kellett tiltanunk a friss újoncokat egy frissen regisztrálgató idióta miatt, valamint minden hirdető csak a saját csevegéséhez tud hozzászólni... Sorry, de ilyenkor másképp nem tudjuk kiszűrni az elmebetegeket...
Forditás:   
 
március 7. 11:03:46 válasz erre
Webmester
Góré:)
Az infobazis nem real time. Ha valamilyen változás van a hridetési nyílvántartási adatokban az mindig idő amíg érvényesül. Itt az lehetett hogy valami változás cache ideiglenesen blokkolta.
Forditás:   
előzmények
 
március 6. 13:08:43 válasz erre
BudaGyöngye
Becsben tartott
Most viszont jó.
Forditás:   
előzmények
 
március 6. 12:19:50 válasz erre
BudaGyöngye
Becsben tartott
Konkretizálva:
Nem itt hirdető lány esetén akartam adatot feltölteni, és a csokor méretnél nem opció a feltöltés, jelenleg nincs gomb, amire rá lehetne kattintani.
Ellenben a többi fülnél van. (Gyorsinfó megadása, cím megadása, képpel, adattal kapcsolatos bejegyzés)
Forditás:   
előzmények
 
március 6. 12:14:08 válasz erre
Webmester
Góré:)
Üdv,
A "nem tudok" az túl általános megfogalmazás ahhoz, hogy érdemben tudjunk válaszolni.
Van néhány esdet am,ikor nem leeht csokor adatoto feltölteni. Pl. a hirdető maga megadta a csokor méretet - ilyenkor felesleges az info, maximum a hirdetés visszajelzésnél tudod jelezni, ha valami eltérést tapasztalsz, vagy ha kevesebb mint 30 napja már küldtél be csokor infót az adott telefonszámhoz.
Forditás:   
előzmények
 
március 6. 09:36:56 válasz erre
BudaGyöngye
Becsben tartott
Üdv!
Csak én nem tudok az infobázisba csokor adatot feltölteni?
Vagy az most nem működik?
Forditás:   
 
március 3. 16:43:44 válasz erre
Webmester
Góré:)
Rövidesen egy újabb hosszabb szösszenettet fogok írni, ami utána az info menüpontban is olvasható lesz...

Az oldalon sok az új regisztráció, és hirdető, a sok évvel ezelőtt kialakult oldal filozófiát nyomatékosítanunk lell. A végső lökést , hogy nekiálljak újra leírni az oldal filozófiáját az alábbi beszélgetés adta (természetesen név nélkül idézve):

Webmester:
Beszámolódat nem tudjuk kitenni mert többször ugyanazt az eszközt használtad a hirdetővel, amiről a hirdetés is kezelve van.
Vendég(?):
Szánalmas amit műveltek,erre az oldalra többet nem írok beszámolót. Inkább kiteszem a ****ra
Webmester:
Hát sorry, de nálunk az nem számít vendégnek, aki közösen használ egy eszközt egy hirdetővel.

Egyre többször küldenek el minket melegebb éghajlatra, egyrészt azért, mert azt mondják a hirdetők pártját fogjuk és teszünk a vendégekre, majd megkapjuk azt (ekár ugyanaznap és ezeket többször :)), hogy állandóan a vendégeknek kedvezünk, és teszünk a hirdetőkre :) Már nem vicces :)

Az oldal nem aszerint kedvez valakinek, hogy hirdető vagy vendég.
Nem a szerepkör, hanem a hozzáállás alapján kedvezünk.
Mégpedig a KORREKT vendégek, és a KORREKT hirdetők mellett állunk - őket segítjük minden eszközzel. A korrekt felhasználóinkat, legyenek azok vendégek, vagy hirdetők.
Erről jön egy részletesebb iromány nemsokára.
Forditás:   
 
március 3. 16:26:25 válasz erre
Webmester
Góré:)
Nos ebben a pillanatban pedig 719 nem egisztrált, 158 regisztrált vendég, 7 hirdető és 2 admin van bent.... Viszont sorry, nem tudom ezzel mit akartál közölni vagy kérdezni :)
Jah, egyébként a szám nem pontos, mert az a regisztrált vendég aki nem eleve belépve nézte az oldalt, hanem megnyitotta az oldalt belépés nélkül, és utána lépett be, megjelenik a regisztrálatlanok között is - hiszen nem regisztráltként is volt oldalletöltése. Tehát valamivel kevesebb regisztrálatlan nézi mindig mint ami szám itt van.
Forditás:   
előzmények
 
március 2. 10:29:18 válasz erre
Thom25
Könyvet írhatna
Ezt jó, hogy leírtad. Erről korábban én is írtam, csak engem nem vesznek komolyan.🙂 Pedig a "ki van itt" almenüben meg lehet nézni, hogy hányan nézik az adott pillanatban az oldalt. Jelen pillanatban 402 nem regisztrált, és 97 regisztrált nézi az oldalt. Viszont a 97-ben a hirdetők és az adminok is benne vannak.

https:/beszamolok.com/ki_online
Forditás:   
előzmények
 
március 1. 00:09:56 válasz erre
Webmester
Góré:)
Előző hónapban megszerezett tombolákat kisorsoltuk.

Gratulálunk a nyerteseknek, őket személyes üzenetben is értesítjük a nyeremények átvételi módjáról.



FŐDÍJ: randi Florinával!:
831116 - Straval_Gabriev_2

Akik nem nyertek, szerintünk örülnének egy beszámolónak is a randiról :)


Prémium vendég előfizetés:
652148 - Straval_Gabriev_2
527454 - Őrült_professzor
168232 - Projekter
774842 - Lucien
835158 - BudapestRomance
305796 - Robin95
141536 - geza08
684674 - delsol
360035 - feketecipo
823378 - Lucien
823543 - gyikk22
794623 - Pussoholic
849308 - sweet33
449776 - Bmarci99
267058 - Lucien
154118 - Straval_Gabriev_2


A tombola nyereményjáték újraindul. A fődíj egy randi lesz SZOMSZÉD LÁNNYAL !

LINK %C3%A9d+l%C3%A1ny-702881639-225747
Forditás:   
 
február 28. 18:26:46 válasz erre
Webmester
Góré:)
Az keményen trollkodás, ha veszem a fáradságot, lekérem a statisztikákat, dolgozok vele, feketén fehéren itt van minden, erre jössz azzal , hogy ez arra példa hogyan lehet a statisztikákat manipulálni. Az, hogy ma már 10 millió statisztikus, orvos és gazdasági szakértő országa lettünk még nem jelenti azt, hogy ez így is van. Leghatarozottababn visszautasítom azt amit írtál.

Faék egyszerű.
1. Minden 5 ember regisztrál.
2. Minden 5. Regisztrált használ kedvenceket.
3. A kedvenceket használok 99% a 10 nél kevesebb kedvencel rendelkezik.

Konklúzió: semmi nem indokolja a kedvencek csoportositásának bevezetését, hiszen a felhasználók 0.05% nak lenne bármiféle haszna belőle. Az összes felhasználó 0.05%-a. Mert a regisztrálatlan sem egy alacsonyabb rendű rasz, bele tartozik az összes felhasználóba.

És itt lezártam. Aki érti, érti, aki nem az nem.
Forditás:   
előzmények
 
február 28. 17:52:48 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Webi, tisztázzunk már egy alapvető félreértést köztünk:
Az, hogy sok dologban nem értek veled egyet, NEM trollkodás!

Igyekszem a tőlem telhető legkonstruktívabb módon jelezni a kritikámat, érveket is rakva mellé.
A nem-regisztráltakat pl. én egy külön halmazban kezelném, mert ők az oldal más részeit sem úgy látják és használják, mint a regisztráltak. (De ezt ne kelljen már magyarázni, pontosan tudod te is.)

A másik témánál se kell ilyen hajánál előrángatott dolgokat felhozni, simán a lányos napok / személyes okok miatt átmenetileg szünetelőkre elég gondolni.
Vagy nem, igazából ez a te dolgod.

De az, hogy folyton olyan értelmezést húzol rám, mint aki feszt kirekeszt felhasználókat és trollkodik az sértő és igaztalan.
Forditás:   
 
február 28. 16:57:59 válasz erre
Webmester
Góré:)
Hova számítanánk be a nem regisztrációval nézelődőket, ha arra vagyunk kíváncsiak , az oldal látogatóinak hány százaléka használja a funkciót? Lehet, hogy őket te nem veszed figyelembe. Mi igen.

Ha csak és kizárólag az aktív hirdetők jelennek meg a kedvencek között, azaz a funkciót használatánál csak ők látszódnak, mi mást kellene számolnunk, ha arra vagyunk kíváncsiak , adott időben ha megynitja valaki a kedvenceit átlagosan hány hirdető jelenik meg? A nem aktiv eleve nem jelenik meg, tehát miért számitana bele a számolásba??? Márpedig a temporalis kedvenc funkciónak nulla értelme van átlagosan 5 megjelenő kedvenc hirdető esetén. Nulla. Zéró. Semmi.

A trollkodást mostantól törlöm.;)
Forditás:   
előzmények
 
február 28. 15:30:24 válasz erre
Draquar
Becsben tartott
Azért jó ez az adatközlés, mert legalább látni lehet, hogy teljesen az aktuális igényekhez lehet igazítani a statisztikai értelmezést.

Pl. a nem regisztrált felhasználóknak nagyon kedvence se lehet, tehát bevonni őket a matekba...
A "jelenleg aktív, azaz meg is jelenő hirdetők lettek figyelembe véve" sem lényegtelen kitétel.

De azt hiszem érthetővé tette Webi, hogy nem fogjuk megkapni ezt a funkciót; szerintem ezt vegyük tudomásul és haladjunk tovább.
(Szemfülesebbek kiszúrhatták volna ugyanezen beszélgetésünket hó elejéről).
Forditás:   
 
február 28. 11:38:58 válasz erre
Webmester
Góré:)
Nem igazán tudok arról beszélgetni, hogy szerinted a föld lapos, és gyíkemberek uralják... :)

Pontosan látszik a kattintásból az, hogy mit és hogyan keresnek a látogatók, és mi az általános és mi az egyedi eltérés ehhez képest. Örülök, hogy te kijelented kinek hány kedvence van az oldalon.... Ehhez képest mi valóban tudjuk... :) A regisztrált felhasználók 21,78% -nak van legalább 1 kedvence. Azaz a druvan 78 % egyáltalán nem jelöl be kedvencet. Az összes felhasználónak pedig 21%-a nézi regisztrálva az oldalt... Tehát durván minden 20. látogatónak van legalább egy kedvence bejelölve.... Akinek van legalább egy kedvence, azoknak a kedvencek számának átlaga: 6,85 kedvenc / felhasználó. Medián 4.98 kedvenc / felhasználó. A jelenleg aktív, azaz meg is jelenő hirdetők lettek figyelembe véve a fentiek fentiekben.

A fentiek szerinti nem heterogén felhasználói szokások közül próbálunk mindenkit kiszolgálni, természetesen lehetetlen, hogy mindenki maradéktalanul elégedett legyen. Annak is jól kell éreznie magát az oldalon aki nem regisztrált és az egyszerű, 2 kattintásos dolgokat szereti. És annak is aki apró nüanszokat is megcsinál és aprólékosan mindent elemez , válogat stb. Nem bafhajtuk tele az oldalt kismillió gombbal, amit alig használnak, és olyan funkciókkal ami csak keveredést értetlenséget, és bonyolultságot növel, ne adj isten tanulni kell a funkció használatát, és alig használják. Rengetegszer megkapjuk, hogy így is bonyolult az oldal és nem találnak valamit, ami viszont alap, és fontos, mert elvesznek a sok funkció között. olyan banális dolgokra gondolok, mint hogy a névre vagy telefonszámra hol lehet keresni, amikor a menü tetején van a gyorskereső, de egyszerűen annyi minden van az oldalon, hogy átsiklanak felette.

Tehát eléggé markánsan kijelenthetjük, hogy a felhasználók döntő többsége, az átlagos felhasználásnál nem fut bele olyan problémákba, hogy a túl sok kedvenc miatti kezelés gondot okozna neki. Valamint tényleg mindenkit kérek, hogy csak akkor jelentsen ki tényként dolgokat , ha az információ birtokában van, és nem hasraütéses alapon, nulla infóval állít nagy magabiztonsággal valótlanságokat... Mint a számokból is látszik, még a sorba rendezésre sincs igénye a többségnek igazából (és nem is van használva legtöbbször)... Tehát az, hogy Neked mik a szokásaid nem biztos hogy azt reprezentálja amit egy "átlagos felhasználó" képvisel. Meghallgatunk minden kérést, észrevételt de ez nem egyenlő azzal, hogy parancsra ugrunk és megcsináljuk. Amúgy meg felbosszant, ha egy beszélgetésben a szerintem típusú hozzászólás szajkózása ellenkezik a tényekkel, hiszen arról kell vitatkozni és magyaráznom, amiről csak és kizárólag én rendelkezek információval, a másik fél nem... Szívesen beszélgetek és vitatkozok és oda is figyelek a másik félre. Viszont a tényekről, amikről a másik félnek lövése sincs, mégis tényként jelent ki dolgokat, nem tudok más mondani mint valótlanság, álhír, konteo, hazugság. És ennek megfelelően ha valaki olyat jelent ki tényként, amiről lövése sincs, törölni fogom, mert olyan magabiztossággal tudja állítani a valótlanságot, hogy másokat is meggyőz. Márpedig a föld nem lapos, és erről nem nyitok vitát ... :)

A felhasználói szokásokból az látszik, hogy néhány lány van kiválasztva randi célpontnak, és azokat keresi, azokra vár, hogy eljusson hozzá, vagy most azonnal menni szeretne - és az idejét alakítja úgy, hogy aki ritkán elérhető ahhoz el tudjon menni. Az ritka, elenyésző, hogy valaki megnézi x időpontban ki lesz elérhető és akkor hova menjen. Van ilyen is, de egyrészt a jelenlegi rendszerben tökéletesen lekezelhető az ő igényük is (előre helyezei kedvencekben azokat akikhez menne és elvileg dolgozni is fognak akkor) másrészt minden egyéb funkció csak feleslegesen bonyolítaná a nagy többségnek a kedvencek kezelését. Jó példa erre a jegyzet. Az összes kedvencben lévő lány 0.52 százalékánál található jegyzet (azaz durván 200 kedvencnek jelölt lányból egynél van megjegyzés is)... Tehát egy olyan funkció ami kérve lett, és igazából nincs használva, a többség számára viszont egy plusz gombot jelent ami mindenhol ott van és foglalja a helyet...
Forditás:   
előzmények
 
február 28. 08:17:05 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Amiről beszélünk, azt kattintásokból nem lehet megismerni. Emberek vagyunk, nem egerek.
Forditás:   
előzmények
 
február 27. 10:56:56 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ha egy funkció hiánya 3 hónap után tűnik fel, akkor lehet hogy használtad már, de hogy nem fontos, az biztos.
Forditás:   
előzmények
 
február 27. 10:43:41 válasz erre
MaciPapi
Szexguru
Én is észrevettem a hiányát, amikor használni akartam, csak nem jeleztem .. már megszoktam hogy ami nekem tetszik funkció, működés, külső az másnak nem, és előbb utóbb eltűnik, átalakul... és úgy tűnik én is rosszul működöm ... :)
Forditás:   
előzmények
 
február 27. 10:43:26 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Leírtam, hogy számomra miért volt hasznos.
Úgy gondolom, hogy az két különböző dolog, hogy mikor vettem észre, illetve mikor jeleztem egy másik észrevételre csatlakozva ugyanazt a hiányt.
Saját meglátásomat tolmácsoltam, nem is próbáltam azt a látszatot kelteni, hogy a többség véleményét hangoztatom.

Biztatjátok a felhasználókat, hogy írják meg, mi az igényük, majd ha valamiért nem tetszik az igény, akkor leírod, hogy azért nem látod, hogy erre miért van szükség, amikor a vendég részletesenleírja a saját indokait, akkor leírod, hogy szerinted hiteltelen a hozzáállás.

Picit rosszul esik.
Forditás:   
előzmények
 
február 27. 09:48:26 válasz erre
Webmester
Góré:)
Ertem. Köszönöm, hogy elmagyaráztad, hogy hogyan használják az emberek az oldalt, és amit mi látunk az csak egy alternatív virtuális valóság. Az hogy mire és hogyan hányan kattintanak milyen gyakorisaggal, az téves, Simisoma jobban ismeri azt a párszázezer embert aki itt nézelődik. Végre tisztán láthatunk. Elnézést kérek, köszönöm , hogy végre felvilágosítottál;)
Forditás:   
előzmények
 
február 27. 09:44:07 válasz erre
Webmester
Góré:)
Mivel 3 hónappal azután vetted észre , hogy kivettük ezt a keresési opciót totálisan hiteltelen a hozzászólás, és engem igazol a használatának gyakoriságáról.
Forditás:   
előzmények
 
február 27. 09:16:41 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Webi, "Randi tevezésre pedig úgy használják az emberek az oldalt, hogy kinézik maguknak, kit szeretnének meglátogatni, és utána gondolkodnak azon, hogy mikor. És nem fordítva" Ezt nagyon rosszul képzeled. Nem jársz hirdetőkhöz. A vendégek jelentős részének nem egy, de még csak nem is néhány kedvence van. Nem lenne szükség sok kedvencre, ha csak a number 1-t látogatnák. A vendégek szintén jelentős része nem akkor látogat hirdetőt, amikor az megtetszik neki, vagy rájön a kangörcs, hanem amikor (1) szabaddá tudja tenni magát, (2) láthatatlanná tudja tenni magát. Ez itt elsősorban a tilosban járók platformja. Ezért a logisztika legalább akkora szerepet játszik a kiválasztásban, mint a szimpátia. Továbbá a logisztika időigényes, előzetes tervezést igényel, míg a szimpátia eldől pár pillanat alatt. Van, aki csak néhány percre, órára tervez előre, mert megengedheti magának, megengedik a körülményei. Akinek hirtelen adódnak a logisztikai lehetőségei, az tényleg csak körülnéz, és dönt. Mások kénytelenek napokra előre tervezni, hogy anyagi veszteség nélkül beszuszakoljanak a naptárukba egy látogatást, úgy, hogy ezalatt a távollétük észrevétlen maradjon. (Ez a láthatatlanná válás.) Szívesen mondanék konkrét példákat, de tudom, hogy nem az általánost, hanem a speciálist értenéd ki belőle. Ezért meg sem fordul a fejemben, hogy esetleg meggyőztelek volna, vagy hogy némi eszmecsere után meggyőzhetnélek, csak szeretnék helyretenni néhány tévképzetet, hátha azzal általános értelemben és a jövőre nézve hozzájárulok a vendégbarát fejlődéshez. Még annyit, hogy az ötlet nem az enyém, rosszul emlékszel, én csak támogatom. Más. Régebben felvetődött, hogy a kedvenceken belül lehessen csoportosítani vagy címkézni, és akkor még te is pozitívan áltál az ötlethez, megjegyezve, hogy alacsony a prioritása. Vegyük észre, hogy a most felmerült ötlet lényegét tekintve átfed vele, csak az implementáció, a részletek különböznek. Amikre jött is pár, egymástól különböző megvalósítási ötlet. Más. Szerinted a megjegyzéseket nem használják, ezért nem érdemes foglalkozni velük. Szerintem (többek között) azért nem használják, mert nem támogatják hasznos funkciók. (Például a Lucien által javasolt kereshetőség. De ez csak egy példa, nem érdemes ebbe beleragadni.)
Forditás:   
előzmények
 
február 27. 05:42:08 válasz erre
Felhőtlenphil
Mindentudó
Én Webster keresésének okát érteni véltem. Az, hogy a saját motivációmat nem írtam le részletesen, vagy nem tudtam érthetően kifejezni az az én hibám. Most megpróbálkozom vele:

1. Kevés időm és lehetőségem van a látogatásra, ezért megpróbálok előre tervezni.

2. Sok - nem 4-5, hanem nagyon sok - lány van a kedvenceim között (tudom, én nem értem a kedvenc lány funkciót, ha azokat, akivel jó éreztem magam és azokat, akikről azt gondolom, hogy jó érezhetném magam a kedvencek közé teszem), és nem tudom észben tartani a rendelési idejüket, ami időnként változik is

3. Amikor hétfőn látom, hogy szombaton nagy valószínűséggel lesz 14:00 és 17:00 között szabad időm, amit saját boldogságomra fordíthatok, akkor szívesen rákeresnék arra, hogy a kedvenceim közül elvileg ki lesz elérhető. Nem, nem a sürgős kangörcs és az azonnali ürítés feszítő érzése miatt, hanem azért, mert szeretném magam jól érezni valamelyik kedvencemmel.

Tudom, hogy az igazi hűséges férfi nem csalfa, csak és kizárólag szíve Dulcinea-ja pamlagjára omlik le, de a beszamolok.com nagy érdeme, hogy sok kedves lány hirdet itt, akik jelentős részével szívesen töltenek a pasik hosszabb-rövidebb időt.
Emiatt sajnáltam, hogy ez az általam használt funkció kikerült. Tudom, Webi, megírtad, hogy mindenki mással egyetemben én sem használtam több hónapja ezt a keresési opciót. Ti bizonyára vissza tudja keresni, hogy mikor és mennyien használták a keresést, én nem tudom visszakeresni, ezért pontosítok: az a funkció, amiről azt gondoltam, hogy hasznos és és úgy emlékeztem, hogy bizonyos időközönként használtam is.
Ráadásul ennek a leprogramozása nem igényelt volna erőforrást, mert már egyszer működött.

Na de nem is szaporítom tovább a szót, mindenki megoldja a maga feladatát, elnézést, hogy előhozakodtam ezzel.
A szokásos szöveget (köszönjük, hogy a felhasználók csodás ötleteit figyelemmel kíséritek, az érveket mérlegelitek és odaadó munkátokkal mindig megoldást találtok a problémákra) inkább nem fűzöm tovább, nem akarok senkit bosszantani.
Forditás:   
előzmények
 
február 26. 23:55:40 válasz erre
Webmester
Góré:)
Biztos nem lesz ilyen. A felhasználók 1% sem ír megjegyzést a kedvencekhez csak beteszi kedvencbe.
Forditás:   
előzmények
 
február 26. 23:52:27 válasz erre
Webmester
Góré:)
De fontos.
Mert egy funkció leprogramozása erőforrás felhasználás , és egy funkciót nem lehet jól leprogramozni ha nem értjük a használatának célját. Tehát az, hogy mi okbol, az fontos. Az az egy biztos, amíg napra lehetett szűrni a keresőben az a kereseseknek úgy a 0.07% a körül alakult, cserébe kaptunk átlag 3 anyázást havonta, hogy mit kamuzunk az hirdetésekkel, hogy az x idővel előre kinezett lány már nem is volt aktiv. Vagy aznap épp mégsem dolgozott, vagy nem vette fel a telefont. Vagy bármi. Is.
A keresési statisztikákat nézve egyértelműen látszik, hogy egy átlag vendég számára kereséskor nem szempont egy hét adott napja, vagy legalábbis sokadadik szempont. Életkor , súly magasság egy két vállalás esetleg helyszín ennyi az átlagos keresés többsége. A ma vagy a holnap meg szerepel a keressek között, de távolabbi időpont nem. A legtöbb lány pedig több napra előre nem is ad idopontot csak vtr én, vagy ha már ismeri a vendéget. Ha meg csak kinézni akarja, aznap úgyis be fog lepni az oldalra és akkor ott a ma elérhetőopció. Amikor valami pedig eltérés a szokásos mintához képest, felvetődnek azon kérdések, hogy mi is lehet a célja. Nincs életszerű célja ennek a keresésnek. Olyan célokból van értelme mint a könnyű statisztika készítés vagy monitorozás, ilyesmi. Az pedig nem támogatott. Nagyon nem.
Randi tevezésre pedig úgy használják az emberek az oldalt, hogy kinézik maguknak, kit szeretnének meglátogatni, és utána gondolkodnak azon, hogy mikor. És nem fordítva... plusz mint írtam az ideiglenes kedvencek ugyanaz, mint ha előre teszed az aktuálisan szóba johetőket. De mivel előre úgyse tudsz időpontot foglalni, elég ha a kedvencek között keresel hogy vagy holnap elérhető.

De valszleg már megint én tolom túl, hogy el akarom magyarázni, ahelyett, hogy úgy csinálnám mint más oldalakon. Tehát akiknek a fentiek nem megfelelő válasz, álljon itt a szokásos szöveg;
Köszönjük a csodás ötleted, örülünk hogy jobbá teszed az oldalt a javalataiddal. Természetesen megfontoljuk a javaslatodat és igyekszünk megoldást keresni a problemára;)
Forditás:   
előzmények
 
február 26. 22:39:40 válasz erre
Lucien
V.I.P.
Igen, a "szombat" csak egy példa volt. Ha lehetne a megjegyzésre keresni, akkor a vendég a megjegyzésben olyan csoportokat alakíthat ki, amilyeneket akar. Elég egy csoporthoz egy azonosító szót kitalálnia és ha tud rá keresni, le tudja szűkíteni a kedvenceit. Ehhez nem kell tickbox, szerintem a jelenlegi adatok köre sem változik semmit. Csupán egy funkcionalitás kellene, hogy lehessen szövegre keresni a kedvencek megjegyzéseiben. Példa1: Van 30 kedvencem, 5 db-hoz beírom a megjegyzésbe, hogy "TOP", akkor a kereséssel kiadja az 5 db TOP hölgyet. Példa2: megjegyzésbe beírom 7db lánynál, hogy "jól csókol", akkor szűkített kereséssel kiadja a 7 db jól csókolót, ... de még fokozhatnám. A lényeg, hogy a vendég alakítja ki úgy a csoportokat, ahogy szeretné, mégpedig az alapján, hogy mit ír a megjegyzésbe, amik így tulajdonképpen tag-ek lesznek.
Forditás:   
előzmények
 
február 26. 21:23:32 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Webi, nem a szombat a lényeg, az csak egy megértést segítő példa volt. (De nem érte el a célját, mert azt hitted, hogy a vendég csak azt szeretné.) Még csak nem is az adott nap a lényeg. Jó lenne egy csoport, halmaz, tickbox lehetőség, bármi, hogy ideiglenesen bejelölhessek magamnak lámyokat. Hogy milyen célból, az nem is fontos. Mármint neked. De egyébként randitervezéshez használnám.
Forditás:   
előzmények
 
február 26. 18:28:43 válasz erre
Webmester
Góré:)
MÉG KÉT NAPOTOK MARADT! :)

Azután sorsoljuk a tombolanyereményt, randit Florinával :)

LINK
Forditás:   
 
február 26. 15:25:04 válasz erre
Webmester
Góré:)
Valószínűleg én nem értem az értelmét a dolgonak...
Ma van szerda. Te szombatra szeretnél randit, ezért kinézel magadnak 3 lányt, aki ELVILEG van szombaton is. Nagyon nem biztos hogy valóban lesznek is, de elvileg szoktak lenni szombatonként is. Van, aki meg most kivételesen szombaton is lesz... :)
De ezek szerint nem foglalnád le az időpontot, hanem csak szombaton? Mert ugye, ha lefoglalod az időpontot akkor elvileg tudopd kihez mész... Tehát gyanítom nem.
Akkor szombaton úgyis feljössz az odlalra, hogy valóban van e az adott lány szombaton (sokan nem fognak adni max. vtr-en előre időpontot, pláne szombatra).
Tehát szombaton úgyis fel kell jönnöd az odlalr amegnézni kik erősítették meg hogy vannakl, kik hívhatóak moste setleg telefonon.
A napokra elmentett kedvenceknek emiatt(is) nem sok értelmét látom. Max annál aki száznyi hirdetőt tart kedvencben, de az meg úgysem érti a kedvenc funkció lényegét...:)
Plusz ott van a sorba rendezés lehetősége, akiket mostanában akarnál meglátohatni előre teszed (vagy akit a példád szerint szombaton látogatnál meg), és a probléma, hogy nem tudod megjegyezni azt a 3 lányt akit kinéztél magadnak máris megoldva :)
Egyébként a szombat az mindig olyan, hogy vagy már van előre időpontotd (pl. vtr-en, hogy biztosra menj) vagy aznap kell keresni...
Tapasztalataink alapján a kereső használatának tipikus módja: böngészés a hirdetések között, kedvencbe tevés (szép magyarosan), ez többször, majd sorrendezés és végül visszatéréskor kedvencek böngészése - esetleg kedvencekben keresés. Amúgy ha jól sejtem, és szombaton akarsz keresni akkor, a keresőben bejelölve, hogy kedvenc, és ma elérhető, akkor máris megkapod az adott napra szűkített listád...
Forditás:   
előzmények
 
<<< <  4. oldal > >>>
Happy Massage